Minęło kilka dni od całego incydentu. Bulkhead powoli wraca do zdrowia jednak ma problemy z chodzeniem ale Ratchet opracował dla niego specjalne ćwiczenia rehabilitacyjne, a z pomocą Miko idzie mu o wiele sprawniej niż na początku. Co prawda Miko za bardzo go forsowała tymi ćwiczeniami ale po rozmowie z Arcee zmieniła podejście i już tak nie wywołuje na nim presji. Każdy z nas pomaga Bulkowi najlepiej jak potrafi i wspiera go we wszystkim. Nawet go zabrałam do swojej jaskini by mógł być na świeżym powietrzu bez obawy o zdemaskowanie. Obecnie jadę windą do bazy wracając z patrolu. Wchodząc do głównego holu widziałam jak Jack i Raf robią coś na laptopie, a za nimi był Bee obserwując. Jeżeli chodzi o Bulk'a i Miko to dalej ćwiczyli, tym razem leżeli na boku i podnosili nogę do góry i na dół, a Ratchet jak to Ratchet pracuje przy panelu. Podeszłam do platformy dla ludzi by zobaczyć co robią.
R: Wycinamy Bee i wstawiamy naszego kumpla.
J: Stepująca małpka kontr atakuje.
Bf: Hej dzieciaki, co robicie?
R: Cześć Blue. Właśnie usunęliśmy zdjęcie Bee z internetu i zastąpiliśmy je tańczącą małpką. Chcesz do nas dołączyć?
Bf: Pewnie.
Rt: Filmy w internecie i doniesienia o robotach to nie temat do żartów.
Bf: Dlatego dzieciaki szukają wszelkich zdjęć z nami związane i je usuwają Ratchet. Bee jak na zwiadowcę jesteś najczęściej wykrywany przez kamery.
Bb: Nie moja wina, że jestem fotogeniczny.
Bf: Oj Bee.
Kręcąc głową patrzyłam jak Bulkhead ćwiczy z Miko podczas gdy ona liczy ile razy podnieśli nogę.
M: 7,8,9...
Bh: Eh, dlaczego nie mogę po prostu jeździć?
Rt: Jeżeli nie będziesz używał nóg dorobisz się atrofii siłowników.
Bf: Nie martw się Bulk idzie ci coraz lepiej z dnia na dzień. Te ćwiczenia na prawdę ci pomagają.
Jęcząc kontynuował ćwiczenie. Wróciłam do obserwowania Jack'a i Rafa.
J: Raf powiększ.
R: Kapsuła ratunkowa botów.
Bf: Co?
Rt: Tutaj w ziemskiej troposferze?
Raf przesłał zdjęcie na główny ekran by każdy mógł go zobaczyć. To na prawdę kapsuła.
Ac: Może to decepticon.
Rt: Trudno powiedzieć. Zdjęcie jest słabej jakości.
Op: W każdym wypadku trzeba przeprowadzić dochodzenie.
Ac: Węszę podstęp. Cony wiedza o Bulk'u. Skontaktować się z Wheeljackiem?
Bh: Wszystko słyszę.
Rt: W kufrze mam, że Bulkhead jeszcze nie może walczyć. Zapomniałaś już jak Wheeljack naraził Miko i mało co nie ucierpiała na tym Blueflame. Prędzej pojadę sam.
Op: Nie traćmy czasu na dyskusję. Ratchet weź zestaw naprawczy.
Bf: Lepiej będzie jak zostanę w bazie. Jeżeli to będzie nowy bot to nie chcę go wystraszyć gdy mnie zobaczy. Będę czekać w sali treningowej i gdy go wprowadzicie w sytuacje wtedy dajcie mi znać, a wyjdę.
Op: Niech tak będzie. Rafaelu otwórz most.
Gdy tylko most się za nimi zamknął skierowałam się do sali treningowej. Kładąc się na brzuchu położyłam głowę na przednich łapach z zamiarem ucięcia sobie krótkiej drzemki, w końcu kto wie ile im to zajmie. Po mniej niż godzinie otrzymałam połączenie od Optimusa bym dołączyła do nich i przywitała się z nowym rekrutem. Czyli to jeden z autobotów. Rozciągając się jak ziemski kot wyszłam z sali treningowej udając się do głównego holu. Będąc blisko wejścia słyszałam mnóstwo pytań Miko do nowego bota. Taa, żadna nowość.
CZYTASZ
Transformers Prime: Ostatni Predacon
FanficWszyscy wierzą, że Predacony wyginęły eony lat temu. Nikt nie miał pojęcia, że wewnątrz z Ziemskich jaskiń ukrywa się ostatni przedstawiciel swojego gatunku, a dokładniej femme Predacona. Odkąd pamięta podróżuję po wszechświecie w poszukiwaniu być...