40. Ένα όραμα αναστατώνει την Ραφαέλλα.Η μικρή Ειρήνη στην αγκαλία της Ελένης.

5 1 1
                                    

Η Ραφαέλλα περίμενε τον Μάξιμο της να έρθει. Η Ραφαέλλα έτρεξε στην αγκαλία του μόλις τον είδε. Αυτός της έδωσε ένα τρυφερό φιλί και πήγε και ξάπλωσε στο σπιτάκι του κηπουρού. Η Ραφαέλλα έβλεπε ότι ο Μάξιμος της ήταν στεναχωρημένος.

Ραφαέλλα- Μάξιμε μου εδώ θα κοιμηθείς απόψε? Δεν θα έρθεις μαζί μου στο κρεβάτι μας?

Μάξιμος- Θέλω να ξαπλώσω εδώ. Καληνύχτα όμορφη μου πριγκίπησσα.

Ραφαέλλα- Καληνύχτα όμορφε μου πρίγκιπα. Τι κρατάς εκεί?

Η Ραφαέλλα δεν είχε την ενέργεια να μαλώσει μαζί του. Έβλεπε ότι ήταν στεναχωρημένος. Ο Μάξιμος κρατούσε μια φωτογραφία που έβγαλε της νεογέννητης του κόρης. Η Ραφαέλλα ήθελε να ουρλιάξει. Δεν το άντεχε αυτό.

Ραφαέλλα- Δεν ανέχω αυτό το πράγμα. Δεν μπορώ να αναπνεύσω. Θέλω αέρα.

Η Ραφαέλλα ξάπλωσε κάτω στο γρασίδι και κοιμήθηκε εκεί. Η Λάουρα της έστειλε να δεί ένα παράξενο όραμα. Αυτό θα αναστάτωνε πολύ την Ραφαέλλα. Είδε μια νεαρή κοπέλα και ένα νεαρό άνδρα που έμοιαζαν με εκείνη και τον Μάξιμο να κλαίνε πάνω από μια άδεια κούνεια. Βρίσκωνταν μέσα στο σπίτι του κηπουρού. Ένιωθε το πόνο της κοπέλας.  Η Ραφαέλλα έβγαλέ μια κραυγή και ξύπνησε έντρομη. Φοβήθηκε ότι αυτό μπορεί να τύχαινε στο μωράκι της. Δεν θα το άντεχε αυτό. Αλλά πρόσεξε ότι η κούνια στο όραμα της ήταν ρόζ. Φοβόταν ότι μπορεί να ήταν η κόρη του Μάξιμου.

Ραφαέλλα- Όχι το μωρό. Η κόρη του Μάξιμου θα πάθει κάτι. Η αδερφή του Θεοδώρή μου. Δεν μπορώ να αναπνεύσω.

Ο Τόμμας έτρεξε αμέσως στο πλευρό της Ραφαέλλας.

Τόμμας- Εδώ είστε βασίλισσα μου? Αισθάνεστε καλά? Γιατί φωνάζατε τώρα?

Ραφαέλλα- Σώστε το μωρό του Μάξιμου μου. Δεν θέλω να πάθει κακό. Μια μάγισσα θα το κάνει. Σώστε την. Προστατέψτε το μωρό.

Ο Μάξιμος άκουσε τα ουρλιαχτά της και την πλησίασε.  Την είδε αναστατωμένη να φωνάζει για την κόρη του.

Μάξιμος- Τι εννοείς? Αν τολμήσει η Λάουρα και πλησιάσει και βλάψει το μωρό μου θα την κάψω. Δεν την θέλω εδώ μέσα.

Η Λάουρα έτρεξε να δεί γρήγορα τι συνέβαινε. Έιδε τον Μάξιμο να έχει αγριεμμένο ύφος απένταντι της. Ο Μάξιμος αγριεμένος της επιτέθηκε νομίζοντας ότι ήθελε να βλάψει την κόρη του.  Η Λάουρα δεν έκανε καμία κίνηση να τον σταματήσει γιατί θα τον έβλαπτε και αυτό θα στεναχωρούσε πολύ την Ραφαέλλα.

The Royal RomanceМесто, где живут истории. Откройте их для себя