Μια φορά και ένα καιρό ήταν μια βασίλισσα που την λέγαν Ρέινα. Ήταν παντρεμένη με τον βασιλία Ριχάρδο. Είχαν οκτώ κόρες. Ήταν βασιλείς της Αγγλίας.
Η βασίλισσα Ρείνα αποφάσισε ότι ήταν καιρός η μεγαλύτερη της κόρη η Ραφαέλλα που ήταν 21 χρονών ήταν πια σε ηλικία γάμου.
Οι δίδυμες κόρες Βερόνικα και Βαλέρια 19 χρονών ήθελαν και αυτές να παντρευτούν πρώτες αλλά ο βασιλιάς Ριχάρδος είπε ότι πρώτα πρέπει να παντρευτεί η πριγκίπησσα Ραφάελλα.
Η επόμενη κόρη η Λάουρα είχε μια καλλιτεχνική φύση. Της άρεσε να ζωγραφίζει και να πάιζει πιάνο.Η βασίλισσα Ρείνα πίστευε ότι μια μέρα η μικρή θα ξυπνήσει και θα ενδιαφερθεί κάποτε για το βασίλειο.
Όσο για την Σοφία και την Αικατερίνη φέτος έκαναν τις πρώτες του δημόσιες εμφανίσεις και μάθαιναν πώς να γίνουν σωστές πριγκίπησες. Ταξίδευαν σε όλη την Ευρώπη.
Η Ελίζαμπέθ από μικρή της άρεσε να μεγαλωπιάνεται. Φορόυσε τα φοορέματα της Βερόνικας και της Βαλέριας και έλεγε σε όλους ότι αυτή θα γίνει βασίλισσα. Γιατί το αξίζει πιο πολύ από όλους.
Η μικρή Ιζαμπέλα ήταν ακόμη μικρό κοριτσάκι. Έμοιαζε με αγόρι. Ακόμη δεν είχε αδιαθετήσει. Ήταν μόλις οχτώ χρονών. Είχε κοντοκουρεμένα μαλλία. Της άρεσε η ιππασία και η τοξοβολία. Σωστό αγοροκόριτσο δηλαδή.
Η βασίλισσα Ρείνα αποφάσησε να οργανώσει ένα χορό όπου η πριγκίπησσα Ραφαέλλα θα διαλέξει ποιόν πρίγκιππα θα παντρευτεί.
Πάμε τώρα στην βασιλική οικογένεια της Ισπανίας. Η βασίλισσα Αντουανέττα που ήταν πριγκίπησσα της Αιγύπτου και ο βασιλιάς Σέργιος. Είχαν οχτώ γιούς.
Ο Σέργιος ήταν πολύ αυστηρός ως πατέρας πρός τους γιούς του. Πιο πολύ θύμωνε με τον Μάξιμο ο οποίος θα γινόταν βασιλίας γιατί ο Σέργιος είχε φτάσει τα 60 και είχε κουραστεί. Ώρα ήταν να αναλάβει ο Μάξιμος τα βασιλικά καθήκοντα. Αλλά ο Μάξιμος ήταν ένα αμετανόητος τζιγκολό και δεν έπαιρνε τίποτα στα σοβαρά. Ήταν κάτι σαν την βασίλισσα Αντουανέτα στα νιάτα της.
Ο Ματίας ήταν ακριβώς το αντίθετο από τον Μάξιμο. Ήταν ένας σοβαρός ρομαντικός νέος. Αλλά ζούσε στην σκιά του αδερφού του. Όνειρο του ήταν να παντρευτεί από έρωτα και όχι επειδή του το επιβάλλουν οι άλλοι.
Ο Μάθιου από την άλλη ήταν πολύ κλειστός χαρακτήρας. Είχε καλιτεχνικές ανησυχίες. Δεν μιλούσε σε κανένα παρά μόνο όταν ήταν ανάγκη. Ήταν ζωγράφος όπως ήταν και η Λάουρα.
DU LIEST GERADE
The Royal Romance
RomantikΟι προηγούμενες ζωές της Γαβριέλλλας,του Μανουέλ,του Γαβριήλ ,της Αγγελικής και του Πάνου. Βλέπουμε από που προήλθαν η Ειρήνη,ο Θεοδωρής, η Νάντια και ο Πέτρος. ζωές δύο βασιλικών οικογενειών. Η μια είναι η βασιλική οικογένεια της Αγγλίας. Η βασίλι...