-Hol az én gyönyörű menyasszonyom?-hallottam meg Andy hangját az előtér felől. A nappaliból hozzárohantam ahogy megpillantottam őt egy csokor rózsával és édességgel.-Azt mondta a virágárus ez a legszebb virága.-nézett a rózsákra.-De te vagy a legszebb virág. Visszakellene mennem panaszt tenni?-elmosolyodtam ahogy azonnal a nyakába kapaszkodva hajoltam az ajkaiért.-És édesebb vagy mint ez az édesség.-kikaptam az édességet a kezéből.
-Ezt azért teszteljük le.
-Egy hideg pezsgő mellett.
-A pezsgőt kihagynám.-nevettem ahogy eszembe jutott az este mikor a rendezvényen kicsit fejembe szállt az ital.
-Nagyon gyönyörű vagy.-mondta ahogy megsimogatt az arcom.-Ez új ruha?-kérdezte.
-Észrevetted?-kérdeztem lelkesen.-Ma vettem, gondoltam tetszene...
-Imádom rajtad. Fordulj meg.-megfordultam a tengelyem körül. Andy szemei csillogtak.-Te vagy a leggyönyörűbb menyasszony a világon.
-Ha így folytatod a ruha a földön köt ki.
-Bárcsak.
-Andy.-szóltam rá figyelmeztetve hogy még várnia kell mielőtt megkapna.
-Te lehet kibirod de nekem kisebb a tűrőképességem. És látva a ruha mennyire tökéletesen simul rád...pont így akarok én is hozzád simulni, ahogy az ágyba magamévá teszlek.
-Ne csináld, még főzni akartam kettőnknek vacsorát.-szóltam rá ahogy indultam is a konyhába nehogy még neki legyen igaza és vacsora nélkül feküdjünk le. Követett. Én a dolgomat folytattam a konyhában ahogy ő a pulthoz ülve, megtámaszkodva rajta figyelt engem. Minden mozdulatom.-Mi az?-kérdeztem mosolyogva.
-Semmi.-rázta meg egy mosollyal a fejét.
-Na, de tényleg mi van?-kérdeztem kíváncsiskodva.
-Te vagy a legszebb nő a világon. A legkedvesebb, a legszerethetőbb, a legédesebb, a legőszintébb, a...-folytatni akarta de a szavába vágtam.
-Szeretlek.-sétáltam elé ahogy azonnal az ölébe ültem.-Őrülten szeretlek hogy azt elmondani se tudom mennyire.-csókoltam meg.-Istenem de szeretlek.-mondtam neki ahogy az ajkaink súrolták egymást.
-Nem vacsorát akartál készíteni?-kérdezte ahogy a keze a hátamat fogta ezzel fogva engem.
-De...de megint elérted hogy téged akarjalak.
-Lássuk be kicsim, itt mindketten nagyon akarjuk egymást. De az ilyen szenvedélyes kapcsolatokból lesznek a legédesebb bébik.-felkaptam a fejem. Nem akartam elhinni amit hallottam. Kisbaba?-Mi a baj?-kérdezte ahogy látta az arcom.
-Azt hittem...nem akarsz kisbabát. Mármint...a csalódásod az exedben és...
-Exem? Ki a fene az? Nem ismerem. Itt egyedüli terveim csakis veled vannak és lesznek.
-Terveid?-kérdeztem egy mosollyal.
-Elveszlek feleségül. Ez az elsődleges. Rohadtul izgalmas lenne mostantól azt hallanom amikor bemutatkozol bárkinek mellettem hogy azt mond Mrs. Evelyn Barber vagyok.
-Mrs. Evelyn Barber?
-Istenem, imádom. Holnap mit csinálsz?
-Dolgozom Mr. Andy Barber mellett.
-Van egy jobb ötletem. Mondjuk ki az igent már holnap.
-Ne bolondozz már.-ütöttem mellkason.-Nem akarom elsietni. Hisz még a szüleid se ismernek úgy. Mi lesz ha nem leszek nekik szimpatikus és azt mondják nem engedik hogy feleségül vegyél?-az arca megváltozott.
-Akkor ideje lesz hozzászokniuk a tudathoz hogy vagy elfogadják a feleségem vagy elfelejtenek.-mondta egy keserű mosollyal. A gyomrom összerándult a szavaitól.
-Andy...
-Értsd meg Eve. Te vagy az a nő aki mellett boldog tudok lenni. Te rántottál ki a sötétségből és nem akarok oda visszamenni.
-Andy...
-Szeretlek Eve. Mindennél és mindenkinél jobban.
-De a családod...
-Ők a családom maradnak mindig. De téged is a családommá kell tennelek hogy tudjam mellettem maradsz.
-Andy...
-Kérlek ne az alapján dönts majd ki áll mellettünk és ki nem. Szeretsz engem?-bólintottam.-Mond ki Eve. Hallanom kell.
-Szeretlek. Nagyon szeretlek.-gördült ki egy könnycsepp a szememből. Ő azonnal letörölte azt.
-Hozzám fogsz jönni feleségül?-bólintottam.-Mond ki kicsim.
-A feleséged leszek. Szörnyen a feleséged akarok lenni.
-Akkor az leszel. Egy család leszünk. Férj és feleség. Bízz bennem. Minden rendben lesz. Bízol bennem.
-Bízom.
-Ölelj át.-szorosan bújtam hozzá ahogy a nyakhajlatába temettem az arcom.-Nem foglak elveszíteni. Soha. Mert minden tervemhez szükségem van rád. A feleségemmé kell tennelek hogy boldog lehessek, és apa akarok lenni hogy teljes legyen az életem. Mert veled együtt vágyom arra hogy apa legyek.
-Csodás apuka leszel.-mondtam neki.
-Ahhoz még el kell érnem hogy te édesanya legyél.-egy mosollyal az arcomon néztem újra rá.-Te nálad tökéletesebb partnert nem is találhatnék a szülőséghez.
-Várd meg az esküvőt ha kérhetem.-nevettem ahogy Andy szemei annyira őszintén csodálattal néztek hogy képtelen lettem volna ezt a férfit nem szeretni.
-Mindent a nászéjszakánkra tartogatok.-ült egy huncut mosoly az arcára.
-Mindent?
-Életünk legtökéletesebb estéje lesz.
-Nehéz lesz überelni az első közös esténket.
-Tudom. Számomra is nagyon fontos este volt az. És istenem mennyire tökéletes.
-Mert tökéletesen illettünk egymáshoz.
-A farkam azóta is imád.
-Mertem remélni.-mosolyodtam el.
-Minden alkalommal mikor csak meglát életre kel.
-Megmutatod?-kérdeztem.
-És a vacsora?
-Téged akarlak.
-Ahogy én téged.-mondta. Lehet nem így kellett volna ennek az érzelmekkel teli beszélgetésnek vége lennie. Vagy nem így kellett volna ezt az estét befejeznünk. De mégis minden szempontból fantasztikus volt. Mellettem volt. Velem volt. Az enyém volt.*Kérlek szavazzatok ha tetszett ❤️*
VOUS LISEZ
My World On Fire (1.évad)
Roman d'amour🦋 Az egész világomat felgyújtotta, egy szempillantás alatt 🦋 +18-as részek‼️ Cover made by Abeth98