43. ,,0.0001%"

2.7K 161 34
                                    

Ez a pillanat a retinámba égett. Hogy pontosan micsoda? Hogy újra találkoztam a nővel aki annyira sokat jelentett nekem tizenhét hónappal ezelőtt. Azt hittem hazafelé tudunk pár szót beszélni de szinte egy szó se hagyta el a szánk. De ha nem is tudtam elmondani neki, még mindig észvesztően néz ki. Lélegzetellálító. De mindketten változtunk. Nem kellett ehhez beszéd, hisz tudtuk ez a fájdalom ami minket ért mit művelt velünk. Úgy látom jól alakult az élete, a ház ahova este vittem igazán mesés, az ő stílusa. Vajon látni fogom még? Vajon lesz alkalmam beszélni vele? A gondolataimból a telefonom ébresztett fel. Anyám neve virított a képernyőm.
-Szia anya.-vettem fel a telefont.
-Fiam...nem felejtettél el valamit?-kérdezte.
-Nem hiszem.-tudtam mit fog mondani.
-Biztos? Mondjuk a koktélokkal visszasétálni hozzám?
-Úgy értettem nem voltál szomjas.-vágtam ki magam.
-Remek, és mondjuk nem felejtetted el hogy egy kedves, csinos lánynak vacsorát ígértem veled?
-Nem rémlik.-válaszoltam.
-Andy!-kezdett ideges lenni.
-Anya kérlek. Nincs szükségem senkire. Legfőképp nem a barátnőidre.
-De ő nem korombeli! Fiatal, csinos, a harmincas évei felé jár és nagyon okos, ambíciózussal teli lány.
-Hasonló lányt én is tudok találni.
-Nem, fiam. Ő a tökéletes. Higyj nekem.
-A tökéletest már egyszer megtaláltam és te nem hitted el nekem. Még esélyt se adtál neki hogy bebizonyítsa mennyire tökéletes számomra.
-Már megint arról a fiatal kislányról beszélsz aki....?
-Nem kislány. Egy érett nő volt aki okos volt, vicces, kedves, nyitott és teli érzelmekkel. Minden tekintetben tökéletes.
-Remélem már a világ végén jár.-motyogta a telefon túl végén úgy tett mintha nem hallanám.
-Anya kérlek. Most jöttem vissza de már azon dolgozol hogy újra Európába kössek ki.
-Dehogy fiam! Hisz még csak most kaptalak vissza.
-Akkor tartsd kérlek tiszteletben hogy nem akarok randizni egyetlen egy ismerősöddel se. A szerelmet meg végképp nem. Egy nőt szerettem és hűséges maradtam hozzá.
-Akkor ezek után nem is lesz senkid? Mi lesz az unokáimmal?
-Volt egy esélyed...-jegyeztem meg halkan.-Ő tökéletes lett volna édesanyának.
-Fiam...
-Hosszú napom volt, elfáradtam. Beszéljünk máskor rendben?
-De...
-Jó éjszakát anya.-nyomtam ki a telefont. Fáradt voltam e? Nem. Miért? Mert folyton Eve járt a fejembe. Egy telefonszámot bámultam a telefonomba amit Leonortól kaptam. Igen, ez az övé. Mit tegyek? Ráírjak? És ha nem válaszol?

 Mit tegyek? Ráírjak? És ha nem válaszol?

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Írj vissza...írj vissza...kérlek...
Megjelent a három pont. A szívem hirtelen sebességet váltott.

 A szívem hirtelen sebességet váltott

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
My World On Fire (1.évad)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora