82. ,,De..."

2.9K 165 63
                                    

Felébredtem és Eve nem volt mellettem. Ilyen hamar felébredt volna? Akkor biztosan a konyhában van és próbál reggelivel meglepni. Úgy mint a sós muffinokkal. Elmosolyodtam ahogy eszembe jutott az a nap. Felkeltem és lezuhanyoztam. Nem terveztem kimozdulni ma se a házból hacsak nem Eve nem szeretne így egy melegítőt kaptam magamra. Az ajtót kinyitva láttam Nalat az ajtónál aludni. Felkapta a fejét.
-Szia szépségem. Hát te?-guggoltam le hogy megsimogassam.-Miért nem aludtál este velünk?-kérdeztem mintha válaszra várnék.-Anyu merre van? Megkeressük?-Nala megrázva magát jött utánam le az emeletről. Meglepetésemre sehol senki. Ideges lettem mert nem mondta hogy anyuval vagy Leonorral lenne találkozója. Mással meg a baleset óta nem is találkozott. A telefonom után nyúltam ahogy próbáltam elérni őt. Ki van kapcsolva. A szívem hevesen dobogott. Ugye nincs baja? Ugye nem történt baj? Ezer kérdés ami hirtelen a fejembe zakatolt. Újra próbálom hívni de nem veszi fel.-A francba!-kiabáltam. Nem tudom mit tegyek. Egy perc után a telefont újra a fülemhez emeltem.-Jó napot. Rendőrség? Andy Barber vagyok és a feleségem...-hadartam mikor a zár fordítására kaptam fel a fejem.-Nem lényeg. Köszönöm.-nyomtam ki a telefont. Ekkor pillantottam meg Evet. Az udvarról pedig egy fekete BMW-t távozni. Boldog mosoly ült Eve arcán.-Eve?
-Oh szia!-köszönt lelkesen.-Azt hittem még alszol.
-Fél tíz van.-figyeltem és annyira más volt. Más mint szokott.-Hol voltál?
-Csak kávéztam.
-Kávéztál? Mégis kivel?
-Hogy?-kapta rám a tekintetét.
-Ki volt ez a fekete BMW-vel?-rossz érzésem lett. Szörnyen rossz.
-Csak Alex.-csak...Alex? Csak Alex?!
-Mi?
-Mi...mi a baj?-lepődött meg.
-Hogy mi a baj? Mi a francot csináltál te azzal a pöccsel?!-kiabáltam. Összerezzent.
-Csak...felhívott van e kedvem kávézni vele. Ennyi.
-Eve ő az exed!-nem tudtam lenyugodni.
-Tudom de...
-Mi de Eve?
-Csak...beszélgettünk.-mondta halkan.
-Eve ne szórakozz már velem! Ez a pöcs korántsem beszélgetni akart veled!
-Miről beszélsz?
-Ő végig csak a bugyidba akart újra bejutni! Te nem láttad?
-Ugyan már!-került ki.
-Eve állj meg!
-Mi van?-kiabálta vissza.-Igen kávéztam vele. Igen, beszélgettünk. Segíteni akar rajtam. Ezen miért vagy kiakadva?
-Segíteni? Megállapítani mennyire nedvesedsz be a hazug szavaitól?
-Mi?
-Eve szerinted nem láttam hogy amikor találkoztatok hogy néztél rá?
-Ne haragudj Andy Barber hogy vannak emlékeim vele kapcsolatban veled meg semmi!-vágta hozzám és ez fájt.-Igen, emlékszem arra milyen volt vele. Emlékszem mikor megismerkedtünk. Mikor először megcsókolt és mikor először magáévá tett. Veled mire emlékszem? Semmire! Úgyhogy ne haragudj ha egy pillanatra zavartságot láttál a szemembe!
-De én vagyok a férjed!
-De ő a múltam!-kiabáltunk. És szörnyű dolgokat mondtunk.
-Én meg a jelened vagyok!
-És pont ezért akarom tudni mi volt velünk! Hogy pontosan ki is vagy számomra.
-Ki vagyok a számodra? Azt hittem már ezt tudod.
-Ne csináld már. Szeretlek, ez tény de egy emlékembe se tudok kapaszkodni nálad.
-Ezt...te se gondolhattad komolyan.-ez a kijelentése óriási pofon volt.
-Szeretlek Andy de....akarom az emlékeim. Akarom tudni te ki voltál nekem. Akarom tudni hogy találkoztunk. Hogy szerettem beléd és mikor. Vagy...milyen őrültségeket tettünk.
-Tehát...te valójában nem úgy szeretsz.
-Mi?
-Te...képtelen vagy a férjedként szeretni engem mert nincsenek emlékeid.
-Andy....
-Őszintén Eve. Úgy tekintesz rám mint a férjedre?-csendbe maradt. A picsába!-Értem...
-Andy kérlek én...
-Őt akarod...?-kérdeztem.
-Mi? Nem! Nem akarom őt!-ellenkezett de azonnal.-De....
-Hagyjuk.-fordultam hátra.
-Andy!-kiabált utánam és én megálltam.-Tudna segíteni...ő azt mondta tud rajtam segíteni...
-És te ezt el is hiszed?-fordultam vele szembe. Férfi vagyok mégis nehezen tartom vissza a könnyeim. Eve már megtört. A szemei csillognak. Most megölelném ilyen helyzetben de a lábaim nem mozdulnak. A földhöz ragadtak.
-Meg...megakarom próbálni.
-Csináld...nem érdekel...
-De...
-Más is van?-kérdeztem ingerülten.
-Ez...nem itt van...New Yorkban.
-Miért nem lepődök meg? Esetleg a régi kis házatokban? A hálószobában?
-Andy kérlek.
-Azt hittem szeretsz Eve.
-Szeretlek is!
-De ott a de Eve. Mindig is ott volt a de akárhányszor ezt mondtad nekem.
-Neked fogalmad sincs milyen ijesztő nem tudni ki vagy igaz?!-kiabálta.
-Valóban. Valóban nem tudom milyen emlékek nélkül létezni. Mert nem ez volt soha a legnagyobb félelmem Eve. Hanem hogy elhagysz, hogy elveszítelek!
-De én nem érzem ezt a félelmet Andy.-legördült a könnycsepp az arcán.-Akarom érezni de képtelen vagyok rá. Tudni akarom milyen boldog voltam veled és hidd el szörnyen igyekeztem de...
-Mindig a de Eve! Én szeretlek. Őrülten. De ha te most kisétálsz azon az ajtót mert az a pöcs ilyen idióta dologra rá tud venni egy kibaszott kávéval akkor menj!
-Én azt hittem...velem tartasz.
-Legyek az aki a gyertyát tartja?-ezt nem kellett volna kimondanom. De megtettem. Hátat fordítottam neki és az emeleti dolgozószobába mentem. Bezártam az ajtót. Hiába mondogattam magamban hogy nyugodjak meg...nem ment. Az asztalról mindent a földre söpörtem. A tárgyak szanaszét a szobában elgurultak, összetörtek. Papírok mindenfelé. Órákig csak bámultam magam elé a székben. Most mit tegyek? Mi a fenét tegyek? Szeret de...velem akar lenni de...a francba a de-vel!
Beesteledett. Azt hittem annyira lenyugodtam hogy megbeszéljem vele a történéseket. Meg akartam oldani vele ezt. A szobánkba mentem.
-Eve?-hívtam őt de nem érkezett válasz.-Eve?-kopogtam be a fürdőbe de semmi válasz. Majd feltűnt. Hiányzó fogkefe az enyém mellől, hiányzó fésű. A ruhásszekrényhez rohantam. Üres fogasok, a bőröndje eltűnt. Ugye nem?! A telefonom után nyúltam és azonnal hívni akartam. Hallom hogy csörög. Mi? Hátrafordulok a komódon a telefonja. A francba! Egy papír hevert a komódon. A kezembe vettem. Válási papír? Egy kis fecni rajta.

,,Szerettelek...de neked így lesz a legjobb."

Eve elment. Elvesztettem....újra...és talán végleg.

*Figyelem ez az első évadom vége! Tetszik ugye?😁❤️ remélem ugyanennyien követni fogjátok a második évadot is ami a héten már kezdődni is fog. De az első részig bekukkantást nyertek a csodás borítómba amit Abeth98 csinált.

Izgatottak vagytok? Mert én nagyon!Addig is hálás vagyok a rengeteg szavazatért, kommentért, új követésért

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Izgatottak vagytok? Mert én nagyon!
Addig is hálás vagyok a rengeteg szavazatért, kommentért, új követésért. Csodásak vagytok❤️ puszi!❤️

My World On Fire (1.évad)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang