5.Ραφαέλλα ανάμεσα σε Μάξιμο+Ματίας. Μάθιου+Λάουρα ξανασυναντιούνται.

4 1 0
                                    


Ραφαέλλα: Με συγχωρείτε αλλά δεν αισθάνομαι καλά.

Ματίας: Να πας να ξεκουραστείς αγαπημένη μου.

Μάξιμος: Περαστικα Ραφαέλλα μου  εύχομαι να γίνεις γρήγορα καλά.

Ο Μάξιμος της έκλεισε το μάτι και η Ραφαέλλα κουτούλησε το κεφάλι της στον τοίχο.

Ματίας:  Αγαπημένη μου ζαλίζεσαι να σε κουβαλησω εγώ στο δωμάτιό σου.

Ο Ματίας κουβαλησε την Ραφαέλλα στο δωμάτιό της και ο Μάξιμος ζήλεψε πολύ.

Ο Μαθιου έψαχνε παντου τη Λάουρα και δεν την έβρισκε. Βρήκε ένα παλιό αχυρώνα  και το έκανε ατελιέ του. Ηθελε να ζωγραφίσει τη Λάουρα επειγόντως.

Ματίας: Θα  κλεισω τις κουρτίνες αγάπη μου φοβάσαι το σκοτάδι?

Ραφαέλλα: Ναι το φοβάμαι.

Ματίας: Ελα να σε πάρω αγκαλιά αγάπη μου.

Ο Ματίας πήρε αγκαλιά τη Ραφαέλλα και άρχισε να τις φιλάει το λαιμό. Η  Ραφαέλλα ομως σκεφτότανε το Μάξιμο. Ο Ματίας έβγαζε το φόρεμα της Ραφαέλλας και της φιλούσε την πλάτη.

Ματίας : Εχεις πολυ ωραία οπισθία αγάπη μου. 

Τοτε ο  Ματίας εισχώρησε  από πίσω της. Η Ραφαέλλα τα χασε. Δεν το περίμενε αυτό από το Ματία.

Ματίας : Θα σε αφήσω να ξεκουραστείς αγάπη μου. 

Η Ραφαέλλα δεν ένιωσε τίποτα με το Ματιας. Ενω με τον Μάξιμο καιγόταν ολόκληρη από πάθος. Τον ηθελε σαν τρελή.

Ρεινα:  Που ησουν Ιζαμπέλα ακούω.

Ιζαμπέλα: Εκανα βόλτες και χάθηκα μητέρα. 

Ρεινα:  Ξέρεις όλο το βασίλειο απ έξω. Μήπως αρχησες να γινεσαι γυναίκα?

Ιζαμπέλα:  Μητέρα είμαι μόνο 8 χρονών  κοριτσάκι. Τι λες;

Ματίας : Αυτή η γυναίκα με κολάζει Μάξιμε. Μολις την πήρα από πίσω τώρα.

Ο Μάξιμος  πήγε να πνιγεί με αυτό που άκουσε. 

Μάξιμος: Τι είπες αδερφέ;

Ματίας : Το ξέρω πως δεν πρέπει αλλά δεν μπορούσα να συγκρατηθώ αυτή η γυναίκα είναι πολύ ερωτεύσιμη.

Μάξιμος: Τώρα θα κάθεσαι να μου λες τα ερωτικά σου ?   Δεν με ενδιαφέρουν.

Ματίας : Ζηλεύεις που εγώ  παντρεύομαι και εσύ όχι. 

The Royal RomanceWhere stories live. Discover now