2. Ο Μάξιμος πληγώνει την Ραφαέλλα. Ο Μάθιου ερωτεύεται την Λάουρα.

4 1 0
                                    

Σέργιος- Σήμερα είναι ο χορός. Πώς αισθάνεσαι γιέ μου?

Η Ρέινα καθότανε πανευτυχής στο θρόνο της περιμένοντας να αρχίσει ο χορός.

Ο Μάθιου είδε τον Ματίας να ετοιμάζεται για το χορό και του ευχήθηκε καλή τύχη.

Η Λάουρα ήθελε να παίξει πιάνο στο χορό αλλά η Ρέινα της το απαγόρεψε λέγοντας της ότι αυτό δεν ήταν δουλεία για τις πριγκίπησσες.

Ο Σέργιος έφυγε μαζί με την Αντουνέττα και τον Ματίας για τον χορό.

Ρείνα- Τι θα πούν άμα κοτζάμ πριγκίπησσα θά παίζει πιάνο? Δεν θα μας κάνει ρεζίλι. Στο δωμάτιο σου γρήγορα.

Λάουρα- Βαρέθηκα πια αυτήν την καταπίεση.

Ρείνα- Σιωπή ανάγωγη. Δρόμο από εδώ.

Ο Μάξιμος καταβάθος ζήλεψε που ο Ματίας θα πήγαινε στο χορό. Αποφάσησε να πάει εκεί κρυφά με την Μαλλού. Ο Μάθιου τον είδε να ετοιμάζεται και αυτός για τον χορό και κατάλαβε ότι θα είχανε άσχημα ξεμπερδέματα.

Η Ρέινα κλέιδωσε μέσα την Λάουρα και είπε στον σωματοφύλακα της τον Φερνάντο να μην την αφήσει να βγει από έξω.

Σέργιος- Ελπίζω η πριγκίπησσα να σε ερωτευθεί Ματίας.

Ρείνα- Άρχισαν να έρχονται οι πρίγκιπες και οι άρχοντες Ραφαέλλα. Ελπίζω να κάνεις σωστή επιλογή.

Ο Μάξιμος ντύθηκε σαν να ήταν ένας απλός υπηρέτης και μπήκε μέσα μαζί με την Μαλλού από την κουζίνα που ήταν οι υπηρέτες,

Ο Πάμπλο έμενε στο παλάτι να επιβλέπει το βασίλειο του.

Η Σοφία και η Αικατερίνη ήταν πολύ χαρούμενες.Εύχονταν και αυτές να βρούν επίδοξους γαμπρούς.

Ρέινα- Καλωσήρθατε όλοι στο χορό που διαργανώνουμε όπου η πριγκίπησσα Ραφαέλλα θα διαλέξει τον σύντροφό της.

Η Ραφαέλλα μπήκε μέσα και τράβηξε τα βλέμματα όλων. Κυρίως του Μάξιμου και του Ματίας.

Μάξιμος- Ενδιαφέρον γυναίκα η πριγκίπισσα. Θα είναι η επόμενη στην λίστα με τις κατακτήσεις μου.

Ματίας-Ω,είναι ο πιό όμορφος άγγελος που είδα ποτέ μου. Έφερε φώς στο σκοτάδι μου.

Η Ραφαέλλα πρόσεξε αμέσως τον Μάξιμο παρόλο που ήταν φτωχικά ντυμένος. Της τράβηξε το ενδιαφέρον. 

Ο Μάθιου αποφάσησε να πάει και αυτός στο χορό για να παρακολουθεί τον Μάξιμο.

Ο Ματίας δεν έχασε καιρό και πλησίασε την πριγκίπησσα Ραφαέλλα.

The Royal RomanceDonde viven las historias. Descúbrelo ahora