20. Μάξιμος+ Ραφαέλλα περνούν χρόνο μαζί ερωτευμένοι. Μυστικο Λάουρας.

4 1 0
                                    

Ο Ματίας ξύπνησε από το χειρουργείο και ζητούσε να δεί την Ραφαέλλα.

Ραφαέλλα- Δεν θέλω να τον ξαναδώ. Εγώ είμαι γυναίκα του Μάξιμου και όχι του Ματίας. Λες η Βαλέρια να αισθάνεται αυτό που κάναμε στην Βερόνικα την δίδυμη αδερφή της?

Μάξιμος- Ραφαέλλα μου πάμε στο δωμάτιο σου να ηρεμήσεις εσύ και το μωρό μας

Τόμμας- Πάμε στο δωμάτιο σας βασίλισσα μου να ξεκουραστήτε.

Ο Μιγκέλ ξύπνησε και γύρευε την Λάουρα.

Φερνάντο- Λάουρα γιατί το έκανες αυτό στην αδερφή σου?

Λάουρα- Ξύπνησα την αληθινή της φύση και δεν είναι αδερφή μου αλλά κόρη μου. Η Ραφαέλλα μας.. Το πιστεύεις ότι θα γίνω γιαγία.

Φερνάντο- Και εγώ παππούς.

Ο Μάξιμος οδήγησε την Ραφαέλλα στο δωμάτιο της να ξαπλώσει.

Ραφαέλλα- Αχ το μωρό μου δεν σταματάει να με κλωτσάει.

Μάξιμος- Ξάπλωσε να ηρεμήσεις αγάπη μου.

Ο Μαξίμος ένιωσε το μωρό να κλωτσάει και συγκινήθηκε. Το μικρό τους αγγελάκι έδειχνε το παρόν του.

Ραφαέλλα- Τι λές να είναι το μωρό μας?

Μάξιμος- Θέλω να είναι ένα όμορφο κοριτσάκι σαν εσένα αγάπη μου. Αλλά γιατί η Λάουρα είπε ότι θα κάνουμε αγοράκι?

Ραφαέλλα- Μακάρι θέλω ένα αγοράκι όμορφο σαν εσένα Μάξιμε μου.

Μάξιμος- Θέλω να σου κάνω έρωτα αλλά..

Ραφαέλλα- Αρκετά με τα λόγια. Φίλησε με Μάξιμε μου.

Η Ραφαέλλα τον άρπαξε και τον φιλούσε παθιασμένα.

Μάξιμος- Γουαου είσαι τόσο παθιασμένη μωρό μου.

Η Ραφαέλλα φιλούσε τον Μάξιμο παντού και αυτός αιφνιδιάστηκε ευχάριστα.

Μάξιμος- Σειρά μου τώρα βασίλισσα μου.

Η Ραφαέλλα δεν σταματούσε να θαυμάζει το γυμνό σώμα του Μάξιμου της. Ήταν τόσο όμορφος. Ο Μάξιμος άρχισε να της χαιδεύει τα στήθη και να την φιλάει με πάθος.

Μάξιμος- Τα στήθη σου άρχισαν να μεγαλώνουν. Ζηλέυω το μωρό που θα σε θηλάζει. Είσαι ο πιο όμορφος άγγελος που έχω δεί. Είσαι ο ήλιος μου στο σκοτάδι της ψυχής μου.

Ραφαέλλα- Όχι πια σκοτάδι αγάπη μου μόνο φώς.

Ο Μάξιμος φίλησε απάλα την κοιλία της και το μωρό σταμάτησε να την κλωτσάει.

The Royal RomanceWo Geschichten leben. Entdecke jetzt