Ο Μάξιμος χτυπούσε την πόρτα της Μαλλούς για να λύσουνε την παρεξήγηση με την Ραφαέλλα.
Μάξιμος- Μαλλού άνοιξε αμέσως. Εγώ και η Ραφαέλλα θέλω να μιλήσουμε. Τώρα αμέσως.
Η Μαλλού άνοιξε την πόρτα. Στεναχωρήθηκε που δεν ήταν ο Μάξιμος μόνος του. Φορούσε ένα πολύ προκλητικό νυχτικό παρά την προχωρημένη εγκυμοσύνη της. Η κοιλία της φαινότανε. Ήταν και αυτής μεγάλη σαν την Ραφαέλλας. Η Μαλλού τον πλησίασε και ακούμπησε το χέρι του στην κοιλιά της να νιώσει το μωρό.
Μαλλού- Είναι η κόρη μας αυτή Μάξιμε μου. Η κόρη που μου έλεγες πόσο πολύ την ήθελες και την περίμενες.
Ο Μάξιμος συγκινήθηκε που ένιωσε το μωρό να κινήτε. Ήταν η κόρη του αυτή. Η κόρη που περίμενε. Η Ραφαέλλα νευρίασε που είδε αυτή την σκηνή και ξέσπασε.
Ραφαέλλα- Τα είχες και με τις δυό μας ταυτόχρονα. Πώς μπόρεσες να μου κάνεις κάτι τέτοιο? Νόμιζα ότι με αγαπούσες Μάξιμε μου. Την κουβάλησες κιόλας και στο παλάτι. Σαν την επίσημη σου γκόμενα. Είσαι ένα γελείος Μάξιμε? Γιατί την κουβάλησες εδώ? Στο σπίτι της αδερφής μου. Εδώ που μένουμε μαζί με την κόρη της καρδιάς μας την Ιζαμπέλλα μου. Πάρε την πόρνη σου και εξαφανίσου από εδώ. Δεν είναι ανάγκη να στερηθείς το μωρό σου. Άλλωστε είναι η κόρη που περίμενες. Όσο για σένα πόρνη βάλε κάτι πάνω σου. Κυκλοφορεί η κόρη μου εδώ μέσα και δεν θέλω να σε δεί έτσι ντυμένη. Δεν θελω η κόρη μου να σας δεί να βγάζετε τα μάτια σας.
Μάξιμος- Από τότε που πήγα μαζί σου δεν ξαναπήγα μαζί της Ραφαέλλα μου. Μόνο εσύ υπάρχεις για μένα άγγελε μου.
Ραφαέλλα-Αρκετά Μάξιμε. Θέλω να ηρεμήσω τώρα. Διώξτην από εδώ τώρα. Θέλω να έρθεις στο δείπνο όμως. Δεν θέλω να καταλάβει τίποτα η μικρή μου Ιζαμπέλα. Δρόμο εσύ από εδώ πόρνη.
Η Ραφαέλλα πήγε πάνω στο δωμάτιο της να ηρεμήσει. Ο Μάξιμος έκλεισε δωμάτιο ξενοδοχείου στην Μαλλού.
Μάλλου- Μείνε εδώ μαζί μου Μάξιμε μου. Αυτή δεν σε θέλει αφού.
Η Μαλλού πήγε να τον φιλήσει και ο Μάξιμος την έσπρωξε απαλά για να μην βλάψει το μωρό.
Μάξιμος- Αυτό να μην το ξανακάνεις. Πρέπει να πηγαίνω. Η όμορφη μου γυναίκα και η όμορφη μου κόρη με περιμένουν για δείπνο. Κανόνησα να σου φέρνουν φαγητό εδώ. Δεν θα βγάινεις έξω απότο δωμάτιο.
Μαλλού- Θα με έχεις εδώ μέσα φυλακισμένη? Μα εγώ σε αγαπώ Μάξιμε μου.
Ο Μάξιμος έφυγε βιαστηκά για να μην εκευριστεί μαζί της και κάνει κάτι που δεν επιθυμεί και βλάψει το μωρό. Δεν του περνούσε και απαρατήρητη. Το σώμα της ήταν τέλειο έτσι με τις καμπύλες. Πολύ διαφορετικό από της Ραφαέλλας.Έκανε πολύ μεγάλη προσπάθεια να μην της ορμήσει και την φιλήσει. Αλλά ήταν πιστός στην Ραφαέλλα του. Έπρεπε να την ηρεμήσει. Να την καθησυχάσει ότι όλα ήταν μια χαρά μεταξύ τους και δεν θα έκανε ποτέ τίποτα ξανά με την Μαλλού. Ήταν ένα λάθος του παρελθόντος. Ένα λάθος όμως που θα το πλήρωνε ακριβά με το να μην μεγαλώσει τηη κόρη του αυτός. Την κόρη που τόσο επιθυμούσε να έχει. Αυτά σκεφτόταν στο δείπνο που είχε με την Ραφαέλλα και την μικρή Ιζαμπέλα. Που αυτή έσπαγε την σιωπή ανάμεσα στην Ραφαέλλα και τον Μάξιμο.
YOU ARE READING
The Royal Romance
RomanceΟι προηγούμενες ζωές της Γαβριέλλλας,του Μανουέλ,του Γαβριήλ ,της Αγγελικής και του Πάνου. Βλέπουμε από που προήλθαν η Ειρήνη,ο Θεοδωρής, η Νάντια και ο Πέτρος. ζωές δύο βασιλικών οικογενειών. Η μια είναι η βασιλική οικογένεια της Αγγλίας. Η βασίλι...