48. Újra

3.1K 149 14
                                    

-Te mindig eléred hogy a szabályaim ellen menjek.-nevettem el magam ahogy Andy ajkaira nyomtam egy csókot, ahogy lassan felemelkedtem a mellkasáról.
-Ennyire nagy baj az hogy nem tartom a három méter távolságot?-kérdezte ahogy visszarántott magára.
-Most se tartod. Még a két métert se.
-Te se várhatod tőlem hogy kibírjam ennyire távol tőled. Hisz tudod hogy az első pillanattól ahogy megláttalak szinte képtelen voltam elengedni a kezed.
-Emlékszem, azt hittem valami perverz pasi vagy.-emlékeztem vissza az első találkozásunkra.
-Perverznek perverz de csak veled. Ha megnyugtat senki mást soha nem képzeltem még el annyiszor alattam és rajtam mint téged. Az íróasztalos esetekről nem is beszélve.
-Hihetetlen vagy.-ráztam meg a fejem ahogy nehezen de végre kiszabadultam a karjaiból. A konyhába indultam el mezítláb ahogy imádtam érezni a padlófűtés melegségét a lábaim alatt. Andy természetesen követett, hisz ahogy mondta képtelen a távolságot tartani.-Nem vagy éhes?-kérdeztem.
-De.
-És mit ennél?-néztem körül a választékok között.
-Téged.-pillangók.
-Gondolom mennyire imádnád ha a fejed felett térdelnék de...
-Ez a harmadik kívánságom. Honnan tudtad?-a kezem ügyéhez leghamarabb eső konyharuha után kaptam és hozzávágtam.
-Ne csináld már.-nevettem.
-Nedves lettél?-ült egy huncut mosoly az arcára.
-Talán. De koncentráljunk. Tehát mit ennél?
-Téged. Mélyen.-nem bírok vele.
-Andy.-néztem rá komolyan.
-Te kérdezted. Minek kérdezted? Ennyi erővel egy kaszinótojást is elém dobhattál volna. De te ehelyett adtál a választási lehetőségnek. Úgyhogy mi lenne ha teljesítenéd?
-Te szörnyen bolond vagy.-hajoltam át a pulton az ajkai után.-De őrülten szeretlek.
-Mutasd meg mennyire.
-Nem fogok most azonnal az arcodra ülni. Vacsorázni akarok veled...
-Te vagy a főfogásom.-megforgattam a szemeim.
-Enni akarok egy kis desszertet is.
-Nekem az is te leszel. Tökéletesen egy hullámhosszon mozgunk.-bolond.
-Beülni egy forróvízzel teli kádba és relaxálni.
-Ráülni a farkamra egy forróvízzel teli kádban. Igazi relax folytasd.
-Andy.
-Még mindig nem elég hogy bemedvesedj miatt?
-Már azon túl vagyok, de mi lenne ha a valódi vacsoránkról beszélnénk?
-A kínai nem volt elég jó?
-A tésztától hamar éhes leszek. A rengeteg csókolózás elveszi a tartalék energiám, fel kell töltődnöm.
-Segíthetek.-húzogatta a szemöldökét.
-Azt meghiszem hogy tudnál segíteni, de ha most nem a rendes vacsorára célzol kérlek maradj a helyeden.
-Úgy hangzott ez mintha a főnököm lennél. Dögös.
-Nem bírom.-nevettem. Ez a pasi eszméletlen minden tekintetben.
-Nagyon is ébren vagyok. De ha tudnád hogy a pult mögött a kezem már hevesen készíti elő Mr. Gigafarkot...-hátranéztem ahogy megforgattam a szemem. Tudja hogy érjen el dolgokat és azzal is tisztában van hogy most is győzni fog. Becsuktam a hűtő ajtót ahogy hozzásétáltam. Láttam ahogy a nadrág még mindig a helyén volt ahogy csak az előbbi kijelentéssel a vérem szívta. Bemászva közé és a pult közé néztem rá.
-Segítesz?-néztem a pultra mögöttem. Ülve, szinte megszégyenítően könnyedén rakott fel a márványfelületre.
-Csak nem kaszinótojást fogunk enni?
-Egyszer biztos lehetsz benne hogy kiheréllek de most már kisebb vízözön vagy a bugyimba. Úgyhogy ha megtennéd hogy munkába kezdesz.
-Ezer örömmel.-állt fel ahogy kiéhezve kapott az ajkaim után. A csók vad, erőszakos volt ahogy a keze már a nadrágomat fejtette le rólam. Egy pillanatra felemelve egy kézzel a pultról húzta azt le a fenekemnél ahonnan már az könnyen zuhant a földre. A márványfelülettel való érintkezésre libabőrös lettem.-Terpesz édes.-súrolta az ajkaim a ajka. Én gondolkodás nélkül teljesítettem.-Ügyes kislány.-ült egy önelégült mosoly az arcára ahogy azonnal a lábaim közé hajolt. Az apró textilt arrébb húzva ízlelt meg.
-Ah....!-feszült ívbe a hátam.
-Valóban szörnyen akartál már.-motyogta, mire én a fejét visszanyomtam a lábaim közé.
-Fogd be és folytasd.-imádtam az érzést amit ő nyújtott. Imádtam minden egyes nyelvmozdulatát ami egyre közelebb és közelebb vitt ahhoz hogy itt a konyhapulton elélvezzek. Már most hajtott a vágy. Akartam őt. A felsőm átbújtattam a fejem felett és a földre dobtam. A melltartóm szinte azonnal követte azt.-Vetközz le.-kezdtem leszaggatni Andyről a fehér inget.
-Édes, nyugalom. Ebből itt nincs másik.-nevetett.
-Akarlak.-estem az ajkainak ahogy feltüzelve igyekeztem újra megérezni őt magamba bármilyen formában.
-Én is téged, de az ingem élje túl. Nem biztos hogy nagyon férfiasan állna a rózsaszín blúz a szekrényedből.
-Fogd be és csókolj meg.-tudtam hogy direkt csinálja. Hisz elérte amit akart és nem is akárhogyan. Magam könyörgök azért hogy durván a pulton magáévá tegyen.
-És ezek után mit akarsz?-ne csináld.-Mit kellene tennem?-húzta végig az ujját a nedves nőiességemen.
-Andy...
-Had halljam. Mit akarsz?
-A farkad akarom.-lihegtem ahogy az érintése szinte itt helyben elpusztított. Csak mégjobban benedvesedtem.
-Tudod hogy mennyire imádom mikor ilyen nedves vagy? A farkam csodásan tud ilyenkor mozogni ebbe a nedves puncidba.-megöl.
-Andy....-kínoz. És szinte készen állok arra hogy egyetlen egy érintésétől itt helybe elélvezzek. Ezt pedig ő tudja. Hisz érzi és látja mit vált ki belőlem.
-Annyira nedves vagy.-lehelte a nyakamra ahogy egy gyengéd csókot nyomott rá.-Tökéletes nekem.
-An....AH!-megéreztem két ujját magamba.
-A nevem akartad mondani nem? Had halljam.-a kezei nem mozdultak.
-An...AH!-pumpált egyet az ujjaival. Meg fogok halni. Ha ezt így folytatja meghalok.
-Ne csináld. Hallani akarom a neved. Ha nem teszed meg, könyörtelenül megujjazlak.-akarom.-Formázd azokat az édes szavakat édes. Kezdjük a nevemmel.-csendbe maradtam, mire ő elmosolyodott.-Dőlj hátra a pultra.-szinte mint egy pincsikutya úgy teljesítettem a kívánságait. Az ujjai kihúzódtak belőlem ahogy végighúzta a kezét a nedves puncimon.
-Ne kínozz.-könyörögtem.
-Shhh, édes. Mivel rossz voltál, így megbüntetlek.-a francba. Már csak a szavaitól elélvezek.
-An...-újra belémfolytotta a szót. Most már három ujja tolódott fel bennem.-Istenem....-nyögtem.
-Persze őt emlegeted.-kezdte mozgatni az ujjait bennem.-Készülj, mert az este végén nekem fogsz könyörögni.-a szemeim becsuktam ahogy élveztem az ujjai mozgását. Kérdés nélkül is köréjük élveznék. De arra nem számítottan hogy közbe ő a csiklómat fogja izgatni a nyelvével.
-Aaaah.-remegett meg a hangom. A nyelve fürge táncot járt amitől az érzés a hasamba költözött. Éreztem ahogy szinte másodpercről másodpercre egyre jobban nedvesedek. Tökéletesen megadva neki azt majd, amit akar. Mégis nem akartam hogy egy pillanatra is abbahagyja. A kezem a fejére csúsztattam ahogy kényszerítettem az adott póz tartására. A testem megremegett. Felemelkedett ahogy megéreztem a bejáratomnál a merev férfiasságát.
-Kibaszott édes vagy de te se gondolhatod hogy majd csak úgy engedem hogy ne a farkamra élvezz.-elmosolyodtam. Egy határozott mozdulattal hatolt belém ahogy az ajkaimat nyögések és sikolyok sora kezdte elhagyni. Kellően felvoltunk mindketten tüzelve tehát tudtuk, nem kell sok idő hogy elélvezzünk. Talán ezért is volt hogy Andy egy határozott tempót vett fel én pedig szinte alig vártam hogy utolérjem. Mert már nehezen bírtam.
-Andy elfogok...-szorítottam a derekamon lévő karjára. Ő volt a biztosítékom.-Andy...
-Had lássam mire vagy képes. Gyerünk kicsikém.
-Andy....
-Élvezz a farkam köré, és ígérem cserébe kitöltelek úgy mint még soha.-a szavaira megremegtem ahogy elértem a tetőfokot. De ő is betartotta amit ígért. Valóban ma én voltam a főfogás és a desszert. De nem bántam. Figyeltem Andyt. Felvette a nadrágját majd a karjaiba emelt és vitt a fürdő fele. A domináns férfi hirtelen eltűnt. Nézem ahogy gyengéden segít hogy rendbe rakjam magam és tudtam. Tudtam ahogy őt néztem hogy vele boldog lehetek. Vele boldog leszek. Vele akarom leélni az életem. A nadrágja jobb zsebébe nyúltam ahol megéreztem az apró dobozt. Kihúzva azt néztem a kis ékszertartót. Majd a kezébe adtam.
-Tedd fel a kérdést Andy.
-Eve...
-Kérdezz meg újra.

*Kérlek szavazzatok ha tetszett ❤️*

My World On Fire (1.évad)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt