36. ,,Oh...Olaf"

3.1K 139 18
                                    

-Ez az este...-jött ki a fürdőszobából miután végre lezuhanyozhatott a hosszú este után. Nem mondom hogy szörnyen utálta az estét, de továbbra se lett a kedvence. Már előtte én levakartam magamról a sminket és a jelmezt. Egy hálóinget viseltem, ahogy ő egy melegítőnadrágot és egy pólót.
-Layla jól érezte magát.-mentem hozzá ahogy átölelve őt hajoltam fel az ajkaiért.-Köszönöm amiért elkísértél minket.
-Az ujjaid köré csavartál és te ennek száz százalékig tudatában vagy.-tartott szorosan magánál.
-Most kivételesen nem voltam benne biztos hogy erre rátudlak venni.-vallottam be.-Egy olyan dologra amit nem szeretsz...
-Az az ijesztő, hogy szinte nem is hezitáltam. Eszembe jutott mennyire szeretlek, mennyire boldog leszel és Layla is. Nem okozhattam csalódást. Nem akarok csalódást okozni.
-Képtelen lennél rá.-néztem azokat a csodás íriszkék szemeket.
-Egyre jobban biztos vagyok abban, hogy te vagy az a nő akit az életem részesévé kell tennem. És most ez lehet kicsit félreérthető de úgy érzem amíg nem leszel a feleségem nem tudhatom biztosra hogy valóban mellettem maradsz.
-Van egy szívdöglesztően szexi férfi aki megkérte a kezem. Minden pillanatban érezteti velem mennyire fontos vagyok neki és mennyire szeret. Mindent megtesz értem. Tényleg mindent. Még arra is képes hogy Olafnak beöltözzön. Normális döntést hoznék ha bármikor is elhagynálak?-mielőtt bármit mondhatott volna megelőztem.-Nem. Tehát Mr. Tökéletes Gigafarok Szexisten.
-Ez eddig a legjobb becenév.-mosolyodott el.
-Sajnálom ha el kell szomorítanalak, de nem fogok lemondani rólad. Soha.
-Lehetne ez az esküvői fogadalmad?
-Ha már fogadalom.-távolodtam el tőle.-Mivel teljesítetted a kívánságom, teljesítem bármilyen kívánságod. Te döntöd el hogy fejezzük be az estét.
-Komolyan megkérdezed? Tudod mit akarok.
-Hallanom kell.-tudtam mit akar. Azt is hogy én mit akarok. Őt. Mindenhogy csak őt.
-Téged akarlak. Tetőtől talpig téged akarlak.
-Tiéd vagyok.-mondtam egy széles mosollyal. Ő pedig kiéhezve esett az ajkaimnak ahogy szinte egy pillanat alatt fektetett az ágyra és tornyosult felém.
-Kibaszott hosszú nap volt de még ilyenkor se vagyok elég fáradt ahhoz hogy nemet mondjak neked.
-Ha szeretnéd lefeküdhetünk.-mondtam egy huncut mosollyal.
-Majd fekszünk ha végeztünk...olyan hajnal három körül.
-Hajnal három körül?-nevettem.-Addig tervezed hogy a matracba döngölsz?
-Édes. Négy nap. Ennyi ideig nem tudtalak magamévá tenni. Most már igazán megérdemelném nemde?
-Ma akkor pont kapóra jött Olaf.-húztam az agyát.
-Ha lehet szex közbe ne hívj így.
-Hogy? Olafnak?-játszottam a hülyét.
-Édes.
-Azért ha megnyugtat, Olafra nem nedvesedtem be úgy mint most rád.
-Most nem tudom hogy megkellene-e sértődnöm vagy sem. Elvégre az a idióta hóember is én voltam.
-Ő nem idióta.-tettem hozzá azonnal.-Egy nagyon kedves hóember.
-Hé édes.-fogta meg gyengéden az állam, ahogy a tekintetéhez irányította az arcom.-Én vagyok a vőlegényed. Kezdek féltékeny lenni.
-És te leszel a férjem. Azt hiszem Olaf is szörnyen féltékeny lenne rád.
-Azt meghiszem. Ki az isten találna nálad tökéletesebb nőt? Senki.
-Csókolj meg.-könyörögtem, ő pedig egy önelégült mosollyal hajolt le az ajkaimért. A pólójának alját megfogva kezdtem azt leszedni róla majd a sarokba dobtam. A kezeim egy pillanat alatt indultak el a bebarangolásra a kidolgozott felsőtesten. El se hiszem hogy ez csakis az enyém egy életen át.
-Letépjem vagy leveszed?-ért a hálóingemhez.
-Azt teszel velem ma amit csak szeretnél.
-Akkor majd kapsz egy másikat.-szakította le rólam a vékony anyagot. De nem bántam. Meztelenül feküdtem alatta ahogy a csókjait élveztem az ajkaimon. De nem sokáig. Elindult a nyakam irányába, majd egyenesen a mellemig vonult. A kezei erősen markolták meg a domborulatokat, ahogy a nyelve azonnal kényeztetni kezdett. A mellbimbóim kőkemények lettek ahogy ő szívta és kényeztette őket. El is érte a célját az első hang el is hagyta az ajkam.
-Ah...
-Imádom ahogy nyögsz szinte minden érintésemre.-a testem majd felrobbant a vágytól. A hasfalamon lefele haladt ahogy a bugyimhoz ért. Egy huncut nézéssel rámnézett majd végignyalt a textilen.
-Úristen...!-remegett már most meg a hangom.
-Gyerünk kicsikém, ennél többre is képes vagy.-nem tudom mire célzott. A nyögésemre vagy a nedvesedésemre de mindkettőt egy pillanat alatt teljesítettem mikor már a bőrfelületemen éreztem a nyelvét.
-Ah...Andy....-markoltam a hajába. A fejét enyhén a lábaim közé nyomtam ahogy nem akartam hogy abbahagyja a kényeztetést.
-Tetszik?-hajolt vissza felém ahogy két ujját a számba helyezte majd lassan kezdte belémtolni.
-Istenem....-feszült hátra a fejem.
-Csodásan nedvesedsz értem.
-Ne mondj...ah....ilyeneket mert azonnal....elélvezek...istenem de jó vagy-szinte felrobbantam. És természetesen a bíztató nyögéseim csak feltüzelték őt is.
-Mit szólsz ha most mélyen kinyallak?-miért imádom mikor ilyen mocskosan beszél?
-Érezni akarlak.-ő pedig teljesítette a vágyaim. A lábaim közé hajolt ahogy a nyelve fürgén kezdett a csiklómon körözni.-Andy....-kapkodtam a levegőt. A  melegítőnadrágja egy pillanat alatt távozott róla én pedig esélyt kaptam hogy átvegyem az irányítást. A hátára fektettem ahogy vadul kaptam az ajkai után. Majd a kidolgozott felsőtesten nyaltam végig egyenesen a merev férfiasságáig. Biztos vagyok benne hogy a boxer alatt már nagyon szűk lehetett neki.
-Vedd a szádba. Légy jó kislány.-nem kellett kétszer kérnie. Az ajkaim nagyra nyitva hajoltam le ahogy a férfiassága teljes hosszát a számba vettem.-Aaaah....-imádom mikor Andy szájából kibirok hangokat csikarni. Pont mint ezt. Többször akarom hallani. A fejem mozgatni kezdtem ahogy a tempón fokozatosan gyorsítottam.-Gyerünk kicsikém...annyira csodásan csinálod.-nehezült a légzése. A kezét a fejemre helyezte majd gyengéden nyomott egészen addig míg szinte öklendezni nem kezdtem.-Ügyes kislány...mégegyszer....tövig.-újra lenyomta a fejem ahogy a kezeim a combján támaszkodtak. Levegőért kapkodtam, ahogy ő szinte egy pillanat alatt húzott fel magához ahogy egyenesen az ajkaimnak esett. Még most is éreztem az ajkain az ízem. A farkát a kezembe véve egyenesen magamba irányítottam. Én akartam most irányítani.-Lovagolj édes. Menni fog, igaz?-lassan kezdtem a csípőm mozgatni. De úgy ahogy én, ő is elvesztette már az eszét. Türelemnek nem volt helye. A keze a fenekemre csúszott ahogy rásegítve a mozgásra kezdte azt fel-le mozgatni.
-Aaaaah....-remegett meg a hangom ahogy szinte nyögés nyögést követett.
-Had halljam azt az édes hangod.-lökött erőseket ahogy minden mozdulattal a g-pontommal találkozott.
-Andy....-nyögtem a nevét.
-Élvezz a farkam köré.
-Istenem....-lovagoltam valami észvesztő tempóba de a vágytól elgyengültem. Ő pedig kapott a helyzeten. A hátamra fektetve, úgy hogy ki se csúszott belőlem helyezkedett el a lábaim között ahogy ő kezdte irányítani a menetet.-Úristen én mindjárt...! Andy...!
-Had érezzem. Had érezzem ahogy a farkam köré élvezel.
-Tölts ki....kérlek.-akartam érezni ahogy a testünk együtt remeg meg. Erre pedig nem kellett sokat várnom. A testem remegett ahogy az övé szinte szinkronba követett. Imádtam az érzést. Egy széles mosoly ült az arcomra ahogy éreztem a forró nedv csöpög végig a lábaim között.
-Mondták már hogy nagyon jó kislány vagy?-kérdezte ahogy megcsókolt. A haja kócos volt ahogy egy kósza hajtincs a szeme elé kúszott. A világ legszexibb pasija.
-Valóban, ennyire jó kislány lennék?-kérdeztem vissza.-Pedig egy nagy elfenekelésre számítottam.
-Édes, még ez csak az első kör volt. Hidd el, még ma azt is megkaphatod. Attól függ hogy fogsz viselkedni.
-Mit kell tennem hogy a térdedre fektess?
-Ellenkezni.-elmosolyodtam.-Nyisd szét a lábad édes.
-Nem.-ellenkeztem.
-Édes.
-A-a. Mert nem akarok most jó kislány lenni.
-A rossz kislányom akarsz lenni?
-Szörnyen rossz.
-Hogy tudnék én valaha is kiszeretni egy ilyen nőből?
-Olaf....kérlek....
-Édes. Azonnal a térdemre.

*Kérlek szavazzatok ha tetszett ❤️*

My World On Fire (1.évad)Onde histórias criam vida. Descubra agora