3.Η Ραφαέλα λέει ότι είναι ερωτευμένη με τον Μάξιμο.Λάουρα γνωρίζει τον Μιγκέλ.

2 0 0
                                    

Φερνάντο- Ο πατέρας σας μόλις διάταξε αύριο το πρωί να σε πάω στην θεία σου και να εγκατασταθούμε εκεί πριγκίπησσα Λάουρα.

Λάουρα- Μα είναι άδικο αυτό. Δεν φταίω εγώ άμα εμφανίστηκε κάποιος άγνωστος από το πουθενά και με φίλησε.

Φερνάντο- Είπε ότι θα με αποκεφαλήσει αν δεν το επικούσω. Σας παρακαλώ πολύ πριγκίπησσα Λάουρα. Ποίος θα είναι ο προστάστης σας και σύμμαχος σας μετά?

Λάουρα- Σε παίρνω και σένα στο λαιμό μου αγαπημένε μου Φερνάντο. Συγνώμη για αυτό.

Ο Μάξιμο χωρίς να το θέλει σκεφτόταν την πριγκίπησσα Ραφαέλλα. Πρώτη φορά μια κοπέλα τον φιλούσε πρώτη. Πάντα αυτός έκανε την πρώτη κίνηση.

Μάξιμος- Δεν κρατιότανε το άτιμο θηλικό. Πώς θα την ξανασυναντήσω όμως και να την έχω ξαπλωτή μετά?

Το επόμενο πρωί ο Σέργιος και η Αντουανέττα ανακοίνωσαν ότι ο Ματίας θα γινόταν ο νέος βασιλίας αφού παντρευτεί πρώτα την πριγκίπησσα Ραφαέλλα.

Η Λάουρα μαζί με τον Φερνάντο πήγαν να μείνουν στο σπίτι της αρχόντισσας Κασσάνδρας. Τους άνοιξε ο Μιγκελ και δεν φορουσε πουκαμισο απο πανω. 

Η Λαουρα αναστατωθηκε γιατι πρωτη φορα εβλεπε ανδρικο στερνο.

Μιγκελ:Η θεια σου κοιμαται. Σου ετοιμασαμε το δωματιο πριγκιπησσα.

Ο Μαξμος θυμωσε παρα πολυ. Δεν θα αφηνε τον αδερφο του να του φαει την πριγκιπησσα Ραφαελλα.

Μαξιμος:Πρεπει να βρω ενα σχεδιο να αποτρεψω αυτο το γελειο γαμο.  

Η Ρεινα θυμωσε που η Ελιζαμπεθ κατεστρεψε ολα τα φορεματα της και τωρα ηθελε αλλα.

Ρεινα:Δεν θα με κανει εμενα ενα κακομαθημενο οτι θελει. Θα δουλεψεις ως υπηρετρια τωρα. 

Ελιζαμπεθ:Δεν μπορειτε να το κανετε αυτο. Εγω ειμαι η βασιλισσα σας και πρεπει να με σεβεστε.

Ρεινα:Θα γινεις υπηρετρια η θα σε παρω σε ψυχειατριο. Διαλεξε τι προτιμας Λιζι.

Και ετσι η περηφανη Ελιζαμπεθ εγινε υπηρετρια για να γλειτωσει το ψυχειατριο.

Μαξιμος:Ματιας γιατι θελεις να παντρευτεις αυτη την κοπελα ουτε που την ξερεις.

Ματιας:Γιατι ειμαι ερωτευμενος μαζι της αδερφε. Ειναι ο πιο ομορφος αγγελος που εχω δει σε ολη μου την ζωη.

Μαξιμος:Ναι αλλα αυτη ειναι?

Ματιας: Θα με αγαπήσει με τον καιρό.  Είναι κάπως ντροπαλή για τα γούστα σου .

The Royal RomanceМесто, где живут истории. Откройте их для себя