A munkába visszatérni kivételesen picit rossz érzés volt. Imádtam az Andyvel töltött napot Párizsban. Napról napra egyre többet és többet tudunk meg egymásról és úgy érzem ő az akire vártam. Amióta bent vagyok azóta viszont nem láttam és kezd hiányérzetem lenni. De nem akarom zavarni. Biztos sok mindent kell pótolnia a kis kiruccanásunk miatt.
-Andy Barber bent van?-hallottam az ajtómból egy női hangot. Felkaptam a fejem. Láttam már őt valahol. De hol?-Azt kérdeztem Andy Barber bent van?-kérdezte újra kissé már ingerülten.
-Bent.-mondtam kissé remegő hangon. Már ahogy ránéztem a nőre a gyomrom összeugrott.-De most nem igazán ér rá.
-Nekem mindig ráér.-ült egy önelégült mosoly az arcára, majd távozott az ajtómból egyenesen Andy irodája felé. Próbáltam utána menni és megállítani de minden kopogás nélkül tört Andyre. Ki a fene ez a nő? Miért ismerős nekem?
Majd beugrott. A volt menyasszonya. De ő mit keres itt? Ideges lettem. Miért is ne lennék mikor a párom exmenyasszonya az irodájában van? Na jó, meg egy kicsit féltékeny. De ez teljesen normális ebben a szituációban nem?
Azt hittem Andy egy pillanat alatt dobja ki az irodájából őt de nem. Még mindig bent van a nő. Nem kellene okomnak lenni hogy féltékenykedjek de mégis...
Majd meghallottam ahogy Andy ajtaja kinyílt. A nő ahogy az irodám előtt elsétált egy önelégült mosoly ült az arcára ahogy a kezével kényesen megtörölte az ajka szélét. Szétkenődött volna a rúzsa? Nem volt időm gondolkodni, a telefonon Andy kéretett magához. Benyitottam ahogy már az asztaltól egyenesen a szemeivel találkoztam. Tudtam hogy egy pillanat alatt tudni fogja hogy mennyire összezavarodtam a látogatója miatt.
-Szia édes.-köszönt ahogy felállt.-Ma még be se jöttél hozzám.
-Nem hívtál, gondoltam nincs szükséged semmire.-tördeltem az ujjaim.
-Rád mindig szükségem van.-sétált az asztal másik felére majd nekidőlt és figyelt.-Nem volt semmi.
-Mi?
-Amin agyalsz. Nem történt semmi. Esküszöm.
-Nem agyalok.
-Tördeled az ujjad Eve. Ideges vagy, a szemeid nem hazudnak.-kifújtam a levegőt.
-Miért...keres még mindig téged az a nő?
-Hogy visszaszerezzen.-Andy annyira őszinte mindig.
-Értem.
-De eléggé ideges lett mikor elmondtam neki hogy tervezem egy nő kezét megkérni.-mosolyodott el.
-Micsoda?
-Vissza akar szerezni Eve de én nem akarom őt. Megismertem egy csodás nőt és egy életet tervezek vele. Tény hogy nem akarom elkapkodni de őt akarom.
-Most...rólam beszélsz?-tértem észhez.
Elmosolyodott.
-Gyere ide.-tárta szét a kezét.
-Most még túl sokan vannak az irodában.-hezitáltam.
-Eve.
-Mi van ha meglátnak?-eddig se láttak meg miért most kezdtem el ezen izgulni?
-Nem fognak, gyere már.
-Majd később inkább visszajövök ha kiürül az iroda.-mentem volna ki az ajtón de ő elkapott és magához rántott.
-Te kis butus. Ha azt akarom hogy idebújj, akkor bújj ide. Nem engedem hogy bárki is ártson nekünk.-ez a mondat mindennél többet jelentett. A szememből egy könnycsepp gördült ki.-Szeretlek Eve. Napról napra, percről percre jobban és jobban.-az öltönyére szorítottam.
-Én is szeretlek.
-Nem fogok mást választani mikor egy ilyen őrülten szexi, okos, angyali teremtést megkaptam. Vagyis angyali de az ágyban...egy vadmacska.-elnevettem magam.
-Ne haragudj hogy hülye voltam.-néztem rá.
-Most mondtam hogy okos vagy, megtennéd hogy nem minősíted le magad?-simogatta az arcom az ujjával. A szemei ahogy néztek szinte minden aggodalmam eltüntették.-Bízz bennünk Eve.
-Talán azért félek hogy elveszítelek mert...nálad jobban még soha se akartam senkit az életembe egy életen át.
-Volt az a plüssmaci amiről beszéltél hogy is hívták?-játszott velem.
-Fogd be.-ütöttem mellkason.
-Veled leszek Eve. Ez nem kérdés. Rendben?-bólintottam.-Akkor...
-Megyek, biztos sok dolgod van én meg feltartottalak a hülyeségeimmel.-mosolyodtam el.-Ha szükséged van valamire majd szólsz.-hajoltam fel egy gyors csókra majd sarkon akartam fordulni de ő újra elkapott.
-Mi a fenéért akarsz most elmenni?
-Hogy...dolgozni tudj?
-De nem akarok. Veled akarok lenni.
-Andy biztos rengeteg munkád van.
-Mind megvár. De a farkam nem bír magával.-megráztam a fejem egy hitetlenkedő mosollyal.
-Mit szeretnél?-adtam fel.
-Húzd fel azt a szoknyát és ülj az asztalomra.
-Nem elég ha letérdelek és...
-Nem. Benned akarok lenni. Beléd akarok élvezni hogy amíg nem is vagyok veled, tudd hogy igenis veled vagyok. Vagyis benned.
-Te bolond vagy.-hajoltam az ajkaiért ahogy szinte kiéhezve csókoltuk egymást.
-Te rád köteleznem kellene a mini szoknya viseletet.-suttogta az ajkaimnak.
-Persze hogy ha leülök is azért aggódjak mikor villan ki a seggem.
-Csak nekem mutogathatod a segged. Istenem de imádom hogy ennyire feszes.-markolt rá.
-Ez az asztal régen is ennyire sűrűn volt tesztelve? Mármint...nem félsz hogy egyszer összeszakad miattunk?
-Kibírja. Szerinted én hol fogantam?
-Mi? Te...-néztem az asztalra.-Ugye most szórakozol?
-Anyu fixen állítja hogy egy vad irodai szex szüleménye vagyok. Mi lenne ha megpróbálnánk mi is ezt a vad irodai szexet?
-Nem fogsz teherbe ejteni még ugye?
-Szeded a tablettát?-bólintottam.-Kár. De ha te még nem szeretnéd.-kapott fel könnyedén a karjaiba.-Csüccs, ide az asztalra.-rakott a fa felületre.
-Szerencse hogy ez ilyen minőségi asztal. Aggódnom kellene miatta mikor kerül szálka a seggembe.
-Kiszedem ha véletlen ilyen problémád adódik.
-Jelenleg más problémával küzdök.
-Segíthetek rajta?
-Talán tudsz.-haraptam az alsó ajkamba. A kezei szinte túl gyorsan vonultak fel a combom közé.
-Bassza meg, és te tudtál volna így tovább dolgozni?
-Azért vannak az ujjaim.-mutattam fel őket.
-Nem engedem hogy az ujjaidra élvezz. Biztos hogy nem mikor a farkam teljesen készen áll rád.
-Biztos hogy készen állsz?
-Édes, nem hiszel a farkamba?
-Nem. Feltünően bújkál még a nadrágodba.
-Csak erőt vesz hogy tövig tudjon hatolni benned.
-Akkor ideje haladnia. Még a végén takarítanom kell az asztalod.
-Pedig nem engedem hogy elmenj amíg el nem élvezel legalább háromszor a farkamra.
-Kihívás elfogadva.
-Francba de szeretlek.
-Terpesz édes.-szinte egy pillanat alatt húzta szét a lábaim és hajolt közéjük. Megéreztem a fürge nyelvét ahogy a legédesebb táncot járta és hirtelen annyira melegem lett.
-Andy...-dőltem hátra az asztalon. Nem reagált folytatta a nyelvének dolgoztatását. A keze hirtelen a blúzomhoz tévedt majd egy könnyed mozdulattal szinte nyitotta szét hogy hozzáférjenek a kezei a melleimhez. Erőden markolta őket én pedig az asztal szélébe kapaszkodtam.-Úristen...-megéreztem az orgazmusom előjeleit. Képes vagyok csak a nyelvétől elélvezni. Akkor gondolhatjátok mit tud a farkával, nemde?
-Élvezz el.-suttogta ahogy a lány szellő kicsit sem segített rajtam hogy megéreztem a lábam között.
-Ah....
-Gyerünk édes.-szívta.
-An...Andy...-remegett a hangom. Felállt de éreztem a lábaim között a nedvet ami valamennyire végigfolyt a combomon. Megnyalta a kezét majd kettőt húzott a farkán. Mikor húzta le a nadrágját?
-Istenem de tökéletesen nedves vagy.-ért a bejáratomhoz.
-Dugj meg.-könyörögtem.
-Ezer örömmel.-tolta be magát hirtelen tövig. Szét tudtam volna szakadni. Az érzés szinte leírhatatlan volt. Ahogy lüktetett bennem. A mozdulatai kicsit sem voltak gyengéd, visszafogottak. Minden lökésnél a g-pontomig hatolt.-Ezt szereted?-hevesen bólintottam.
-Szavak édes.-neki is nehezült a légzése.-Had halljam.
-Ezt szeretem.-nyögdécseltem.
-Mit szeretsz?-komolyan azt várja hogy beszéljek mikor levegőt is alig kapok?-Mit szeretsz édes?-gyorsított.
-Úristen!-sikoltottam.
-Nem erre gondoltam.-nevette el magát de nem lassított.
-Szeretem mikor így dugsz!-hadartam. Az ajkai elkapták az enyémet ahogy szinte egymástól loptuk a levegőt.-Aaah....-nyögtem bele a csókba.
-Elélvezel értem?
-Andy...!
-Élvezz. Élvezz a farkamra.
-Gyorsíts.-pedig már ígyis szinte felfogni se tudtam a tempóját mégis erre kértem. Ő pedig mindent beleadott. Az asztala szinte tocsogott a tőlem eredő nedvességtől.
-Mond hogy közel jársz.
-Mindjárt....
-Együtt.
-Andy....
-Édes gyerünk.-együtt élveztünk el. Egy elégedett mosoly ült az arcunkra.
-Most már értem hogyan is sikerült a szüleidnek az irodában.-nevettem.
-Folytatni akarom veled.
-Nem kell dolgoznod?-könyököltem fel.
-Azt csináltam most is.
-Akkor folytasd.-dőltem hátra.
-Soha se fogom ezt megunni veled.*Kérlek szavazzatok ha tetszett ❤️*
VOCÊ ESTÁ LENDO
My World On Fire (1.évad)
Romance🦋 Az egész világomat felgyújtotta, egy szempillantás alatt 🦋 +18-as részek‼️ Cover made by Abeth98