Ο Μάξιμος αγκάλιασε σφικτά την Ραφαέλλα και την ευχαρίστησε για αυτό. Η Ραφαέλλα ήθελε την κόρη του εδώ να μεγαλώσει μαζί με τον αδερφό της.
Μάξιμος- Σε ευχαριστώ για αυτό Ραφαέλλα μου. Θα μάθω που βρίσκεται η κόρη μου και θα αρχίσω διαδικασίες για να την φέρω εδώ. Να μεγαλώσει με τον αδερφό της.
Η Δέσπω ήταν πολύ χαρούμενη που τώρα πία θα ήταν νταντά της Ιζαμπέλας. Θα ήταν κοντά στην κόρη της. Έπρεπε να κερδίσει την συμπάθεια της και την εμπιστοσύνη της και μετά θα της έλεγε ότι είναι η μαμά της.
Ραφαέλλα- Η Ιζαμπέλα μου είπε ότι η Βαλέρια την βλέπει κάθε μέρα στο σχολείο στο διάλλειμα. Η Βαλέρια είπε στην Ιζαμπέλα ότι θα σπουδάσει να γίνει δασκάλα. Να μαθαίνει πράγματα στα παιδία.
Ο Μάξιμος φίλησε τρυφερά την Ραφαέλλα. Είχε αρχήσει να μαλακώνει με την Βαλέρια.
Η Σοφία είπε στην Μαλλού ότι ο Μάξιμος ψάχνει να βρεί την κόρη της για να μεγαλώσει μαζί με την Ραφαέλλα και τον γιό τους.
Μάλλου- Εγώ είμαι η μαμά της. Με μένα πρέπει να μεγαλώνει το μωρό μου. Με ποίο δικαίωμα μου την στερούν?
Σοφία= Θέλει να το παίξει τρυφερός μπαμπάς στην κόρη σου. Να την καβαλήσει εκεί. Εσύ και εγώ έπρεπε να είμασταν στην έπαυλη. Σαν αρχόντισσες.
Μαλλού- Μου έλειψες πολύ Σοφία μου.
Σοφία- Και εμένα μωρό μου.
Η Σοφία της έδωσε ένα παθιασμένο φιλί και έφυγε.
Η Ραφαέλλα έγινε πιο ευαίσθητη τώρα που έγινε μαμά και έκλαιγε με το παραμικρό. Ήθελε να ερχόταν όντως η κόρη του Μάξιμου εδώ. Όμως στεναχωριόταν που και ο Μάξιμος της δεν ήθελε την Λάουρα. Την βοηθούσε αρκετά με το μωρό της. Ο Θίο άρχησε να την συμπαθεί κιόλας.
Η Ραφαέλλα είπε στην Αικατερίνη κάτι ευχάριστο.
Ραφαέλλα- Λοιπόν Αικατερίνη μου εγώ και ο Μάξιμος μου σου βρήκαμε χώρο για να ανοίξεις το εστιατόριο σου.
Η Αικατερίνη ήθελε να ακούσει κάτι ευχάριστο γιατί ήταν στεναχωρημένη που ο Φελίπε και η Βερόνικα έρχονταν όλο και πιο κοντα κάθε μέρα.
Πρός μεγάλη χαρά της Ιζαμπέλας ο Μάξιμος ήταν έτοιμος να πάνε να δούνε την κόρη του. Ο Μάξιμος αγκάλιασε σφικτά την Ραφαέλλα πριν φύγει. Η Αντουανέτα ήρθε με την λιμουζίνα για να πάνε όλοι μαζί στην κόρη του Μάξιμου.
Η Ραφαέλλα σκεφτόταν να καλέσει την Βαλέρια στην έπαυλη για να συμφιλιωθούνε. Αν ήταν εδώ και η κόρη του Μάξιμου θα χρειαζόταν και άλλη νταντά. Η Λάουρα ήξερε που ήταν ο Μάξιμος και η Ιζαμπέλα αλλά δεν είπε κουβέντα στην Ραφαέλλα.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Royal Romance
RomantizmΟι προηγούμενες ζωές της Γαβριέλλλας,του Μανουέλ,του Γαβριήλ ,της Αγγελικής και του Πάνου. Βλέπουμε από που προήλθαν η Ειρήνη,ο Θεοδωρής, η Νάντια και ο Πέτρος. ζωές δύο βασιλικών οικογενειών. Η μια είναι η βασιλική οικογένεια της Αγγλίας. Η βασίλι...