7. Enyém?

4.9K 175 4
                                    

Reggel a nap csiklandozta a bőröm mikor felébredtem Andy pihe puha ágyában. Imádom ezt az ágyat. Észrevenné Andy ha elcsórnám mint ő a bugyijaim? Oldalra pillantva nem feküdt már mellettem Andy. A telefonom után nyúltam és a kijelzőre tekintetem. 09:16 percet mutatott. Gyorsan egyenesbe vágtam magam és pánikolt arccal a ruháim kezdtem összeszedni. Akkor hallottam meg Andyt kisétálni a fürdőből.
-Jó reggelt.-fogadott a husky hangjával.
-Miért nem keltettél fel?! Elkéstem!-pánikoltam majd ránéztem. Egy törülköző csavarodott a derekára. Ennyit viselt ez az isten pasi ahogy a haját törölte egy másik törülközővel.
-Honnan késtél el?
-Munkából!
-Édes. Nyugalom.-nevetett.-Nem rémlik hogy nekem dolgozol?
-Mi?-álltam meg hirtelen.
-Az asszisztensem lettél ami azt jelenti úgy dolgozol ahogy azt én mondom.
-Azt hittem szórakoztál tegnap.
-Ilyennel nem szórakozok. Főleg nem ha rólad van szó. A közelembe akarlak tudni ezt pedig így tudom a legjobban megoldani.
-Andy...
-Amúgyis direkt nem keltettelek fel. Ma itthonról dolgozom, tehát pihenj nyugodtan.
-Nem...nem kell bemennem a munkahelyemre?
-Azért vagy az asszisztensem hogy mellettem légy. Miért akarnál akkor bemenni?
-És...mit csinálok én mint asszisztens?
-Velem töltöd a napod.
-Ne értsd félre Andy ez mind remekül hangzik de az emberek...
-Nem érdekel mások véleménye. Ha én akarom hogy velem légy akkor velem leszel. Teszek mások véleményére.
-Nem akarom hogy kibeszéljenek téged.-miatta aggódtam és nem magam miatt.
-Nem hiszem hogy a szájukra mernek venni.-ült egy mosoly az arcára ahogy elémsétált és megcsókolt.-És ajánlom hogy téged se. Mert addig élnek.
-Tehát ma egésznap itt lehetek veled?-kérdeztem lelkesedéssel a hangomban.
-Nem csak ma, mindennap.
-Ez egy álommeló.-nevettem ahogy újra Andy ajkaiért hajoltam.
-Ha ez segít, még soha se volt ilyen szexi asszisztensnőm mint te. Azt hiszem kellően el fogod vonni a figyelmem.
-Majd igyekszem jól végezni a munkám.
-Ma a medencénél dolgozom. Nyugodtan öltözz úgy.
-Nincs itt a fürdőruhám.
-Arról gondoskodok.-ült egy önelégült mosoly az arcára majd újra eltűnt a fürdőszobába. Hátradőltem a boldogságban az ágyon ahogy a levegőbe a lábaim boldogan rugdalóztak. Boldog vagyok. Miután Andy végzett én is lezuhanyoztam. Az ágyon addigra három doboz fogadott. Egy ruha ami rövid volt de hát tudtam miért. Ez pedig már most feltüzelt. A másodikban pedig az ígért fekete bikini. Tudtam, ma kínozni fogom akárhogy csak tehetem. De mi van a harmadikban? A legszexibb fehérnemű amit valaha láttam. Eve készülj mert kimerítő nap áll előtted.
Lesétáltam az emeletről ahogy a teraszon megláttam Andyt ülni újsággal a kezében. A szemei azonnal megtaláltak ahogy végigmértek. Természetesen a ruha tökéletesen állt rajtam.
-Marha szexi.-jegyezte meg ahogy lerakta az újságot.-Ha tudnám hogy nem reggelihez készülsz már a farkamon ülnél.
-Ezt szeretnéd? Mert elhagyhatom a reggelit.-játszottam vele.
-Ideülsz az ölembe?-ütögette meg a combját.
-Te kicsit sem félsz mi van ha meglátnak?-nevettem ahogy az ölébe ültem.
-Ilyenkor mikor itthonról dolgozom senki sincs itt. Nem szeretem ha zavarnak.
-Akkor nekem se kellene itt lennem.
-Téged látni akarlak egésznap. Ne is gondolkozz azon hogy itthagysz.
-És mi lesz ha nem fogsz tudni a munkádra koncentrálni?-a hajába túrtam a kezemmel.
-Majd akkor megbüntetlek.
-Ne csináld, ez miatt most rosszalkodni van kedvem.
-Helyes, ez lenne a cél.
-Most is lenne hozzá kedvem.-csúsztattam le a kezeim egészen a nadrágjáig ahogy megéreztem a kezem alatt a férfiasságát. Megmozdult.-De marha éhes vagyok.-csókoltam meg ahogy felálltam az öléből és visszaültem a székbe. Egy elégedett mosollyal kezdtem enni a pirítóst ahogy láttam ezzel a mozdulattal elindítottam neki a háborút. A háborút amit valójában ő kezdett akkor mikor megvette ezeket a ruhákat.
-Imádom mikor mosolyogsz.-mondta miután a kávéját az asztalra rakta. Az az önelégült mosoly eltűnt és csak heves szívverés maradt.
-Ne mondj ilyeneket.-figyelmeztettem.
-Miért?-imádtam a szemeit. Valahogy úgy tudtak rámnézni hogy elhittem én lehetek számára az egyetlen ahogy ő is nekem. De még nem tudtam jó ötlet e ha egymásba szeretünk. Imádjuk egymás társasagát ez tény. Talán mondhatom hogy ragaszkodunk egymáshoz. De biztonságos lenne egymásba szeretnünk? Hisz ő a cégvezető ott ahol dolgozom. Én egy sima alkalmazott vagyok. Mi előnye lenne Andynek abból ha belémszeret? Semmi. És meglehet hogy csak valamelyikünk szíve összetörik.-Nedveském.-felébredtem a gondolataimból.-Min gondolkoztál el ennyire?
-Csak a medence vízén gondolkoztam hány fokos lehet.
-Hideg még, picit várj vele.-ne dobogj hülye szív.
-Te nem melegítenél fel utána?
-Közben is megtenném édes. De egy konferencia hívást várok. Utána ráérek.
-És ha nem várlak meg?
-Akkor majd a konferencián várnak.-nem erre a válaszra számítottam. Korántsem.
-Miattam késleltetnéd őket?
-Hidd el, sokkal izgalmasabb veled lenni mint velük beszélni.
-Akkor talán később csatlakozol mellém a medencébe?
-Ki nem hagynám. Addig hord nyugodtan a bikinit amit vettem. Később nem lesz rá szükséged.
-Mi...miért?-akadt meg a torkomon a kávém.
-Könnyebb lesz mindkettőnknek.-ő nyert. Annyira zavarba hozott hogy szinte felkelni se mertem nehogy a nedvesség végig csöpögjön a lábamon mert akkor lebukok.-Mennem kell a konferencia beszélgetésre. Körülbelül egy óra múlva végzek, addig megleszel?
-Talán el tudom foglalni magam ebbe a nagy házba.-mosolyogtam rá.
-Rendben, sietek rendben?-hajolt le az ajkaimhoz.-Vedd fel addig a bikinit.-csókolt meg.
-Te pucéran jössz ki hozzám?-kiabáltam utána.
-Miért is ne? Gyorsabb lesz.-kacsintott rám. Végem.
Ahogy Andy egyedül hagyott körülbelül negyed óra múlva már bikiniben a napozóágyon feküdtem. A hajam felkötöttem, majd bekentem magam napvédővel. A napsugarai kellemesen simogatták a bőröm. Egy hideg pezsgő társaságát élveztem.

My World On Fire (1.évad)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora