Chwilowo miałam dobry humor kiedy jadłam swojego ulubionego burgera, więc starszy bliźniak nie pytał się o nic.
Zdecydowaliśmy się przenocować w jakimś hotelu. Zarezerwowaliśmy coś przez internet i ruszylismy tam gdzie nawigacja nam kazała.
Dopiero tam zaczęliśmy temat Billa.
-Pamiętasz Lee?- zapytalam siadając na swoim łóżku. Ręce położyłam na kolana, a chłopaka usiadł zaraz obok mnie.
-Niestety, tak.- powiedzial.- Nie gadaj, że o tą szmate pozlo. Przecież ona była z nim tylko dla hajsu.
-Powiedzial, że była lepsza ode mnie.- szepnęłam i zaczęłam bawić się swoimi palcami.
-Ze co?!- zapytał głośno.
-Że ona nie odstawiała żadnych szopek w porównaniu do mnie, ale przecież ja w odróżnieniu od niej nie jestem z nim dla pieniędzy.- powiedziałam kładąc dłonie na twarzy.
-Bill mocno się napił w studiu.- powiedzial przytulając mnie.- Nie powinienem go bronic, bo to co powiedzial było okropne. Jesteś w stu procentach lepsza od tamtej blondyneczki. Nie powinnaś się tym przejmować.
- Słowa pijanego- myśli trzezwego, Tom.
-Nie myśl nawet tak. On napewno tak nie myśli.
-A co jeżeli jednak tak myśli?
-Napewno nie, więc nawet nie zatracaj się takimi myślami. On cię kocha. Powiedzial to w emocjach, a alkohol, który krąży mu w żyłach nie jest dobry.
-A czemu on się tak mocno napił?- zapytalam i podeszłam do walizki.
Zdążyłam wyciągnąć już piżamę i podejść do drzwi od łazienki. Odwróciłam się do chłopaka patrząc na niego.
-Nie wiem.- odpowiedział.
POV: TOM
Oczywiście, że wiedziałem dlaczego Bill się tak upił. Tylko nie chciałem aby Victoria o tym wiedziała. Jak będzie chciał to sam jej o tym powie.
Położyłem się na swoim łóżku kiedy Viki zasnęła. Cały czas się zastanawiałem co by tutaj zrobić. Kocham mojego brata i Victorię. Chce aby była szczesliwa, a wiem, że z Billem jest, więc muszę ogarnąć coś aby do siebie wrócili. Zdjąłem czapkę z głowy i napisałem do brata.
@tomkaulitz:
coś Ty odjebal??Nie musiałem czekać długo na odpowiedź, bo brat zaraz mi odpisal.
@billkaulitz:
ale co? o kłótnie z Victoria?A więc teraz nazywa jak Victoria, a nie Vic?
@tomkaulitz:
tak, o to chodzi. co Ty odwalasz? naprawdę chcesz aby wasz związek się zakończył?@billkaulitz:
jesteś z nią teraz?@tomkaulitz:
ona spi.@billkaulitz:
yhym, przeciez czekałeś na ten moment odkąd ja zobaczyłeś. pokłóciłem się z nią. pociesz ja, rozkochaj ja w sobie i bądźcie szczesliwa para.@tomkaulitz:
bill, ogarnij się. ona chce być z tobą, nie zmarnuj tej szansy. nie chcę do niej zarywac, ona nic do mnie nie czuje. a po za tym jest to twoja dziewczyna.
CZYTASZ
I wanna be yours | Bill Kaulitz
FanficSiedemnastoletnia Victoria Finns dostaję się do swojej wymarzonej szkoły w Niemczech gdzie również zaczyna nową pracę jako makijażystka zespołów na różne wydarzenia. Już pierwszego dnia pracy pod swój pędzel wzięła wielka gwiazdę i idola miliona dzi...