-Andy?-nyitott ajtót anyám.-Hát te?
-Nem látogathatom meg a szüleimet amikor csak akarom?-anyám nagy szemekkel pislogott.-Bejöhetek?-nem vártam meg a választ, csak beléptem a házba.
-Történt valami?-csukta be mögöttem az ajtót.
-Mire gondolsz?-kérdeztem.
-Nem tudom. Olyan fura vagy.-figyelt engem a szemeivel.
-Fiam!-hallottam meg Daniel hangját.
-Szia apa.-öleltem át a férfit akire apámként tekintettem.-Minden rendben?
-Minden pompás. Tudnád mennyire imádom a nyugdíjas éveim.-nevetett.
-Örülök hogy élvezed. Nincs is más feladatod.-sokat dolgozott, megérdemelte a pihenést.
-Hát te, mi járatban? A céggel van valami?
-A cég szárnyal.-mondtam megnyugtatva ezzel őt.-A profitunk idén az egekben lesz.
-Remek, öröm ezt hallani. Tudtam én hogy a te kezedben megfelelő helyen lesz a cég.
-Azért Leonor is hozzájárult. Rengeteg új ügyfelet szerzett a cégnek.-hálas voltam a nővérem segítségéért.
-Akkor? Szükséged van valamire?-aggódott most már ő is.
-Megtennétek hogy leültök?-kértem. Összenéztek értetlenkedve, de a nappali hatalmas fehér kanapéján helyet foglaltak.
-Fiam, mi a baj?-kérdezte az anyám.-Csak...csak nem eszedbe jutott a randi amit elhalasztottál? Mert ha tudni szeretnéd újra elcseszted az esélyeid.-láttam anyám sértődését az eset miatt. De nem érdekelt. Életem legjobb döntése volt nem elmenni a randira.
-Szeretném ha most jól figyelnétek mindketten rám.-komolyra vettem a szót.
-Fiam...megijesztesz. Mi a baj?-aggódott Daniel.
-Anyám, végy egy mély levegőt mert amit mondani fogok arra lehet nem vagy felkészülve.-néztem az anyámra.
-Andy...fiam....most miről....?
-Megházasodtam.-vágtam a szavába.-Feleségül vettem a nőt akit szeretek.
-M-m-mi?!-a hangszíne alapján sikeresen megleptem.
-Mi-miről beszélsz fiam?-kérdezte apa.
-Arról hogy mégegyszer nem akartam elkövetni ugyanazt a hibát mint előzőleg. Feleségül vettem a nőt akit szeretek mert mégegyszer nem engedhetem hogy kicsússzon a kezeim közül.-anyám szeme a gyűrűre terelődött a kezemen. Nem takartam. Büszkén és boldogan viseltem az arany gyűrűt az ujjamon ami most már összekötötte az életem a nővel akit szeretek.
-Hogy...mit műveltél?
-Nem a véleményetekért jöttem. Valójában csak szólni akartam nektek hogy a családunk bővült egy személlyel. A feleségemmel.-mondtam nagyon nagy boldogsággal ki ezt a szót. A feleségem.
-De...hisz meg se hívtál minket?-kérdezte apám. Tőle mondjuk erre számítottam. Nem ellenzi a döntésem, inkább csak azt fogja neheztelni hogy nem volt ott velünk.
-A nagy templomi esküvőt később tartjuk. Oda természetesen mindenkit meghívunk. Ez egész családot illetve barátokat. Most csak mi voltunk és a két tanú aki jelen volt.
-Ki volt az az idióta aki tanúként alámerte írni a dokumentumokat?!-kérdezte anyám.
-Természetesen Leonor és a leendő vejetek.
-Vej?
-Oh, azt hiszem erről még nem hallottatok. Két napja Leonort is eljegyezték. Úgy látszik a Barber család hirtelen kezd bővülni.-mondtam mosolyogva.
-Mi...mi a fene folyik itt?-anyám fogta a fejét.
-Csak azért jöttem hogy elmondjam a híreket és ne mástól tudjátok meg. Előre szeretnék valamit leszögezni veled anyám.-fordultam felé.
-Ha azt mondod hogy várandós az a ribanc...!
-Vigyázz a szádra anyám. A feleségemről beszélsz.-az idegesség hallatszódott a hangomba.
-Az a kurva nem lesz családtag!-kiabálta.
-Grace...-szólt rá Daniel de nem hallgatott rá.
-Nem!-kiabálta.
-Akkor anyám most jól nyisd ki a füled.-határozott voltam. Készen álltam hogy eldobjam az eddigi életem azért hogy az új leendő családom válasszam.-Innentől kezdve...tiszteled a feleségem. Egy rossz szót se szólsz rá, nem utolsó sorban pedig...nem agyalsz azon hogy árts neki. Mert ha neki ártasz nekem ártasz. De csak hogy tudd...bármin is gondolkozz, hogy tönkretegyél minket...nem fogom hagyni. A feleségem lett...innentől kezdve pedig foggal körömmel harcolok érte mert a férje vagyok.-anyám majd felrobbant.-Oh, amúgy nagyon szívesen látunk titeket vacsorára bármikor. Csak írjatok hogy feltudjunk készülni rá.
-Andy!
-És jobb ha felkészülsz...hogy remélhetőleg hamarosan már úgy fogok elétek jönni hogy gratuláljak, hogy nagyszülők lesztek.
-Ne merészeld felcsinálni azt a kurvát!-üvöltötte.
-Megmondtam hogy ne merészelj tiszteletlenül beszélni róla!-mentem szembe az anyámmal.-És csak hogy tudd...addig nem állok meg amíg apa nem leszek. Mert ez a nő elérte hogy családapa akarjak lenni. Hogy nagy családot akarjak. És ebből nem engedek.
-Andy...
-Apa ha te is...
-Gratulálok.-nyújtotta felém a kezét.-Örülök hogy megtaláltad a boldogságod.-kifújtam a levegőt és elmosolyodtam. Ezért is szerettem Danielt mint apámat. Mert támogatott és mellettem állt.
-Tőlem ne várd a gratulációd.-nem vártam. De elmondtam amit elakartam. Ez pedig az első lépés volt hogy elfogadják a családunk új tagjának jelenlétét. Így távoztam a családi házból. De boldog voltam. Boldog hogy kiálltam a nő mellett akit szeretek és szembe mentem az anyámmal.☆☆☆
Csendesen nyitottam be a szobánkba ahol Eve pihent. Hosszú esténk volt.
Az ágy szélére ültem ahogy apró puszikat nyomtam az arcára. Az arca mosolyra derült.
-Jó reggelt, gyönyörű feleségem.-figyeltem a gyönyörű nőt magam előtt.
-Jó reggelt szexi férjem.-mondta annyira édesen.
-Imádom ahogy a férjednek hívsz.
-Imádom ahogy a feleségednek hívsz.-simogattam meg az arcát. A hátára fordult így most már teljes egészében megpillantottam az arcát.
-Jól aludtál?-kérdeztem.
-Ez a négy óra most olyan volt mintha egy napot végigaludtam volna.
-Ez teszi a házas élet?
-Nagyon boldog vagyok. El se akarom hinni hogy házasok vagyunk.
-Pedig hidd el.-nyomtam egy csókot az ajkaira.-A feleségem vagy.
-Te hol jártál?
-Hogy?
-Fel vagy öltözve. Ennyire nem tudtál aludni?
-Elmentem a kedvenc reggelidért.-elmosolyodott.
-Őrülten szeretlek...férjem.
-Őrülten szeretlek...feleségem.
-Nem akarsz visszabújni egy kicsit még mellém?-néztem huncut szemmel rá.
-Beléd bújnék.-elnevette magát.
-Gyere.-emeltem fel a takarót.
-Úgy érzem ez a házas élet tökéletes lesz veled.
-Ha tetszik ha nem, most már egy életre az enyém vagy.
-Imádom. Az első cél pipa. Dolgozzunk a következőn.-kezdtem ledobálni a ruháim, ahogy egyenesen az ágyba ugrottam és az ajkai után kaptam.
-Legyen egy nagy családunk Mr. Barber.
-Legyen egy nagy családunk Mrs. Barber.*Kérlek szavazzatok ha tetszett ❤️*
VOCÊ ESTÁ LENDO
My World On Fire (1.évad)
Romance🦋 Az egész világomat felgyújtotta, egy szempillantás alatt 🦋 +18-as részek‼️ Cover made by Abeth98