Ez a pár nap Andyvel a hegyekben egy álom volt. Rengeteget sétáltunk a hóba, hóangyalt csináltunk, hógolyóztunk, korcsolyáztunk és liter számra ittuk a forró csokoládét pillecukorral.
Andyvel bőven volt időnk egymással kettőnkre. Beszéltünk a történtekről, arról amire még vágyunk az életben. És kérdés nélkül megállapítható hogy ugyanarra vágyunk. Egy örök szerelemre, boldogságra, házasságra és gyerekekre. Andy pedig a szavát adta hogy mindezt teljesíti fogja. Én pedig a szavam adtam hogy vele együtt fogok ezen dolgozni.
Már most itthon vagyunk és itt élvezzük az életet együtt. Figyelem ahogy Andy ébredés után viszi ki Nalat az udvarra ahol utána együtt játszanak.
-Hé szépfiú.-szóltam ki neki.-Nem szeretnél reggelizni?-kérdeztem. Természetesen ma is megkaptam a kedvenc új reggelim húszonnégy kilóméterre tőlünk.
-Választhatok?-a nézése mindent elárult.
-Nem kell menned dolgozni?-nevettem a terasz ajtóban.
-Rémlik hogy a főnök vagyok? Akkor megyek mikor akarok.-állt fel ahogy magával hívva hozta be Nalat a házba. A terasznál megállt előttem ahogy szinte farkasszemet néztünk egymással. Akar. Látom a szemein és én mondhatok bármit én is így érzek.
-Be kell érned időbe. Példát kell mutatnod.-mondtam ahogy a szemei szinte már levetköztettek.
-Segítettél volna ha nem egy szál köntös takarná a tested ami alól innen látom a szexi fehérneműd amit most azonnal letépnék rólad.
-Estig rajtam marad.-a hangom remegett. Nem is értem miért ellenkezek mikor az egész lényem szinte sikoltozik érte. Ő pedig ezt tudja. Közelebb lépett.
-Tehát nem akarsz az enyém lenni?-a keze elindult a köntösöm alján és egészem a bugyimig csúszott a keze. Megéreztem az érintését.
-Mmm.-hunytam be a szemem az érzésre.
-A tested mást mond. Annyira nedves vagy. Most azonnal a fejem felé emelnélek hogy megízleljelek.
-Francba Andy menned...kell.-az ujjai becsúsztak a bugyimba.-Ahhh.-simogatott.
-Nem sietek.-a terasz keretébe kapaszkodtam meg a kezemmel. A fülemhez hajolt ahogy azt súgta.-Nem itt foglak megdugni. Még a végén összecsuklik a lábad.-éreztem ahogy a kezére nedvesedek. Ő pedig ezt kifejezetten élvezte hisz csak visszajelzést kapott arra mennyire akarom őt. A testem nem hazudott neki.-Válassz. Konyhapult vagy kanapé.-súgta a fülembe.
-Menned....-felhelyezte egy ujját.-Ahhh...
-Mit kell csinálnom?-kérdezte. Megöl.
-Menn...-újabb ujja párosult.-Ahhh....-markoltam erősebben a keretet.
-Újra megkérdezem kicsim. Mit kell csinálnom?
-Dolgozni me...-harmadik ujja is belémcsúszott és azt hittem helybe elélvezek.-Istenem....
-Csak szólok jövendőbeli Mrs. Barber....öt ujjam van. Tehát mit kell csinálnom?
-A kanapén megdugni engem.-válaszoltam mocskosan, kiéhezve.
-Helyes válasz.-húzta ki az ujjait ahogy egy pillanat alatt az erős karjai között voltam és mohón csókoltuk egymást.-Lefogom tépni rólad ezt a fránya fehérneműt és úgy magamévá teszlek hogy könyörögni fogsz a folytatásért.-mondta az ajkaimnak.
-Tedd meg.-nehezült a légzésem.
-Még el se kezdtük de már könyörögsz?
-Andy...-a kanapéra helyezett ahogy szinte azonnal félrehúzta a köntösöm ami alól meglátta a fehérneműm. Megnyalta az ajkát.
-Készülj kincsem, mert most mélyen kinyallak.-miért imádom mikor ilyen mocskosan beszél hozzám? Csak megnehezíti a dolgom. Képtelen vagyok megálljt parancsolni neki.
-Csináld.-döntöttem hátra a fejem ahogy megéreztem a hasam alján a csókjait.
-Vegyük le ezt.-ért a bugyimhoz amit olyan könnyedén húzott le rólam.-Terpesz édes. Had férjek hozzád.-a lábaim mintha ő lenne az Isten nyíltak szét és ő mint egy kiéhezett vadállat kezdett nyalni ahogy a hangok belémragadtak.
-Ah.....
-Ügyes kislány. Halljam még a hangod.-nyalt újra és újra.
-Úristen...-remegett meg a hangom.
-Olyan édes vagy.-imádtam amit a nyelvével művelt. Szinte egyetlen pillanat alatt eltudnék élvezni. A nadrágját letolta a boxerével együtt és csak figyeltem ahogy egy pillanat alatt tolja magát belém tövig. A testünk együtt mozgott, együtt nehezült a légzésünk, együtt remegtünk. Együtt jutottunk a csúcsra ahonnan nem akartunk távozni.
Itt fekszek a férfinak a karjaiba akit mindennél is mindenkinél jobban szeretek és csak egyetlen gondolat kering a fejembe. Őrültség? Igen. Mégis megakarom tenni? Igen. Vajon ő velem tart? Kiderül.
-Mégis jó hogy nem mentem el dolgozni, igaz?-kérdezte széles mosollyal ahogy megcsókolt.
-Máskor se menj. Ha zavarlak, akkor is állj ellen.-csókoltam vissza.
-Őrülten szeretlek.
-Mindennél jobban.
-Egyfolytában csak veled lennék.
-Andy...
-Mond.-simított ki egy tincset a hajamból.
-Agyalok valamin.
-Min?-figyelt rám.
-Lehet őrültség.
-Nem hiszem.
-Pedig minden bizonnyal az.-mosolyodtam el.
-Nem hiszem. Had halljam.
-Én...nem tudom hogy mondjam...
-Tudod hogy mindig mindenbe meghallgatlak.
-Tudom...nem is az csak...
-Kicsim...
-Úristen a szívem most majd kiugrik a helyéről.
-Eve, kicsim. Baj van?-most már aggodalom ült a szemeibe.
-Nincs.-nyugtattam.-Vagyis...
-Eve...
-Van egy...ruha. Egy ruha a szekrényembe már lassan...két éve. Egy meseszép ruha és...soha se volt alkamam megmutatni neked. Pedig reméltem hogy látni fogod mert tökéletes.
-Vacsorához illő? Mert akkor foglalok asztalt...
-Nem. Nem éppen.-ült újra mosoly az arcomra.
-Akkor? Szexi? Estére gyújtsak gyertyákat?
-Még az se. Nem teljesen.
-Ez így nehéz lesz. Mond el édes, mit szeretnél.
-A feleséged szeretnék lenni. De...azt hiszem képtelen leszek tovább várni.
-Eve...
-Kérlek vegyél feleségül.-valóban elérte hogy könyörögjek. Csak nem éppen erre gondolhatott.
-Eve...
-Ott van a fogason a menyasszonyi ruhám és...szívem szerint most azonnal magamra kapnám és....és megfognám a kezed és elcipelnélek a városházára ahol most, ebben a szent pillanatban elvehetnél feleségül.
-Azt hittem nagy esküvőre vágysz.
-Valóban...egy nagy családi, barátokkal teli esküvőre vágytam de...azt hiszem képtelen vagyok addig várni.
-Kicsim...
-Tudom hogy te se így tervezted és...azt is tudom hogy a szüleid se ismernek és...istenem annyi minden van az mellett hogy még várjunk de közbe....eszembe jut mennyire szeretlek. Hogy mennyire a férjemnek akarlak téged tudni és...akarom azt a rengeteg gyereket veled és...
-Mennyi idő míg felveszed a ruhád?
-Mi?-néztem kikerekedett szemekkel.
-Mennyi idő míg felveszed?
-Andy...
-Fél óra? Elintézem hogy kijöjjenek ide és összeadjanak minket. Találok két tanút is. Ez miatt ne aggódj.
-Andy te...
-Ha ezt szeretnéd hát legyen. Még ma a feleségem leszel...
-Andy...
-Mert ma feleségül veszlek.*Kérlek szavazzatok ha tetszett ❤️*
CZYTASZ
My World On Fire (1.évad)
Romans🦋 Az egész világomat felgyújtotta, egy szempillantás alatt 🦋 +18-as részek‼️ Cover made by Abeth98