41. ,,Üdv itthon"

2.6K 158 26
                                    

A napok szörnyen lassan teltek. A gondolat hogy Eve eltűnt szinte egy pillanat alatt az életemből teljesen összetört. Esélyem se volt megbeszélni vele a dolgokat, elmondani neki hogy én minden ellenére is őt akarom. Mert őrülten szeretem. De úgy látszik az élet is akadályokba ütköztetett ilyen téren. Ez lenne a büntetésem?
Jobbnak láttam elmenni egy időre onnan ahol a boldogságom nem preferálták. Szeretem a családom, de Eve is közéjük tartozott. És ha ők ezt nem tudták megérteni és elfogadni azt se érdemlik meg hogy mindent elfelejtve és továbblépve mosolyogjak az arcukba miközbe belül lassan oszlik szét a szívem darabkáira. Nem mondom hogy nem tudok nekik megbocsájtani. De még nem most. Főleg nem az anyámnak aki elérte a célját.
Európába utaztam, Londonba kezdtem a célom. Remek lehetőség ha a cégnek külső partnereket keresek. London különleges helyet tölt be a szívembe amúgyis. Diákként még az egyetemi éveim alatt kint töltöttem két hónapot. Szeretem a város hangulatát. Az esős időket már kevésbé de hamar hozzátud szokni az ember. Legalább ehhez ha már máshoz nehezen.
Az ismerettségemet kihasználva gyorsan össze is tudtam hozni egy vacsorát egy idősebb nagy hallal. Hogy cápa volt e? Nem. Mert én akartam a cápa lenni. Azt akartam hogy úgy érezze neki szüksége van a cégemre. Mindig is így működtem. Nem kuncsorogtam, nem könyörögtem. Stratégiáztam. Elértem hogy azok az emberek akik azt hiszik a segítségükért fogok könyörögni, úgy érezzék az én segítségemre van szükségük.
A vacsorán megjelent Mr. Reynald Tenny. Egy hatalmas építkezési cége van. Azt terveztem Londonba is elkezdek terjeszkedni. Szerencsére a vállalatunk az utóbbi időben a vásárláson kívül már az építkezésbe is belefolyt. Házak, lakótömbök, szállodák, bármit felhúzott a vállalat remek munkásosztálya. Ideje terjeszkednem. A vacsorán megjelent Reynald felesége is, és a lányuk.
-Mr. Barber ő a feleségem Mrs. Ida Tenny és a gyönyörű lányom Miss Carly Tenny.
-Örvendek.-fogtam mindkettőjükkel kezet.
-Maga nagyon jól néz ki Mr. Barber. A lányunkhoz tökéletesen illene.-kezdte el Ida szinte a beszélgetést. Elmosolyodtam.
-Köszönöm Mrs. Tenny a bókokat.
-A lányom jogon tanul, osztályelső. Mit szól hozzá?
-Nagyon gratulálok, akkor nem csak a szépségét örökölte maguktól.-bókoltam.
-Ha szeretné szerintem Carly szívesen segítene magának megismerni Londont.-nehezen sikerül úgy látom a beszélgetést a célig juttatni de ha rajtam múlik nem. Egyetlen egy mondattal elértem a célom. Mégpedig....
-Sajnálom, de nős vagyok.
A hónapok teltek, az idő szinte repült és talán a szívem is kezdett begyógyulni. Ismerkedtem, barátokat szereztem akikkel programokat kerestünk. Nem csak az irodában ültem a laptop előtt hogy számolgassam mennyi profitot szerzett a cégem. Mert valóban tisztában voltam azzal hogy a cégem az első legnagyobb vállalatok közé emelkedett világszínvonalon. Ideje volt hazatérnem.
Leonor büszkén mutatta az itthon elért sikereket. A prezentáció összeszedett volt, a számok magukért beszéltek. Úgy látom a nővérem igenis remek munkát végzett.
-Köszönöm, maguk elmehetnek. A nővéremmel magam szeretnék beszélni.-mondtam a csoportvezetőknek.
