Ο Μάθιου αποφασισε να σπουδάσει στην σχολή Καλών Τεχνών.
Σέργιος- Ο Μάθιου θα σπουδάσει στο Παρίσι. Το κανόνησα.
Εδουάρδος- Εδώ είναι οι πριγκίπησες
Λεονάρντο- Η Ιζαμπέλα. Την ξέρω.
Ιζαμπέλα- Είναι αδέρφια?
Ελίζαμπεθ- Μα δεν μοιάζετε.
Εδουάρδος- Όλοι είμαστε υιοθετημένοι σχεδόν.
Σέργιος- Μήπως ήρθε η ώρα να μάθουν όλοι ποιό είναι το αληθινό παιδί μου?
Ο Μάθιου εγκαταστάθηκε σε ένα φοιτιτικό διαμέρισμα για να συνεχίσει τις σπουδές του.
Όση ώρα ο γιατρός εξέταζε την Ραφαέλλα ο Μάξιμος ανησυχούσε πολυ για αυτήν.
Μάξιμος- Άμα έχει κάτι η Ραφαέλλα μου δεν θα το αντέξω.
Η Λάουρα αναγκαστηκά προετοιμαζόταν για το γάμο της. Σκεφτόταν τον Μάθιου που ήταν στο Παρίσι και ήθελε να ήταν μαζί του.
Η Ραφαέλλα και ο γιατρός βγήκαν έξω. Ο Μάξιμος περίμενε με αγωνία να του πουν τι τρέχει με την Ραφαέλλα.
Ραφαέλλα- Είμαι έγκυος αγάπη μου αλλά..
Μάξιμος-- Αλλά τι Ραφαέλλα μου? Τι πρόβλημα υπάρχει?
Ραφαέλλα- Πρέπει να γεννήσω πρόωρα για να κάνω θεραπεία.
Η Βερόνικα δεν ήξερε πως να αντιδράσει. Ο Μάξιμος ήταν απαρηγόρητος. Δεν θα άντεχε να χάσει την Ραφαέλλα του. Πήγαν στο σπίτι τους αμίλητοι καθόλοι την διάρκεια της διαδρομής.
Ο Μάθιου σκέφτηκε να γράψει ένα γράμμα στην Λάουρα.
Μάθιου- Πρέπει να σκεφτώ όμως πως να στέιλω το γράμμα.
Ο Μάξιμος άρχισε να καπνίζει και ήταν συνέχεια έξω στο μπαλκόνι για να μην αναπνέει η Ραφαέλλα τον καπνό στην κατάσταση της.
Μιγκέλ- Ο καρπός μου είναι έτοιμος πριγκίπησσα μου.
Η Λάουρα δάγκωσε τον καρπό του γιατί πεινούσε πάρα πολύ αλλά όση ώρα το έκανε σκεφτόταν τον Μάθιου.
Μιγκέλ- Ξέρω ότι σκέφτεσαι τον Μάθιου και αυτο με στεναχωρεί.
Λάουρα- Ο Μάθιου έχει το άιμα μου μέσα του. Αν τον σκοτώσουν θα γίνει και αυτός βρικόλακας
Ο Ματίας εντόπισε την Βερόνικα και έβαλε να την παρακολουθούν.
Ιζαμπέλλα- Ποιός είναι ο πρίγκιπας τότε?
ESTÁS LEYENDO
The Royal Romance
RomanceΟι προηγούμενες ζωές της Γαβριέλλλας,του Μανουέλ,του Γαβριήλ ,της Αγγελικής και του Πάνου. Βλέπουμε από που προήλθαν η Ειρήνη,ο Θεοδωρής, η Νάντια και ο Πέτρος. ζωές δύο βασιλικών οικογενειών. Η μια είναι η βασιλική οικογένεια της Αγγλίας. Η βασίλι...