Ο Ματίας άρχησε να φιλάει την Ραφαέλλα παθιασμένα και εκείνη τον έσπρωξε μακριά της.
Ματίας- Αρκετά όταν σε φιλάει ο άνδρας σου θα υπακούς.
Της έμπηξε ένα μαχαίρι στο χέρι της και την τραυμάτισε ελαφρά.
Ραφαέλλα-Αχ πονάω πολύ. Με τραυμάτισες κακούργε.
Ο Τζόνοθαν συνήλθε και κατάγγειλε τον Μάξιμο στην αστυνομία ότι πήγε να τον σκοτώσει ρίχνοντας από το μπαλκόνι. Ο Μάξιμος τώρα ήταν καταζητούμενος. Η Βερόνικα πήγε να δει τον Τζόνοθαν.
Βερόνικα- Θέλεις να τον σκοτώσεις τον Μάξιμο?
Τζόνοθαν- Είναι άτιμος. Θέλει την γυναίκα μου.
Βερόνικα- Το ξέρω αυτό αλλά δεν θα του περάσει. Θα τον ευνουχήσω και δεν θα μπορεί να την ικανοποιει πια την Ραφαέλλα.
Ο Ματίας τύληξε το χέρι της Ραφαέλλας που έχει τραυματίσει και την έκλεισε σε ένα μικρό διαμέρισμα.
Ματίας- Παώ να κάνω έρωτα με κάποια πιο πρόθυμη από εσένα. Τι να σε κάνω εσένα που τραυμάτισες το χέρι σου ενώ προσπαθούσες να βάλεις τέλος στην ζωή σου επείδη σε πήρα μακριά από τον εραστή σου.
Ραφαέλλα- ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΞΕΝΔΙΑΝΤΡΩΠΟΣ. ΕΝΑ ΚΑΘΑΡΜΑ. ΣΕ ΜΙΣΩ.
Ο Ματίας της κλώτσησε στην κοιλιά δυνατά και έφυγε. Η Ραφαέλλα έκλαιγε με λυγμούς. Φοβόταν για την ζωή της.
Ραφαέλλα- Μάξιμε που είσαι αγάπη μου? Σε χρειάζομαι. Έλα να με σώσεις
Η Ελίζαμπεθ είχε δει στην μαγική της σφαίρα τι έιχε πάθει η Ραφαέλλα.
Ελίζαμπεθ- Όποιος τολμήσει να πείραξει τον άνδρα μου τον Μάξιμο. Να του κοπεί το χέρι από την ρίζα και την επόμενη ζωή του να βγει το μάτι του.
Ιζαμπέλα- Για ποιον λές ότι είναι άνδρας σου? Εμένα είναι ο Λεονάρντο. Γράφω το όνομα του και το δικό μου δίπλα στο ημερολόγιο μέσα σε μια καρδία.
Ελίζαμπεθ- Ο Μάξιμος φυσικά. Ποίος άλλος?
Η Λάουρα είπε στον Μάθιου ότι έπρεπε να τραφεί και αυτός.
Λάουρα- Πρέπει να τραφείς και εσύ Γαβριήλ.
Μάθιου- Δεν το θέλω αυτό και σταμάτα να με αποκαλείς έτσι.
Λαόυρα- Σε λίγο φθάνουμε στο Παρίσι αγάπη μου. Εκεί θα σπουδάσουμε στην σχολή καλών τεχνών.
Μάθιου- Στην πόλη του έρωτα.
Την ξάπλωσε πάνω στο κάθισμα και δάγκωνε το λαιμό της και η Λάουρα ούρλιαξε από ηδονή
YOU ARE READING
The Royal Romance
RomanceΟι προηγούμενες ζωές της Γαβριέλλλας,του Μανουέλ,του Γαβριήλ ,της Αγγελικής και του Πάνου. Βλέπουμε από που προήλθαν η Ειρήνη,ο Θεοδωρής, η Νάντια και ο Πέτρος. ζωές δύο βασιλικών οικογενειών. Η μια είναι η βασιλική οικογένεια της Αγγλίας. Η βασίλι...