67. ,,Visszaszerezlek"

2.2K 173 36
                                    

A gondolat hogy itt van velem megdobogtatja a szívem. De emelett hevesen hasogat hisz hiába van itt...úgy érzem ő nem az enyém. Én az övé vagyok tetőtől talpig, minden egyes porcikám az övé de ő nem.
-Csináltam vacsorát.-vittem fel a szobájába. A szemei rámnéztek.
-Nem vagyok éhes.-jegyezte meg.
-Ne csináld Eve. Nagyon sokat dolgoztam vele. Ez az egyik kedvenced.-a szemei engem néztek.
-Te csináltad?-kérdezte szinte azonnal.
-Most legalább megtudom hogy a hónapok alatt valóban ízlett a főztöm vagy csak ezt mondtad mert nem akartál megbántani.-mosolyogtam rá, ahogy a tálcát odanyújtottam neki. Kérlek mosolyogj rám.
-Fura lenne ha a tökéletességed után pont ez nem menne.-mosolyodott el. Ez az!
-Tökéletességem? Miért is vagyok tökéletes?-kíváncsi lettem. Hisz igen az én Evem ezerszer elmondta mennyire tökéletes férfi vagyok de a mostani Eve aki zárkózott biztos voltam benne hogy soha se mondana ilyet. Mégis annak ellenére hogy nem emlékszik úgy gondolja tökéletes vagyok?
-Nem mondtam ezt.-mondta zavarába ahogy belekóstolt a levesbe.
-De az előbb.-voltam határozott hisz tudtam mit hallottam.
-Szerintem félreértettél valamit.-védekezett. Az arcát néztem, annyira gyönyörű. Mi lesz velem ha többé nem fog úgy szeretni mint régen?-Egészen ehető.-kanalazott a krémlevesből újra és újra.
-Eve kérdezhetek valamit?-ültem az ágyra távolságot tartva hogy ne rémisszem meg.
-Attól függ. Ha azt akarod kérdezni emlékszek-e, akkor ne tedd. Csalódást fogok okozni.
-Tudom hogy nehezen bízol meg bennem, hisz egy idegen vagyok számodra de...
-Ideges lettél.-jegyezte meg. Valóban az voltam. Szörnyen ideges.
-Az orvos szerint segít ha olyan környezetbe mozogsz ahol éltél. De megengeded hogy elvigyelek téged néhány helyre?
-Néhány helyre?-kérdezett vissza.
-Ahol...együtt voltunk.
-Randi?-tette fel azonnal a kérdést.-Mert abba...-a szavába vágtam.
-Nem. Tényleg semmilyen hátsószándékom nincs csak...-sóhajtottam.-Szeretnék segíteni.-figyelt engem majd a komódra terelődött a szeme.
-Nagy volt? Mármint az esküvőnk?-kérdezte.
-Nem.-mondtam.-Valójában egyik reggel hirtelen pattant ki a fejedből hogy te most azonnal hozzám akarsz jönni. Én pedig hezitálás nélkül intéztem el itt a kertünkbe a szertartást.
-Anyukád valami olyat mondott hogy nem tudta hogy a feleséged vagyok. Ő nem volt ott az esküvőnkön?
-Sajnos...anyám sokáig nem támogatott minket.
-Miért?-kérdezte. Örültem hogy érdekli őt a velünk kapcsolatos dolgok. De féltem ha megtudja a sok nehézséget amin végigmentünk elmenekül. De őszinte akartam lenni vele.
-Volt egy menyasszonyom. Őt igazán kedvelte anyám. Ezért se fogadta el hogy mi egymásba szerettünk.
-De...mégis a feleséged vagyok elméletileg.
-Gyakorlatilag is.-javítottam ki.-Van papírunk róla. Hivatalos.-majd felmutattam a gyűrűm.-Ez pedig a pecsétünk.-az ujján lévő gyűrűre nézett.

-Ez a gyűrű szerintem drágább mint az egész életem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Ez a gyűrű szerintem drágább mint az egész életem.
-Most azt gondolom azt akarod mondani hogy nem tetszik.
-Nem! Dehogy.-védekezett.-Csak nehezen hiszem el hogy egy ilyen ékszer díszíti az ujjam és...hogy ráadásként férjnél is vagyok.
-Ha most azon agyalsz melyik kínai piacon vettem, csak szólok hogy eredeti. Minden egyes kő benne.
-Ha kérhetem ne olvass a fejembe.-túlságosan ismerlek. Ne kérj ilyet.
-Ennyire hihetetlennek gondolod valóban a mi kapcsolatunk?
-Ne értsd félre Andy. Biztos vagyok benne hogy tökéletes pasi vagy...
-Újra kimondtad.-ez az Eve. Ne bizonytalankodj a megérzéseidben.
-Mi? Nem! Vagyis nem azt akartam mondani hanem hogy...-zavarba jött.-Biztos remek pasi vagy Andy de az én életem kétlem hogy ennyire tökéletes lenne.
-Mire akarsz kilyukadni?
-Arra hogy én eddig egy egérlyukba éltem.-igen, előttem.-És korántsem arról voltam híres hogy megfogtam az isten lábát a választottjaim terén.-emlékszik a kreténre aki megcsalta.-Volt egy átlagos, unalmas életem. Dolgoztam és...aztán hazajöttem és bámultam a tévét.-mindez így volt mielőtt találkoztunk.-Erre azon kapom magam hogy egy tökéletes pasi...
-Újra.-szóltam közbe.
-Jól van! Tökéletes vagy! Ezt akartad hallani?-kérdezte idegesen amitől nekem egy mosoly ült az arcomra.-A lényeg...hogy itt vagyok egy hatalmas, gyönyörű luxuspalotában ami állításod szerint a miénk és mi házasok is vagyunk.
-Boldog házasok.-javítottam ki.
-Andy ezt...te hogy hinnéd el a helyembe?
-Tudom Eve hogy ijesztő a gondolat hogy talán van egy része az életednek amire nem emlékszel miközben mindenki más igen. És keresed a kiskaput hol bukkanhatsz rá de nem találod. Mégis...nem hazudnék neked. Soha. Eve mi...annyira szerelmesek voltunk hogy az emberek irigyeltek minket. Mi...gyerekeket akartunk. Mi...együtt akartunk megöregedni.
-De ezt próbálom elmagyarázni neked Andy hogy én ebből semmire nem emlékszem. Nem emlékszem a boldog életünkre, a szerelmünkre, a terveinkre. Gyerek? Én szexeltem veled?-ez nem is te lennél.
-Házasok vagyunk Eve. Mindennap így alszunk el.
-Mindennap?-akadt ki.
-Van hogy napi kétszer is szeretkezünk.
-Mit művelsz te a vaginámmal?-annyira bolond, olyan édes. Elmosolyodtam.
-Akarod hogy emlékeztesselek?-hirtelen úgy éreztem izzik köztünk a levegő. Pont mint régen.
-Nem fogok lefeküdni veled.
-Soha?-egy önelegült mosoly ült az arcomra. Tudtam hogy nyerni fogok.
-A-Addig biztos nem míg...nem tudom hogy valóban...
-Jók vagyunk e az ágyban? Hidd el tökéletesek.
-Hagyd abba!-nevette el magát. Hiányzott a nevetése. Úgy éreztem egy falat ma sikeresen leromboltam. Nem bízott bennem de nem félt most már mellettem lenni. Ez az Andy, csak így tovább. Folytasd. Nyerni fogsz és visszakapod a feleséged.
-Mondj igent.
-Mire?-kérdezte.
-Arra hogy elvihetlek olyan helyekre ahol együtt voltunk.
-És ha akkor se fogok emlékezni?
-Akkor....lesz egy kellemes élményed.
-Mi van...ha soha se fog visszatérni az emlékezetem?-ilyet ne kérdezz. Mert nem fogom tudni elviselni.
-Visszafog.
-De ha nem...akkor mit teszünk?
-Akkor elérem hogy újra belémszeress. Elérem hogy újra vágyakozz a csókjaim és az érintésem után. Elérem hogy újra kimond azt nekem hogy szeretsz. Elérem hogy újra azt mond boldogan vagy a feleségem egy életen át. És elérem hogy azt kérd tőlem érjem el hogy terhes légy mert gyereket akarsz szülni nekem.
-Te magabiztos vagy.
-Mert tudom hogy mindezt már egyszer elértem. Most is menni fog.
-Hiányzik a vaginám, igaz?-kérdezte nevetve.
-Te hiányzol Eve. Hogy...most úgy érzem nem vagy az enyém.-az arca komoly lett.
-Hova viszel holnap?-kérdezte és a szívem fellélegzett.
-Legyen meglepetés.-álltam fel.-Edd meg a vacsorádat utána pihenj.-indultam az ajtó felé. Hezitáltam de visszafordultam.-Szeretlek Eve.
-Andy én...
-Tudom. Tudom hogy még te nem érzel így. De én el akarom neked mondani mindennap.-mosolyogtam rá majd elhagytam a szobát. Tudtam életem legkeményebb időszaka lesz előttem de küzdeni akarok. Miért? Hogy visszakapjam a feleségem.

*Kérlek szavazzatok ha tetszett ❤️*

My World On Fire (1.évad)Where stories live. Discover now