19. Η Λάουρα και ο Μάθιου σώζουν τον Μάξιμο με την πίστη της Ραφαέλλας.

2 1 0
                                    

Λάουρα- Βαριέμαι. Θελω να σε δαγκώσω.

Η Λάουρα δάγκωσε πολύ δυνατά το λαιμό του Μιγκέλ και αυτός λυποθύμησε και η Λάουρα πήγε να βρεί τον Μάθιου. Ο Φερνάντο την παρακολουθούσε διακριτικά. Ο Μάθιου αισθάνθηκε ότι ερχόνταν η Λάουρα και έκρυψε τη Ντανιέλλα.

Φερνάντο- Λάουρα πρόσεξε μόνο μην σε δει κανένας

Λάουρα- Θα φροντίσεις εσύ για αυτό Φερνάντο.

Η Ραφαέλλα μετά από την ανάκοινωση του Μάξιμου μπροστά σε ολόυς θέλησε να πάει στο δωμάτιο της να ηρεμήσει.

Μάξιμος- Αγάπη μου γιατί φεύγεις?

Ραφαέλλα- Δεν νιώθω καλά. Θέλω να κοιμηθώ.

Η Ραφαέλλα πήγε στο δωμάτιο της και κλειδώθηκε.

Μάτιας- Η Ραφαέλλα θα κοιμηθεί τώρα. Είναι έγκυος και κουράζεται εύκολα.

Μάξιμος- Η Ραφαέλλα είναι έγκυος από μένα. Περιμένει το μωρό μου.

Η Ραφαέλλα άκουγε φωνές από κάτω.

Ραφαέλλα- Τι συμβαίνει κάτω? Τι είναι αυτές οι φωνές?

Ρείνα- Η κόρη μου είναι μια πόρνη. Έξω από το σπίτι μου.

Ριχάρδος- Η Ελίζαμπεθ που χάθηκε?  Τι έχουν πάθει οι κόρες μου?

Ρέινα- Ποιές κόρες σου? Μόνο μία είναι η κόρη σου.

Η Λάουρα μόλις είδε τον Μάθιου σκαρφάλωσε πάνω του και του έδωσε ένα παθιασμένο φιλί. Του εξήγησε τι θα έκανε με την Ντανιέλλα και το μωρό της.

Μάθιου- Τι εννοείς θα την κάνεις να ξεχάσει?

Λάουρα- Το μωρό θα είναι δικό μου και όχι δικό της.

Μάθιου- Ώρα να τραφώ τώρα.

Ο Μαθιου είπιε πολύ αίμα από την Λάουρα και γινόταν όλο και πιο δυνατός ενώ η Λάουρα ένιωθε πιο αδύναμη από ποτέ.

Φερνάντο- Αρκετό αίμα είπιες. Θα την πάρω στην απομόνωση να δυναμώσει.

Ο Μιγκέλ ξύπνησε και έψαχνε την Λάουρα παντού. Ο Μιγκέλ έιδε τον Φερνάντο να κλειδώνει την Λάουρα στην αποθήκη.

Ο Μάξιμος πήγε να βρει την Ραφαέλλα με την βοήθεια του Τόμμας. Αυτή τον περιμένε. Τον πλησίασε και άρχισαν να φιλιούνται παθιασμένα για 2 λέπτα.

Μάξιμος- Κοιμήσου τώρα αγάπη. Όλοι τώρα ξέρουν για εμάς.

Η Βερόνικα καθόταν στο θρόνο της και παρακολουθούσε τι συνέβαινε.

The Royal RomanceWhere stories live. Discover now