Ο Μάθιου έβαλε τον μικρό Πετράκη δίπλα στον μικρό Θεοδωρή.
Ραφαέλλα- Θεοδώρη μου αυτός είναι ο Πέτρος ο ξάδερφος σου μωρό μου.
Ο Πετράκης του χαίδεψε το χεράκι και το κρατούσε. Ο Θεοδώρής τον κοίταζε στα μάτια.
Ραφαέλλα- Θέλω να είστε αγαπημένοι αγάπες μου. Τι έχετε να χωρίσητε άλλωστε?
Μάθιου- Η Λάουρα είπε ότι δεν θα είναι κοντά στο μέλλον.
Ραφαέλλα- Μην ακούτε την Λάουρα. Μην αφήσετε κανένα να μπει ανάμεσα σας μωρά μου.
Λάουρα- Γαβριήλ τι θα γίνει με την Ντανιέλα? Θέλει να περάσει χρόνο με τον γιό της.
Ραφαέλλα- Και πολύ καλά κάνει είναι η μητέρα του. Να έρθει να τον πάρει.
Η Ραφαέλλα έμεινε μόνη της με τον Θίο και τον κολλητό. Ο Θίο έψαχνε με το βλέμμα του που πήγε ο Πέτρος. Ο κολλητός του γάβγισε χαρούμενα. Ο Θίο έκανε ένα μικρό ήχο που ακούστηκε σαν γέλιο.
Ραφαέλλα- Θίο μου αυτός είναι ο κολλητός και μόλις σε έκανε να γελάσεις. Ο κολλητός είναι το σκυλάκι της Ιζαμπέλας. Θα σε αγαπά και θα σε προσέχει για καμία 12αρία χρόνια περίπου αν όλα πάνε καλά. Δυστυχώς αυτά δεν ζουν πολύ. Δεν είναι αιώνια. Σαν κατί άλλα παραφύσικα πλάσματα. Εύχομαι εγώ και εσύ να μην είμαστε αυτά τα πλάσματα Θεοδωρή μου. Η Ιζαμπέλα θέλει να έρθει εδώ η μικρή Ειρήνη η αδερφούλα σου μαζί με την κυρία που την μεγαλώνει. Πόσα να αντέξω Θίο μου? Δεν είμαι από πέτρα. Δεν μπορώ να την δεχτώ. Ειδικά άμα μοιάζει στην Μαλλού. Θα δεί το μωρό της τώρα για πρώτη φορά.
Ο Μάξιμος,η Μαλλού και η Ιζαμπέλα ήταν έξω από το σπίτι για να δούνε την μικρή Ειρήνη.
Ιζαμπέλα- Μπαμπά η Μαλλού ζαλίζετε. Πάρτην αγκαλίτσα.
Μάλλου- Δεν χρειάζεται αυτό. Είναι από το άγχος μου που θα δω πρώτη φορά την κόρη μου.
Η Μαλλού ζαλιζόταν πολύ αλλά προσπαθούσε να είναι ψύχραιμη και ήρεμη για την κόρη της.
Η Λάουρα παρηγορούσε τον Μάθιου που η Ντανιέλλα πήρε τον γιό τους για να περάσει χρόνο μαζί του.
Λάουρα- Όπως είπε και η Ραφαέλλα μου έχει κάθε δικαίωμα να είναι μαζί με το μωρό της.
Ο Μάξιμος έκανε τις συστάσεις.
Μάξιμος- Την Ιζαμπέλα την γνωρίζετε. Αυτή εδώ η όμορφη κοπέλα είναι η Μαλλού. Η βιολογική μαμά της όμορφης μας Ειρήνης. Και ήρθε η ώρα μαμά και κόρη να γνωρίστούνε.
BẠN ĐANG ĐỌC
The Royal Romance
Lãng mạnΟι προηγούμενες ζωές της Γαβριέλλλας,του Μανουέλ,του Γαβριήλ ,της Αγγελικής και του Πάνου. Βλέπουμε από που προήλθαν η Ειρήνη,ο Θεοδωρής, η Νάντια και ο Πέτρος. ζωές δύο βασιλικών οικογενειών. Η μια είναι η βασιλική οικογένεια της Αγγλίας. Η βασίλι...