29. ,,Káprázatos"

3.1K 136 4
                                    

-Azta...kurva.-ébredtem hasogató fejfájással.-Mi a....?
-Szia édes.-pillantottam meg Andyt egy szál törülközővel a dereka körül. Kibaszott szexi.
-Szia.-ültem fel, ahogy próbáltam nem a fejfájásra gondolni.
-Az éjjeliszekrényedre raktam egy fájdalomcsillapítót. Vedd be.-mondta. Magam mellé nézve azonnal a gyógyszer után nyúltam amit vízzel leöblítettem.
-Ennyire sokat ittam?-kérdeztem mert szinte a tegnapi napból semmire se emlékeztem.
-Nincs ezzel baj, amíg a közelembe csinálod ezt. Amíg képes vagyok megvédeni téged.
-Megvédeni?
-Szörnyen édes vagy mikor részegre iszod magad. Olyan dolgokat mondasz...
-Úristen, mit műveltem?!-kezdtem aggódni.
-Hogy nem szexelsz velem.
-Ez neked édes?! Ne vedd komolyan! Nagyon berúghattam.
-De utána elmondtad mennyire kibaszottul jól nézek ki. Láthatólag még nedves is lettél a ruhád alatt.
-Ne-nedves?
-Mikor egy szál bugyiba álltál előttem úgy nézett ki.
-Te segítettél levenni a ruhám?
-Nem, magad dobtad le a nappali közepén.
-A nappali közepén? Istenem, mond hogy Loláék nem látták.-féltem mit műveltem ami később Andynek kellemetlen lenne.
-Csak én voltam veled, a többieket hazaküldtem.-figyelt engem még a szekrénytől.
-Kérlek ne haragudj...
-Ugyan miért?-kérdezte.
-Biztos...fura volt így látnod.-szégyeltem magam.
-Hát nem gondoltam hogy a pezsgőtől ennyire becsiccsentesz de...-nevetett.-...mellettem voltál.
-Nagyon hülye voltam...?-elémsétált ahogy megcsókolt. Annyira kiéhezve harcoltak ajkaink hogy tudtam most még egy ideig ágyba maradunk. Felémtornyosulva csókolóztunk ahogy a kezeim a mellkasára helyeztem. A szemem megakad valamin.-ÚRISTEN!-kiabáltam el magam mire Andy elmosolyodott.
-Végre észrevetted.-jegyezte meg egy édes mosollyal.
-Ez....ez...ez az amire gondolok?!
-Pontosan.-az arcom vizsgálta.
-Te...
-Egy részről imádom mikor az emberek picit többet isznak a kelleténél. Kimondják azt amit amúgy nem mondanának. Pont úgy ahogy te elmondtad hogy csalódtál mert még nem kértelek meg.
-Andy én...
-Többször megakartalak kérni. Direkt a kedvenc jégkrémed dobozába rejtettem a gyűrűt nem-e megtalálod. De tegnap este így képtelen voltam tovább várni. Felkellett tennem a kérdést neked. A válaszod egyértelmű volt de meg kell kérdeznem a józan Evelyn Quinntől is.
-Andy...
-Lennél a feleségem...Eve? Gyere hozzám feleségül.-felettem támaszkodva, a szemei engem vizsgálva várt a válaszomra. Ezernyi gondolat futhatott volna végig a fejembe de mégis...
-Igen.-válaszoltam hezitáció nélkül.-Igen!-hajoltam fel az ajkaiért. A csókja még édesebb volt mint bármikor máskor. Képtelen vagyok nemet mondani ennek a szerelemnek. Ennek a férfinak. Minden gondolatom, minden vágyam ez a férfi. A boldogságot jelenti számomra amiről azt hittem le kell mondanom.
-Megijedtem hogy leveszed a gyűrűd, mert ha tudni akarod kibaszott gyönyörűen áll neked.-Elmosolyodtam ahogy szemügyre vettem a csillogó ékszert az ujjamon.

-Elmosolyodtam ahogy szemügyre vettem a csillogó ékszert az ujjamon

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Káprázatos. Ez jutott eszembe róla.
-Gyönyörű.-mondtam neki.
-De csak mert az ujjadon van.
-Soha nem veszem le.-nevettem.
-Ezt akartam hallani édes. Na és persze mást is akarok hallani de azért úgy hiszem dolgoznom kell.
-Ennél szexibb dolgot mint hogy megkéred az ágyban a kezem majd beledöngölsz...kérhetnék többet?
-Bármit kívánhatsz. Bármit. Minden kívánságod teljesítem.-szórakozni akartam vele.
-Egy repülőt szeretnék.-próbáltam komolysággal mondani.
-Tiéd.
-Egy sportkocsit is szeretnék.
-Válassz. Megveszem.
-Egy saját luxushajót.
-Mond melyik kikötőbe akarod.
-Egy szigetet is örömmel fogadnék.
-Hawaii közelébe?-elmosolyodtam.
-Szeretném a szíved, örökre.-ezt őszintén mondtam. Őt akarom, egy életen át.
-Már a tiéd. A te szíved, az enyém lehet örökre?
-A tiéd.-válaszoltam.
-Szeretlek...borzasztóan szeretlek. És szinte türelmetlenül várom hogy Mrs. Barber legyél.
-Ettől a gondolattól azt hiszem benedvesedtem.
-Had nézzem.-nyúlt egyenesen a lábam közé.-Istenem, azt hiszem gyorsan Mrs. Barberré kell tennelek nehogy leszokj erről a nedvességről.
-Melletted lehetetlen.
-Meg akarlak kóstolni.
-Tiéd vagyok.-egy csók után hajolt egyenesen a lábaim közé ahogy megéreztem a nyelvét ami mélyen nyalt végig a legérzékenyebb felületemen.-Ah...-remegett meg a hangom.
-Még teljesen meg se ízleltelek.
-Azt hiszem a gyűrű teszi hogy kisebb lett a türőképességem.-nevettem. Nagyon tetszett az ékszer. Tény hogy nagyon más volt mint amihez hozzávoltam szokva. Ahogy az ujjamon volt éreztem a drágaságát. Mégis az hogy ezt Andy választotta csakis nekem mindezt tökéletessé tette.-Aaah!-tört ki belőlem ahogy megéreztem magamba az ujját.
-Megleptelek?-észrevette hogy elkalandoztam és ezzel a lehetőséggel élt is.
-Te mindig megtudsz.-markoltam bele a lepedőbe nehezült légzéssel.
-Imádom hogy ennyire nedves vagy...arról nem beszélve mennyire édes.-hajolt vissza így már a nyelve és az ujjai próbáltak a csúcsra juttatni.
-Andy....-nyögtem.
-Mond.
-Kérlek.-akartam őt. Mint még talán soha.
-Mond ki.
-A-Andy...
-Had halljam. Mit szeretnél?-nem akartam játszani. Hirtelen felültem ahogy az ajkai után kaptam és egyenest őt az ágyba löktem. Kiéhezve csókoltam ahogy felette elhelyezkedtem. Magamba irányítva a teljes méretét kezdtem a csípőm mozgatni mire a csókunkba nyögtem.
-Mmm.-nem tudtam kiengedni a hangom mert Andy ajkai folyamatosan az enyémen voltak.
-Lovagolj édes.-súrolta az ajka az ajkamat.
-Istenem...-diktáltam az ütemet. A fenekemre csúsztatta a kezét amivel segített engem megtartani. A melleimbe markoltam ahogy Andynek talán a legszexibb látványt okoztam.
-Te vagy a legdögösebb nő az egész világon.-jegyezte meg most már ő is nehezült légzéssel.
-És a menyasszonyod...ah...-préseltem ki a szavakat.
-Piszok mázlista vagyok.-gyorsított mire a mellkasán támaszkodtam meg a két kezemmel.-Koronázzuk még meg a mázlimat azzal hogy a farkam köré élvezel édes.
-Andy....
-Élvezz el édes.-azt hiszem kár lett volna tovább visszafolytanom magam mikor már ígyis szinte a jéghegy csúcsán álltam. Elélveztem ahogy másodpercek múlva követett engem ő is.-Imádom ahogy minden szavamra reagálsz.
-Imádlak érezni magamba.-tettem hozzá mire elmosolyodott.
-Akkor az esküvőn a gyűrű felhúzás az ujjadra igazi élvezet lesz.
-Azt hiszem gyorsan le kell majd rendezni a bulit.-nevettem.
-Nem kérdés. Kell elég idő a nászéjszakánkra.
-Veled minden tökéletes lesz.
-Most minden rendben lesz.-mindkettőnknek múltja van ami az esküvőhöz kötődik. Őt megcsalták, engem elhagytak. De most talán ketten ahogy egymásra találtunk, a sors megadja nekünk a boldogságot. Mert erre vágyunk.

*Kérlek szavazzatok ha tetszett ❤️*

My World On Fire (1.évad)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant