45. Οι ζήλιες της Ιζαμπέλας. Ο Μάξιμος στεναχωρά την Ιζαμπέλα.

4 1 0
                                    

Λάουρα- Η καρδιά μου ανήκει στον Μάθιου για πάντα. Θα είσαι για πάντα δικός μου Γαβριήλ.

Αυτή ήταν η απάντηση της Λάουρας στον Μιγκέλ όταν την ρώτησε αν θέλουν να υιοθετήσουν ένα μωρό.

Μάθιου - Εγώ απλώς ήρθα εδώ γιατί θέλω να βαφτίσει τον γιό μου ο αδερφός της καρδιάς μου ο Μανουέλ. Θα είναι ο πνευματικός πατέρας του Πετράκη μου.

Μιγκέλ- Ποιός είναι ο Μανουέλ? Είναι αδερφός σου? Δεν είναι ο Μάξιμος που θα βαφτίσει τον γιο σου?

Λάουρα- Ο Πέτρος θα μείνει εδώ κάποια μέρα. Θα μεγαλώσει μαζί με την Νάντια. Θα την ερωτευτεί φυσικά.

Ο Ριχάρδος απογοητεύτηκε που η Βερόνικα δούλευε σαν ακροβάτρια σε τσίρκο.

Ριχάρδος- Που ξανακούστηκε αυτό μια πριγκίπησσα να κάνει την ακροβάτρια.

Η Μαλλού είχε πέσει σε κατάθλιψη. Της έλειπε πολύ το μωρό της.

Δέσπω- Εγώ σύντομα θα δουλεύω σαν νταντά στην Ιζαμπέλα μου. Θα μάθω που είναι η κόρη σου για να πάς να την πάρεις.

Μαλλού- Σε ευχαριστώ πολύ που με βοηθάς. Σου είμαι ευγνώμων.

Η Λάουρα τους ειδοπόιησε ότι θα ερχόταν ο Φερνάντο να δεί τον Θίο.

Λάουρα- Σύντομα θα έρθει ο Φερνάντο να γνωρίσει τον Θίο.

Ο Μάξιμος είπε στην Ραφαέλλα ότι τώρα η Βερόνικα δούλευε στο τσίρκο και ήταν σχεδόν όλη την ώρα με τον Φελίπε.

Ραφαέλλα- Για αυτό η Αικατερίνη είναι στεναχωρημένη. Αυτή η Βερόνικα αναστατώνει τους πάντες.

Λάουρα- Ο Μιγκέλ με πιέζει συνέχεια να υιοθετήσουμε μωρό. Δεν καταλαμβαίνει ότι ο γάμος μας είναι λευκός.

Ο Μάξιμος ενημέρωσε την Ιζαμπέλα ότι θα πήγαιναν να δουν την κόρη του.

Ιζαμπέλα- Γιούπι θα δώ την κόρη του μπαμπά μου.

Μάξιμος- Μην φωνάζεις θα σε ακούσει η μαμά. Μου λείπει τόσο πολύ η κόρη μου. Έπρεπε να την έφερνα εδώ να μεγαλώσει μαζί με τον αδερφό της. Να είναι μαζί στην κούνια.

Ιζαμπέλα- Όχι θα κοιμάται μαζί μου το κοριτσάκι. Ο κολλητός θα μας προστατεύει.

Ο Φερνάντο ήρθε να δεί τον εγγονό του Θίο.

 Φερνάντο- Τι όμορφος που είναι ο μικρός μας πρίγκιπας. Να μην τον ξυπνήσω τώρα. Απολαμβάνει την αγκαλία της όμορφης μαμάς του. Σου μοιάζει Ραφαέλλα.

The Royal RomanceDonde viven las historias. Descúbrelo ahora