Kopogtak. Gyorsan kellett elválnom Andytől mert azt hiszem ha nem lököm el magam tőle egy pillanat alatt a vasrácsos ágyamon kötünk ki.
-Várj, Andy.-váltam el tőle egy mosollyal.-Ez a barátnőm lesz.
-Nem akarok várni. Téged akarlak.-hajolt vissza az ajkaimért.
-Tudom, tudom. De akkor is ki kell nyitnom.-mosolyodtam el, ahogy az ajtóhoz rohantam. Résnyire nyitottam az ajtót ahogy megláttam Katet.-Szia.-mondtam izgatottan.
-Szia.-furcsán nézett rám.-Mi az? Maszturbáltál? Engedj már be.-lökte volna ki az ajtót de én nem engedtem.
-Nem...nem jöhetsz most be.
-Mi az hogy nem jöhetek be? Fúj, ugye kezet mostál?-fintorodott el.
-Nem maszturbáltam!-szóltam kicsit hangosabban, mire hátra néztem ahogy megláttam Andyt mosolyogni.-Csak...most nem jó.
-Ne idegesíts! Futottam két ház tömböt hogy itt lehessek veled hogy azt az Isten Gigantikus farkú csávút veled sirassam. Engedj be.
-Itt van.-motyogtam összeszorított fogakkal.
-Ki van itt?
-Ő.
-Giga farok?-mondta hangosabban meglepve.
-Maradj már csendbe!-szóltam újra rá, mikor mellettem az ajtót valaki elkezdte kinyitni. Andy volt az mellettem. A magasság most még jobban szembe tűnt ahogy mellettem állt.
-Üdvözlöm.-a barátnőm álla leesett. Úgy néz ki nem csak én nedvesedtem be Andyre a múlt éjszaka.-Ha megengedi szeretnék kettesben lenni Evevel.
-P-p-persze.-dadogta.
-Akkor...viszlát.-húzott be az ajtóból ahogy becsukta azt. Nem engedett el inkább közelebb húzott magához.-Giga farok? Komolyan? Ennyire nagy lenne? Ezt soha senki se mondta még.-ült egy önelégült mosoly az arcára.
-Ezt...vegyük úgy mintha meg se hallottad volna.
-De meghallottam.
-Mert hallgatóztál.
-A barátnőd szinte világgá kürtölte a méretem. Nem kellett hallgatóznom se.
-Engem jobban zavar ha ő is hirtelen rád nedvesedik.-nevettem.
-Nem érdekel. Csak te.-simogatta meg az arcom.-Miért tűntél el reggelre?
-Azt hittem...csak egy éjszakát akarsz.-mondtam őszintén a szemében.-Hisz...ebben állapodtunk meg nem? Azt mondtam egy őrjítő éjszakát akartam a randipartneremmel mire azt mondtad ezen te is tudsz segíteni. Segítettél. Életem legvadabb, legizgalmasabb szeretkezésében volt részem. Azt hittem nem akarsz többet.
-Akkor még nem tudtam hogy ennyire odaleszek érted.-védekezett.-Megkellett volna várnod míg felébredek és együtt reggeli közbe ezt megbeszéljük. Vagy felébreszthettél volna.
-Andy...
-Igen egy éjszakát akartam veled. Először. De aztán vacsora közbe már felkeltetted a kíváncsiságom és ha tudnád mennyire édes voltál egész este. Már amikor magamhoz vittelek tudtam hogy ez nem lehet hogy csak egy éjszaka legyen. Nem engedhetem.
-Andy mi annyira különbözünk. Hisz...nézd meg én egy egérlyukba élek te...istenem azt se tudom a te házadnak mi a megfelelő kifejezése. Palota? Kastély?
-Eve...
-Én egy szerencsétle....-betapasztotta a szám az ajkaival.
-Marha sokat beszélsz feleslegesen.-nevetett ahogy figyelte az arcom.
-De Andy...-újra megcsókolt de most már feladtam. Szorosan fogtam körbe a nyakát ahogy élveztem a csókjait.
-Hova vihetlek?-suttogta az ajkaimnak.
-A vasrácsos ágyam lehet nem lesz kényelmes.-mosolyodtam el.
-Kanapé?
-Menjünk.-hátráltunk a bútorhoz ahogy egy kimerítő együttlétben volt részünk. Andy mellkasán pihentem ahogy a testem próbálta feldolgozni a történteket.
-Eve...
-Mond.-néztem rá. Imádom a szemeit.
-Randizol velem?
-Ezt komolyan akkor beszéljük meg mikor már huszonnégy órán belül a harmincadik menetet nyomjuk végig?
-Sajnos még ott nem járunk.-mosolyodott el.-Tehát mi a válaszod? Elvihetlek randizni?
-Nincs okom amiért nemet kellene mondanom.
-Helyes. Más választ el se fogadtam volna.-a csókja a rabjává tett.-Ha végeztünk, elintézem a liftet neked.
-Hagyd, szinte felesleges telefonálgatás. Már sokan próbáltuk, folyamatosan elromlik.
-Bízd csak rám.
-Ahogy gondolod, de figyelmeztettelek.
-Utána irány vásárolni.
-Mégis mit?-kaptam fel a fejem értetlenkedve.
-Ágyat neked. Nem tehetlek mindig a kanapén magamévá.
-Nem!-a tekintete nem éppen úgy nézett ki mint aki értette a szó jelentését.- Andy nem! Nem azért fogok randizni veled hogy...
-Élvezd ki, mert igenis elfoglak kényeztetni. Mindent megadok neked.-mi a fenét művel velem?-Eve.
-Tessék?
-Mond meg anyukádnak, hogy köszönöm.
-Micsodát?-nevettem.
-Hogy elküldött Mr. Dadogóssal randizni. Hála ennek a remek ötletének találtalak meg.
-Nem megtaláltál, szinte bevágódtál az asztalomhoz.
-Remek bemutatkozás volt. Ezzel te sem tudsz ellenkezni.
-Nem, tényleg nem.-folyamatosan a csókjait akarom. Azzal akarok táplálkozni éjjel, nappal.
-Tényleg gigantikus farkam van?-szinte lefordultam a kanapéról a nevetésembe.-Komolyan?-nézett le a farkára.-Tudtam én hogy még ebbe is tökéletes vagyok.
-A tökéletesnél is tökéletesebb.-csókoltam meg újra mikor kimásztam a karjai közül.
-Hova mész?
-Éhes vagyok. Összedobok valamit.
-Nem laktál jól az elmúlt egy órában?
-Az desszert volt Andy. De én főfogásra vágyom.-játszottam vele.
-Desszert...lehet ideje lenne megmutatnom mit tud tenni Gigafarok ha rosszul viselkedsz?
-Nem bánod ha így nevezlek be a telefonomba? Szinte már hozzád ragasztódott a név.
-Gigafarok ami csakis az enyém. Ez legyen a nevem. Csakhogy mások féltékenyek legyenek.-ült fel és az a tökeletes test mégjobban felszínre került. Zavarba jöttem. Komolyan ez az enyém? Ez jobb mint a lottó ötös főnyeremény.-Öltözz fel.
-Azt ne mond hogy finnyás vagy ha egy pucér nő dob össze valami kaját.
-Korántsem, igazán tetszik ez az ötlet.-hajolt le az ajkaimért.-De elviszlek kajálni. Úgyhogy öltözz Nedveském.
-Ne-ne-nedveském? Ez az én becenevem?-az arcom tűzpiros lett.-Ennyire...nedves vagyok komolyan?-kacér mosoly és a nézése mindent elárult.
-Tudod mennyire farokállító? Erről ne merészelj leszokni ha velem vagy.
-Mintha meglehetne állítani ha a közelembe vagy.
-Öltözz édes. Bugyit ne vegyél. Felesleges áztatnod. Ha segítség kell szólj és segítek. Bármikor.-ment a fürdőbe én meg azt hiszem benedvesedtem. Francba, igaza volt.
Felöltöztem, egy fekete ruhát választottam. És természetesen direkt ennyire kivágós ruhát. Miért? Mert szenvedtetni akartam Mr. Andy Barbert.
VOCÊ ESTÁ LENDO
My World On Fire (1.évad)
Romance🦋 Az egész világomat felgyújtotta, egy szempillantás alatt 🦋 +18-as részek‼️ Cover made by Abeth98