23. Ο Μάξιμος και η Ραφαέλλα αποφασίζουν να υιοθετήσουν την Ιζαμπέλα.

3 1 0
                                    

Μάξιμος- Περάσαμε ωραία στην παραλία. Έκανα και πρακτική πώς θα είμαι με τον γιό μας. Έκανα και την μικρή Ιζαμπέλα να χαμογελάσει.  Το ξέρετε ότι τα μαλλάκια της αρχίζουν και μεγαλώνουν? Να την πάρουμε σε λούνα παρκ. Θα μπώ μαζί της στα αυτοκινητάκια.

Λάουρα- Το βλέπω θα γίνεις καλός πατέρας στον ανιψιό μου. Την Ιζαμπέλα μας την έκανες χαρούμενη. Δεν θέλω να με φοβάσαι. Είσαι ο αγαπημένος της Ραφαέλλας μου που σε λατρεύει. Εγώ και ο Γαβριήλ σας προστατεύουμε. Σε αυτήν την ζωή τουλάχιστον.

Η Λάουρα καθυσύχασε τον Μάξιμο να μην την φοβάται.Έψαχνε τρόπους να μην είναι βρικόλας.

Μάξιμος- Είναι κληρονομικό αυτό? Δεν θέλω να το πάρει ο γιός μου. Από που το πήρες? Απο τους γονείς σου? Δεν θέλω να περάσει στο μωρό μου αυτό. Να πληγώνει ανθρώπους.

Η Ραφαέλλα έπαιζε με το σκυλάκι και την Ιζαμπέλα και άφησε τον Μάξιμο και την Λάουρα να μιλάνε.  Η μικρή ήταν χαρούμενη εξαιτίας του Μάξιμου. Η Ραφαέλλα του ήταν ευγνόμων που έκανε την μικρή της αδερφή χαρούμενη.

Μάξιμος- Ανυπομονώ να ακόυσω την καρδούλα του μωρού μας.

Ιζαμπέλα- Μπορώ να τον βαφτίσω εγώ σας παρακαλώ?

Μάξιμος- Εννοέιται αυτό αγάπη μου. 

Ραφαέλλα- Το μωρό μας θα έχει την καλύτερη νονά.

Λάουρα- Έχω ενθουσιαστεί με αυτό. Αν δεν ήμουν αυτή που είμαι θα το βάφτιζα εγώ το μωρό σας. Ραφαέλλα έκανες καλή επιλόγη σε άνδρα.  Την ίδια και καλύτερη τύχη θα έχει και η Ιζαμπέλα μας. Εγώ δεν νομίζω ο Μάθιου να την παρατήσει αυτή την Γαλλίδα. Ο Φερνάντο μου απαγόρεψε να την πλησιάσω. Της έκανε προστατευτικό ξόρκι για να μην πάω κοντά της.

Ραφαέλλα- Πρέπει να πηγαίνουμε. Να κάνει μπάνιο και η μικρή που γέμισε με άμμους. Σε λίγο θα νυχτώσει και φαντάζομαι θα θέλεις να τραφείς Λάουρα.

Ιζαμπέλα- Μην με δαγκώσεις. Φοβάμαι.

Λάουρα- Μάξιμε εγώ λέω να πιάσεις καμία δουλεία και να παρατηθείτε και οι δυό από το θρόνο. Να ανοίξεις δική σου ναυτιλιακή εταιρία.  Να μεγαλώσετε το μωρό σας μακριά από εδώ. Θα έχετε και τον κολλητό φυσικά μαζί σας. Θα είστε δυό χαμένες ψυχές.

Ιζαμπέλλα- Η Αγγελική και ο Μανουέλ.

Ραφαέλλα- Δεν νομίζω να μας αφήσουν να φύγουμε από εδώ. Ιζαμπέλλα μου τι είναι αυτά τα ονόματα που είπες τώρα? 

Ιζαμπέλα- Πάρτε με μαζί σας.Σας παρακαλώ. Υιοθετήστε με εσείς. Θα σας βοηθάω με το μωρό αμά είστε κουρασμένοι ή θέλετε να πάτε βόλτα.  Θα είμαι η μεγάλη του αδερφή. Η Ελίζαμπεθ δεν είναι καλή μεγάλη αδερφή. Την μισώ. Δεν με αγαπάει. Ενώ εσείς με αγαπάτε.

The Royal RomanceWhere stories live. Discover now