Η Ραφαέλλα έκανε παράπονο στον Μάξιμο που έλειπε για αρκετή ώρα.
Ραφαέλλα- Δεν μου αρέσει που φέυγεις με τις ώρες. Πώς θα συνδεθείς έτσι με τον μικρό Θίο μας?
Μάξιμος- Γιατί δεν έρχεσαι και εσύ μαζί μας? Θα μπορούσες να βγάλεις τον Θίο έξω και δεν εννοώ μόνο εδώ στην αυλή. Άμα δεν θέλεις να έρχεσαι μαζί μας δώσε μου τον Θίο. Μπορώ να κουμαντάρω και τα δύο μωρά μόνος μου.
Ραφαέλλα- Θα το σκεφτώ αυτό Μάξιμε μου. Η μαμά μου η Ρέινα θέλει να βγούμε στα Μ.Μ.Ε, και να φωτογραφηθούμε με τον Θίο. Ο κόσμος να γνωρίσει τον νέο πρίγκιπα.
Μάτιας- Θα φωτογραφηθώ εγώ με τον γίο μας αγάπη μου. Εγώ είμαι άλωστε ο γιός του βασιλιά Σέργιου. Ορίστε και το ΔΝΑ που λέει ότι αυτός είναι ο γιός μου.
Της Ραφαέλλας πήγε να την πέσει το μωρό μόλις το άκουσε αυτό. Ο Μάξιμος το πήρε στην αγκαλία του. Αποκλείετε ο Θίο να μην είναι γιός του. Αυτό θα ήταν ένα από τα σχέδια του Ματίας για να χαλάσει την σχέση του με την Ραφαέλλα.
Ραφαέλλα- Μάξιμε μου γιατί μου την πήρες από την αγκαλία μου? Δεν θέλω να με κοιτάζεις με αμφιβολία.Είναι γιός σου ο Θεοδωρής μας. Το νιώθω. Αυτός λέει ψέματα. Θέλει να δυαλύσει την ευτυχία μας. Δεν μπορεί να διαχηρηστεί ότι διάλεξα εσένα και όχι αυτόν.
Ο Μάξιμος δεν ήξερε πώς να αντιδράσει. Το πρώτο που ένιωθε ήταν θυμός.
Μάξιμος- Για αυτό δεν με αφήνεις να βγώ έξω μαζί του. Επειδή δεν είναι γιός μου. Αδυνατώ να το πιστέψω αυτό. Αφού εκείνη την εποχή άλλωστε έκανες και έρωτα μαζί σου.
Η Ραφαέλλα νευρίασε που το άκουσε αυτό. Από πότε ο βιασμός ο σωματικός και ψυχολογικός που της έκανε ο Ματίας ήταν έρωτας?
Ραφαέλλα- Βιασμός ήτανε. Εσύ ειδικά Μάξιμε έπρεπε να το ξέρεις αυτό. Αρνούμε να δεχτώ ότι ο Θίο μας προήλθε από βιασμό. Προήλθε από την αγάπη μας Μάξιμε μου. Μην με κοιτάζεις έτσι. Είναι γιός σου ο Θίο μας. Πόσες φορές πρέπει να σου το πώ για να το καταλάβεις?
Η Ιζαμπέλα άκουσε την Μαλλού και την Δέσπω να τσακώνονται. Η αιτία ήταν ότι ο Μάξιμος δεν αποδεχόταν την σχέση τους.
Ιζαμπέλα- Γιατί τσακώνεστε και εσείς? Φτάνει. Αναστώνετε τον κολλητό μου.
Όντως ο κολλητός άρχησε να γαβγίζει από την ένταση και η Μαλλού τον έβγαλε έξω στο μπαλκόνι εκεί που ήταν το κρεβάτι του. Του έβαλε και φαγητό για να ηρεμήσει.
YOU ARE READING
The Royal Romance
RomanceΟι προηγούμενες ζωές της Γαβριέλλλας,του Μανουέλ,του Γαβριήλ ,της Αγγελικής και του Πάνου. Βλέπουμε από που προήλθαν η Ειρήνη,ο Θεοδωρής, η Νάντια και ο Πέτρος. ζωές δύο βασιλικών οικογενειών. Η μια είναι η βασιλική οικογένεια της Αγγλίας. Η βασίλι...