27. ,,Te vagy az életem"

2.9K 143 6
                                    

Andynek a rendezvény előtt dolga volt. Valójában azt se tudtam miféle rendezvényre érkezem. De úgy beszéltük meg hogy itt találkozunk. Igyekeztem a maximumot kihozni magamból és a kinézetemből.

Úgylátszik Gracenek tényleg nagy tapasztalata van az eféle partik terén mert a szemek rám irányultak

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Úgylátszik Gracenek tényleg nagy tapasztalata van az eféle partik terén mert a szemek rám irányultak. Hogy zavart-e? Igen. De a gondolat hogy nemsokára a legszexibb, legtökéletesebb pasi oldalán virítok majd ebben a ruhában megnyugvásra késztetett. A szemem pásztázta a termet, de nem láttam még meg Andyt. Vajon még mindig a tárgyalással tölti az idejét?
-Szép estét.-hallottam meg egy férfi hangját.-Maga káprázatosan néz ki.-a hang irányába fordultam. Egy olyan 176 centi magas, barna hajú, barna szemű férfi közeledett felém.
-Köszönöm szépen.-mosolyodtam el.
-Eléggé izgul ahogy a testtartását nézem. Nem sűrűn járhat ilyen helyekre.
-Igaza van, szinte soha.-egy pezsgőt nyújtott felém amit elvettem. Nem kortyoltam bele de remek alkalom volt hogy az ujjaim helyett a poharat piszkáljam idegességembe.
-A nevem Zack. Zack Holt a Seasondays Industry vállalat vezetője.
-Evelyn.-nyújtottam felé a kezem. Majd beugrott.-A hatalmas szállodakomplexus?-ismertem a céget. Szinte világhírű volt.
-Pontosan.-rázott velem kezet.-Akkor biztosan járt is már a szállodáim egyikében.
-Ugye viccel?-nevettem.-Szinte csak a maga szállodái találhatóak meg a környéken.
-Oh, tényleg. Majd elfelejtettem.-nevetett.-És maga miben utazik?
-A leendő menyasszonyomként van jelen.-hallottam meg Andy hangját ahogy szinte azzal egyidejűleg a keze a derekam köré fonódott és húzott magához.
-Andy. Rég láttalak.-fogott kezet Zackkel.
-Rég. Hallottam hogy jól megy a sorod.-hirtelen az orromba költözött Andy férfias, luxus illata és egyszerűen imádtam.
-Úgy látom te se panaszkodhatsz.-nézett rám.-Azt mondtad leendő menyasszony?
-Jól hallottad.-egyre többször idézett ez a ,,menyasszony" szó pillangókat a gyomromba. És egyre jobban azt éreztem akarom. Akarom ezt az egészet Andyvel.
-Előre is gratulálok. Akkor úgy néz ki megtaláltad a boldogságod újra.
-Valójában ő a valódi boldogság amit még soha se tapasztaltam. Amiről eddig azt hittem az, közelében sem volt annak amit Eve iránt érzek.
-Haver, te tényleg nagyon szerelmes vagy.-mondta örömmel a hangjában. Úgy néz ki régóta ismerik egymást és barátok.
-Őrülten.
-Reméljük a párod is így gondolja.-nézett rám Zack.
-A párja ezerszer jobban szereti őt.-mondtam gondolkodás nélkül.
-Oh Andy úgy néz ki Evelyn érzései erősebbek.-cukkolta őt.
-Kétlem. Szeret versenyezni velem de esélye sincs.-nézett rám a csillogó szemeivel.
-Magatokra hagylak titeket, hogy élvezni tudjátok a partit. Remélem valóban a leendő Mrs. Barberrel sikerült sikeresen most megismerkednem.
-Majd kiderül.-válaszoltam mosolyogva.
-Vele sikerült. Az esküvőre esküszöm küldünk meghívót.
-Megsértődtem volna ha nem így teszel.-rázott kezet Andyvel.-Vigyázz rá Andy, egy csillogó teremtés Evelyn és tudod hogy a környezetünkbe sok a hiéna akik vadásznak az ilyen nőkre mint ő.
-Hiéna?-kérdeztem vissza.
-Senki nem nyúlhat hozzá vagy veheti őt el tőlem.-mondta határozott felszólalással.
-Helyes, haver. További szép estét nektek. Örültem Evelyn.
-Úgyszint.-köszöntem el a szállodakomplexus vezetőjétől.-Hiéna?-néztem Andyre kíváncsiskodva.
-Minden rétegbe vannak ilyen emberek. Akik azt hiszik bárkit és bármit bármikor megkaphatnak.
-Félnem kellene?-nevettem el.
-Nem. Soha se kell félned amíg én itt vagyok veled, senki sem érhet hozzád vagy vehet el tőlem.
-Imádom hogy a tiéd vagyok.-igazítottam meg a nyakkendőjét.-Nagyon jól nézel ki ma.
-Te pedig káprázatosan gyönyörű vagy. Ez a ruha tökéletes rajtad.
-Jobban tetszenek a ruháim a földön a tiéd mellett.
-Azt elhiszem.-hajolt az ajkaim után.-Ha most nem lennének itt ennyien...-suttogta az ajkaimnak.
-De vannak...
-Egy szavamba kerül és...-belekortyoltam a pezsgőmbe.
-Hmm, ez édes. Finom.-játszottam Andyvel hogy belefolytottam a szót.
-Nehogy a fejedbe szálljon.
-Kérlek szépen én szenzációsan bírom az alkoholt.
-Biztos vagy benne kicsim?-mintha tudná hogy mekkora hazugság volt ez.
-Táncolsz velem?-tereltem.
-Szörnyen táncolok.-válaszolta azonnal.
-Mr. Barber aki szörnyen táncol...-léptem elé. A szemei a dekoltázsomról hirtelen az ajkaimra terelődtek majd a szemeimre.-...megtenné hogy most kivételesen...-a szemei folyamatosan méregettek....kivételesen találna valami eldugott helyet kettőnknek?-kérdeztem meg szinte úgy hogy az agyam magától cselekedett. Egy huncut mosoly ült az arcára.
-Édes, most más miatt vagyunk itt.-tudja hogy most kínozni fog. Tudja hogy most szinte alig tudom megállni hogy ne tépjem le róla az öltönyt. Szemét.-Gyere inkább és mond meg kinek adományozzunk ma.-húzott magával.
-Kinek adományozzunk?
-Minden évben ilyen rendezvényekre kivonul több alapítvány is, várva a segítőszándékú embereket.
-Te is...szoktál adományozni?-kérdeztem szinte meglepetten. Elmosolyodott.
-Gyere, nézzünk körül.-fogta meg a kezem ahogy a felállított kis standokhoz vitt. Állatmenhely, idősek otthona, gyerekotthon, iskolák.-Na?
-Ezek közül...mindnek szüksége van segítségre nemde?-a bolondos hangulatom gyorsan elmúlt.
-Ők nem éppen a mi környékünkről jönnek. Tudod kinek szeretnéd hogy segítsünk?-harapdáltam belülről az ínyem.-Ismerlek.-mosolyodott el.
-Hogy?
-Nem tudsz választani. Bárcsak néha a ruhákkal is ezt tennéd amit venni akarok neked.-nevetett.
-Mert ezek...istenem tudom hogy mindnek nagy segítség lenne ha...-Andy ellépett mellőlem egy szmokingos ember felé. Valamit mondhatott neki mert a szeme kikerekedett. Majd újra visszatért az oldalamra.-Baj van?
-Baj. Miért vagy ilyen szexi és édes egyszerre? Ez gyilkos páros.-a szemeivel háborúztam.-Mindnek felajánlottam egy millió dollárt.-vallotta be.
-Mi? Mit...csináltál?-lepődtem meg.
-Azt amit te is tettél volna.
-Andy...
-Ha ez tesz téged boldoggá akkor megteszem. Bármikor kérdés nélkül.-ez a férfi mindennél több mint amire az életembe vágyom.
-Andy...
-Táncoljunk.-húzott magával.
-Nem...nem azt mondtad szörnyen táncolsz?
-Talán sikerül nem felbuknom a saját lábamba ha mellettem vagy.-húzott közel magához felvéve a pózt a lassúzáshoz.
-Őrülten szeretlek téged...Andy Barber.-vallottam be.-Te...mindennél több vagy mint amire vágyhattam az életben, amit megérdemlek, amit...
-Mikor csókolhatlak meg?-szólt közbe.-Marha édes ahogy bevallod az érzéseid de istenem annyira meg akarlak csókolni. Szörnyen meg akarlak csókolni.
-Mond ki előtte hogy szeretsz.-ennyit kértem tőle. Utána az övé leszek. Csakis az övé.
-Te vagy az életem Evelyn Quinn.-ez többet jelentett minden szerelmi vallomásnál. Vagy annál a szónál hogy szeretlek.
-Csókolj meg.

*Kérlek szavazzatok ha tetszett ❤️*

My World On Fire (1.évad)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora