46. ,,Tenned kell valamit"

2.8K 167 30
                                    

A nappalit készítettem elő az esti filmes randevúnkra. Megbeszéltük Andyvel hogy nem mozdulunk ki, hanem a kanapén összebújva megnézünk valamit ahogy a kedvenc snackjeink esszük. Bár ő finoman célozgatott hogy akkor bugyit ne vegyek fel, de ha ilyen szándékai vannak szinte kár előkészítenem a helyiséget.
Csengettek. A bejárathoz sétáltam ahol megpillantottam Leonort.
-Szia Leonor.-köszöntöttem.
-Szia Eve, bejöhetek?-úgy nézett ki Leonor mint aki futott.
-Persze. Minden rendben? Layla nincs itt?-néztem vissza a kocsi irányába hátha meglátom a tündéri kislányt.
-Csak hogy észleld mennyire vészhelyzet van, csak az egyik lábam van leborotválva, testápolót se kentem magamra úgyhogy most viszketek és a hajamat is csak félig szárítottam be.
-Akkor tényleg nagy baj lehet.-mosolyodtam el ahogy ezt elhadarta.-Kérsz valamit inni?-sétáltam bentebb. Láttam ahogy a szemei végigmérik a nappalit.
-Egy pohár vizet.-mondta.-Van itt valaki?-kérdezte.
-Van.-válaszoltam egyszerűen. Őszintén érdekelt miért van itt.-Mi a baj Leonor?
-Az én uram...
-A párod?-még nem házasok de még csak eljegyzésről se tudok.
-Igen, szóval az uram....-kapkodta a levegőt.-...épp jött haza tegnap.
-Igen?
-És épp elhajtott a belvárosi lixi-luxy fancy étterem előtt.-lixy-luxy? Ez milyen szó?
-Van egy pár a belvárosban.-próbáltam a nevetésem visszatartani.
-Várj míg befejezem.-szólt rám. Elhallgattam.-Tehát jött haza és erre véletlen a terasz kiülőn kit lát meg?
-Kit?-kérdeztem.
-Andyt.-ne nevess Eve.
-Andyt?-lepődtem meg. Leonor tudhat rólunk?
-Andyt és...az a idióta öcsém mit csinált? Hát randizott valami kurvával!-nem tudja.
-Kurvával?-kérdeztem vissza.
-Igen! Valami barna kurva ült vele szembe.
-Leonor...
-Tenned kell valamit.
-Mi?-nem tudtam mit akar.
-Mármint te szereted őt nem? Figyelj én...ha kell megszorongatom a golyóit de szükségem van rád.-hadarta.
-Leonor...
-Ti nektek együtt kell lennetek!
-Leonor...
-Tudom, egy idióta sokszor. Meg mikor mondtad hogy eltitkolta az anyánk ellenszenvét és nem mondta el igazad volt de...
-Leonor...
-Én megtépem azt a kurvát! Tény hogy eleinte én se tartottalak az igazinak mellette de aztán megismertelek és annyira cuki csaj vagy és Layla is imád...
-Leonor ha...
-Vagy mikor azt mondtad még mindig szereted az hazugság volt?
-Leonor...
-Kicsit fájna ha hazugság lenne.-hallottuk meg a hangot mögöttünk. Leonor a fejét felé fordította.-Szia nővérkém.-sétált felénk ahogy mellém érve a keze ösztönösen a derekamra tévedt.
-Mi a...? Te mit...?
-Kell valami a boltból, elugorjak?-kérdezte szinte levegőnek nézve a nővérét.
-Nem kell, találtam sajtszószt ha az jó lesz.-válaszoltam.
-Tökéletes.-nyomott egy puszit a fejem búbjára. Én képtelen voltam elvonatkoztatni Leonor arcáról.-Ennek mi baja?-bökött a fejével a nővére irányába.
-El akarta mesélni, hogy valami barna kurvával randevúztál tegnap este.-mondtam úgy hogy ne nevessem el magam.
-Kurvával? Az lehetetlen. A világ legszexibb, legédesebb nőjével randevúztam.
-Mi a szent szar?-szaladt ki a száján. Mind a ketten ránéztünk.
-A kurva akit az urad láthatott az én voltam.-mondtam.-Este én vacsoráztam a lixy-luxy étteremben Andyvel.
-Mivan?
-Visszaraboltam Eve szívét.-mondta büszkén Andy.-És csak szólok, történjen bármi...most már biztosan feleségül veszem.
-Mi a....?! Ti...?! Úristen!-ugrott fel a székről ahogy azonnal a nyakamba ugrott. Kicsi apró ugrálásokkal jelezte az örömét ahogy rólam Andy nyakára csüggeszkedett.-El se hiszem!-az arca hirtelen a dühből boldogságra váltott.-Már megijedtem hogy anyám titkos kiválasztottjával vagy, mert nem lehet hogy anyunak megadjuk ezt az örömet.
-Megmondtam anyunak is hogy nem érdekel a választottja.
-Tudja hogy te és Eve...?
-Még nem. De minél előbb felkészítem rá hogy tudjon eleget készülődni arra mibe jön az esküvőnkre.-Leonor szemei a kezemet vizsgálták.
-Miért nincs gyűrű Eve ujján? Le vagy égve? Ha kell adok kölcsön...-elnevettem magam.
-Nem kell a pénzed.
-Akkor? Hol a tízkarátos gyémántgyűrű?
-Én kértem Andyt hogy még ne siessünk.-szóltam közbe.
-De tájékoztattam Evet hogy ne nagyon dőljön hátra kényelembe mert bármelyik pillanatban elétérdelek és az ujján lesz a gyűrű.
-Tudnám javasolni hogy most azonnal ereszkedj a térdeidre mielőtt újra...
-Nem lesz újra.-vágott a szavába.-Nem engedem el többet Evet.
-Ahogy én se Andyt.-néztem a férfira magam mellett.
-Szeretjük egymást. Ez a tizenhét hónap csak azt erősítette egész végig hogy nekünk együtt kell lennünk mert szeretjük egymást.
-Nyálasan cukik vagytok.-figyelt bennünket.
-Úgyhogy drága nővérkém. Nyugodtam menj haza, szárítsd be a hajad, borotváld le a másik lábad és kend be testápolóval. Mi megvagyunk...boldogan.-tudtam hogy Andy végig hallott minket.
-Miért hangzik úgy mintha kiakarnál dobni?
-Mert az a célom. Amíg itt vagy nem lehetek kettesben Evevel és nem tudom magamévá tenni.
-Andy!-szóltam rá.
-Ugye nem védekeztek? Mármint mekkora lenne ha becsúszna egy pici baba. Anyu lehet kitépné a haját hogy nem ő győzött de közben belül biztos ugrálna hogy nagymama lesz.
-Komolyan arról akarsz beszélni hogy szexelek Evevel? Biztos vagy benne hogy ezt hallani akarod?-kérdezte Andy én pedig gyorsan a szájára raktam a kezem.
-Nem akarja hallani ahogy te se akarod elmondani.-szóltam rá.
-Féltékeny lenne a hajlékonyságodra.-motyogta az orra alatt Andy mire a hasába boxoltam. Ő elnevette magát. Leonor nézett minket ahogy láttam hogy egy mosoly kúszik az arcára.
-Minden rendben?-kérdeztem mire Andy is komoly lett.
-Remélem most velünk maradsz Eve. Mert az öcsémet soha se láttam még ilyen boldognak. És ezt őszintén mondom.
-Ez így van.-helyeselt Andy.
-Ne menekülj többet el tőlünk Eve. Légy a családunk tagja. Biztos vagyok benne hogy ennél a bolond öcsémnél senki se tudna téged jobban szeretni.
-Én se tudok mást szeretni rajta kívül. Ő tesz boldoggá.-néztem Andyre.-Kár lenne hazudnom magamnak de ő az akire vágyok és akit szeretek.
-Szeretlek.-súgta Andy.
-Én is szeretlek.-válaszoltam.
-Hát akkor ha itt minden rendben, megyek befejezem a szépségrutinom.-indult az ajtó felé.
-Kikisérlek.-indultam mire Andy megelőzött.
-Maradj, intézem. Biztosra kell mennem hogy kirakja a lábát ajtón kívülre.-elmosolyodtam. De az ajtóból még hallottam....
-Öcsi...ha megfogadsz egy tanácsot tőlem...
-Inkább ne.-humorizált Andy.
-Mi mindig a családod leszünk történjen bármi. De Eve...egy főnyeremény akit kéz kézzel kell tartanod el ne veszítsd. Ne érdekeljen a családunk, most az egyszer válaszd a boldogságod. Hidd el ki fog fizetődni.
-Többet nem engedem hogy kisétáljon csak úgy az életemből. Feleségül akarom venni és...
-Azt hiszem csodás genetikás gyerekeitek lesznek.-jegyezte meg Leonor.-Ő igazán a feleségednek és a leendő gyermekeid tökéletes anyukájának van teremtve. Még ha eleinte nehezen is akartam elhinni...ő közénk való. Neked való.
-Pont ezért van a gyűrű a jobb zsebembe.-válaszolta Andy.-Várom a pillanatot mikor térdelhetek le hogy megkérjem kösse velem össze az életét.
-Helyes. Ne szúrd el.-sétált a kocsi irányába Leonor. Andy megvárta míg beszállt és elhajtott az udvarról. Bezárva az ajtót a szemeink találkoztak.
-Tehát mosás előtt érdemes átnéznem a jobb zsebed?-kérdeztem egy mosollyal. Elmosolyodott.
-Már ha akkor még ott lesz.-sétált hozzám ahogy azonnal az ajkaim után kapott.-Őrülten szeretlek.
-Én is szeretlek.

*Kérlek szavazzatok ha tetszett ❤️*

My World On Fire (1.évad)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora