21. Μάξιμος αναστατώνεται, λέει στην Ραφαέλλα ότι θα την αγαπά για πάντα.

3 1 0
                                    

Η Βαλέρια χάρηκε που η δίδυμη αδερφή της Βερόνικα ξύπνησε.

Βαλέρια- Βερόνικα που ήσουνα? Ανησυχούσα πολύ για σένα αδερφή μου.

Βερόνικα- Εδώ είμαι και θέλω να πάρεις την θέση μου.

Βαλέρια- Τι εννοείς Βερόνικα? Δεν καταλαμβάινω.

Η Βερόνικα έντυσε την Βαλέρια σαν αυτή.

Βερόνικα- Πήγαινε και κατάκτησε τον Μάξιμο.

Βαλέρια- Μα αφού σου είπα είμαι ασέξουλ. Δεν μου αρέσει κανένας.

Φερνάντο- Πργκίπησα Λάουρα ήρθε η ώρα για το βραδινό σας ύπνο.

Λάουρα- Θα σε κανονήσω αργότερα μικρό πορνίδιο.

Μαλλού- Και εσύ το ίδιο είσαι. Παντρέυτηκες τον Μιγκέλ και τραβιέσε με τον Μάθιου.

Η Λάουρα της όρμησε και άρχησε να της δαγκώνει το λαιμό.

Λάουρα- Εντάξει έφαγα το βραδινό μου.

Μετά από αυτό η Λάουρα εξαφανίστηκε στο σκοτάδι. Ο Μάξιμος τα έχασε. Δεν ήξερε πως να αντιδράσει. Ο Ριχάρδος άκουσε φασαρία και πήγε να δεί τι γινόταν.

Ριχάρδος- Ραφαέλλα τι συμβαίνει εδώ πέρα? Τι είναι αυτά τα αίματα? Απέβαλλες?

Ραφαέλλα- Όχι πατέρα. Μια χαρά είμαι. Μην ανησυχήται.

Μιγκέλ- Λάουρα τι έχεις πάθει? Πρώτα η Ντανιέλλα και τώρα η Μαλλού. Θα σε καταλάβουνε.

Λάουρα- Δεν θα μου πείς τι θα κάνω.Ας μην έμεναν έγκυες τα πορνίδια. Ο αγαπημένος μου Μάθιου είναι μαζί με αυτή την Γαλλίδα και δεν απολαμβάνει το ωραίο αθάνατο κορμί μου.

Μιγκέλ- Το απολαμβάνω όμως εγώ.

Άρχισε να της δαγκώνει το λαιμό με πάθος.

Η Λάουρα στεκόταν μπροστά στον καθρέφτη ολόγυμνη και χαιδευόταν. Έδεσε τον Μιγκέλ για να μην μπορεί να τον αγγίζει.

Λάουρα- ΑΧ ΜΑΘΙΟΥ ΜΟΥ. ΤΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ.

Ο Μάθιου φρόντιζε την Ντανιέλλα. Ήταν πολύ αδύναμη μετά που η Λάουρα ηπιέ το άιμα της. Ο Μάθιου αισθάνθηκε την Λάουρα να επικοινωνά μαζί του και αναστατώθηκε.

Φερνάντο- Λάουρα αρκετά βασανίζεις και τους δυό.

Λάουρα- Πόσο καιρό έχω να φιλήσω εσένα Φερνάντο μου? Να το γιορτάσουμε που θα γίνουμε παππούδες.

Η Λάουρα έδωσε στον Φερνάντο ένα παθιασμένο φιλί.

Λάουρα- Ο Μάθιου ένιωσε. Εσύ μπορείς να με νιώσεις Φερνάντο μου?

The Royal RomanceМесто, где живут истории. Откройте их для себя