-Na mit szólsz?-kérdezte széles mosollyal.
-Remek munkát végeztél Leonor. Azt gondoltam a süllyesztőbe vágod a céget de...
-Na!-ütött meg egy mappával.-Igyekeztem.
-Azt látom. Pedig emlékeim szerint vállalkozás ismeretben elég gyenge voltál.
-Kaptam több oldalról is segítséget.
-Apa?
-Daniel is. Meg más is.-mondta kissé zavartan.
-Más? Ki más?
-Megismertem valakit.-mondta széles mosollyal.
-Az egyéjszakás kalandok...
-Ő nem az!-vágta rá azonnal.-Már egy éve leszünk együtt.-igen, így repült az idő. Tizenhét hónap telt el a távozásom óta.-Üzletember.
-Wow, megfogtad az isten lábát.-mosolyodtam el.
-Ne légy bunkó!-figyelmeztetett.
-Örülök hogy végre megtaláltad azt aki mellett talán le tudod kötni az életed. Kell Laylanak egy apa figura.
-Tudod hogy te voltál neki.
-Én a bácsikája vagyok. Neki apa kell. Aki betakarja, megpuszikálja éjszaka, és...ott van minden pillanatban mellette.
-Akkor is fontos vagy az életébe.-elmosolyodtam. Hiányzott ez a tökmag.
-A lényeg hogy a párod remekül segített a cégnél. Tisztán látszik a számokon hogy mennyi profitot szereztünk az üzletkötések során.
-A számokért nem ő felel. Szinte olyan hülye ezekhez mint én. Ő is inkább ahhoz ért hogy fűzzön meg embereket hogy beszerződjenek.
-Akkor ki csinálta ezt a stratégiát? Szinte megtripláztuk az itteni bevételeket. Meg akarom köszönni neki, ez eszméletlen.-néztem a papírt.
-Eve.-válaszolta Leonor. Felkaptam a fejem mire Leonor arcára egy apró mosoly ült.-Eve segített nekem nagyon sokat.
-Eve?
-Nem avattam be anyuékat, de...tudod hogy ez nem az én világom volt. De tudtam hogy Evenel jobban nem ismerheti senki a céget. Hisz sokáig itt dolgozott és nem mellesleg melletted is. Belelátott a dolgokba, a számokhoz remekül értett. Ezért megkerestem hogy segítsen. Hónapokat töltött a céggel hogy felhúzza. Igazán okos lány.
-Az...-ennyit tudtam mondani.
-Annyira hogy maga is elkezdett egy vállalkozást.
-Mi?-lepődtem meg egyben büszkeséget éreztem. Ez a lány aki régen maga lépni nem mert volna most megtette. Nélkülem de megtette.
-A cége egy év alatt annyi bevételre tett szert hogy Eve már a mi köreinkbe mozog. Nem mellesleg...-kicsit elcsuklott Leonor hangja.
-Nem mellesleg?
-Férfiak hada harcol a szívéért.
-Azt tartottam volna furcsának ha nem így lenne...igazán csodás nő. Minden tekintetben.
-De...
-Lehet jobb ha most lepihenek. A repülőút megviselt egy picit.
-Öregszel.-mosolyodott el Leonor.
-Meglehet. Este pedig a partit bírnom kellene nem?-kérdeztem.
-Anyu már nagyon vár.
-Tudom.-igen. Anyuval azóta beszéltem. Nem mondom hogy mindent megtudok neki bocsájtani de, mégis az anyám. És hiányzott már.
-Van egy lány...folyamatosan róla beszél és arról mennyire neked való lenne.-mondta Leonor.-Elméletileg ő is ott lesz.
-Nem akarok ismerkedni. Szeretnék a céggel foglalkozni.
-Ideje lenne pedig szerezned valakit.
-Leonor.
-Lehet valami protkós nőcike. Nem hiszem hogy anyu korodbeliekkel ismerkedne.-nevetett.-Jobb ha hozol magaddal valakit, talán így megúszod az előre eltervezett randikat.-cukkolt.
-Viszlát este.-hagytam el az irodát, ahogy próbáltam felkészíteni magam az estére.

*Kérlek szavazzatok ha tetszett ❤️*

My World On Fire (1.évad)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant