Ο Μάξιμος προσπάθησε να μιλήσει στην Ιζαμπέλα.
Μάξιμος- Μωρό μου έλα να σου μιλήσουμε λίγο εγώ και η μαμά. Μην μας κρατάς μούτρα. Να μας ακούσεις προσεκτικά και να μην μας διακόψεις.
Ιζαμπέλα- Γιατί μου το κάνετε αυτό? Θέλετε να με διώξετε για αυτό σκαρφιστήκατε αυτό το ψέμα.Είμαι μόνη μου. Δεν έχω κανένα. Κολλητέ μου που είσαι?
Ο Φελίπε και η Αικατερίνη κάθοταν αγκαλία στην κουζίνα χωρίς να μιλούν. Κανείς δεν τους έψαχνε. Ήταν χαμένοι στον κόσμο τους και κοιτάζονταν βαθία στα μάτια.
Φελίπε- Η Βερόνικα με πιέζει για μωρό αλλά εγώ δεν θέλω. Μόνο μαζί σου θέλω να κάνω οικογένεια Αικατερίνη μου.
Άρχισαν να φιλιούνται εκεί παθιασμένα στην κουζίνα. Ποιά θα ήταν η κατάληξη αυτού του ζευγαρώματος? Σε μερικούς μήνες θα το μάθαιναν.
Η Ιζαμπέλα είχε πολλές απορίες.
Ιζαμπέλα- Αν αυτή είναι η μαμά μου. Ο μπαμπάς μου που είναι? Γιατί δεν είναι εδώ μαζί της?
Η Ελένη πήρε την Ειρήνη στην αγκαλία της για να φύγουν από εκεί. Η Ειρήνη είχε αναστατωθεί καιέκλαιγε που άκουγε την Ιζαμπέλα να φωνάζει. Ο Μάξιμος δεν ήθελε η κόρη του να φύγει από εκεί.
Μάξιμος- Που την πέρνετε? Εδώ είναι το σπίτι της. Να είναι μαζί με τον αδερφό της.
Ελένη- Δεν το βρίσκω σωστό αυτό που κάνετε. Να διώχνετε την μεγάλη σας κόρη και να βάλετε την δική μου κόρη στην θέση της.
Ιζαμπέλα- Μην μιλάς άσχημα στον μπαμπά μου. Είναι πληγωμένος τώρα.
Η Ιζαμπέλα κράτησε το χέρι της Δέσπως. Είχε πάρει την απόφαση της.
Ιζαμπέλα- Πάμε νε δούμε την μαμά Μαλλού την μαμά της Ειρήνης μας. Θα χαρεί να μας δεί μαζί. Εγώ τώρα θα είμαι με την μαμά μου και τον κολλητό μου. Έλα κολλητέ μαζί μας. Θα μου στείλουν τα πράγματα μου αργότερα.
Ο κολλητός κρύφτηκε λυπημένος πίσω από την Ιζαμπέλα. Είδε την Ραφαέλλα στεναχωρίμενη και γάβγιζε λυπημένα.
Ραφαέλλα- Σταμάτα και εσύ κολλητέ. Σπίτι σου βρίσκεσαι Ιζαμπέλα μου γιατί να σου στείλω τα πρόγματα σου? Εσύ πια Δέσπω δεν δουλεύεις πια εδώ. Απολύεσαι. Αλλά δεν θα σε αφήσω να μου πάρεις την κόρη μου.
Δέσπω- Εγώ δεν την έχω πιέσει για τίποτα. Το δικό μου χέρι κρατά και όχι το δικό σου πάντως. Έκανε την προτίμηση της. Εσείς την κάνετε δυστυχίσμενη και εγώ το κοριστάκι μου θα το κάνε χαρούμενο. Θα έχει όλη μου την αγάπη. Πάμε Μπέλα μου. Έλα κολλητέ. Να μας προσέχεις στο δρόμο.
BẠN ĐANG ĐỌC
The Royal Romance
Lãng mạnΟι προηγούμενες ζωές της Γαβριέλλλας,του Μανουέλ,του Γαβριήλ ,της Αγγελικής και του Πάνου. Βλέπουμε από που προήλθαν η Ειρήνη,ο Θεοδωρής, η Νάντια και ο Πέτρος. ζωές δύο βασιλικών οικογενειών. Η μια είναι η βασιλική οικογένεια της Αγγλίας. Η βασίλι...