Parašyta: 2015 Rugpjūtį
Pataisyta: 2020 Kovo 23d.
------------
- Gali greičiau? Aš ir taip jau vėluoju...- niurzgėjau taksi vairuotojui sėdėdama gale. Mano geriausia draugė Sophia rengia vakarėlį savo vaikino namuose. Kaip supratau viskas ta proga, kad pagaliau jie tapo pora.
- Aš ne lėktuvas, negaliu praskristi per visus kamščius...- suniurzgėjo vairuotojas, o aš toliau varčiau akis kol suskambo mano telefonas.
- Ana! Kur tu esi?? Žmonės jau pradeda rinktis, o tavęs nėra! Lope tu, mes su Sophia ir be tavęs gerti pradėsim, jei neatskrisi per penkias minutes! - juokėsi Viky man į ragelį per jau dabar garsią muziką.
- Palaukit, kvailes! Taksi vairuotojas sakė, kad čia ne lėktuvas! - sušukau į ragelį, kad išgirstų.
- Vienas, du, trys...! - Sophia prisislinkus prie ragelio besijuokdama pradėjo rėkti ir aš nusijuokiau kartu.
- Gerai gerai, tiesiog palaukit manęs! Būsiu po minutės! - padėjau ragelį su šypsena, bet pakėlus žvilgsnį į vairuotoją ji dingo.
- Nieko nesakyk, tuoj sustosim. - suburbėjo jis. Iš vis, kas jam leidžia taip kalbėti su vežamais žmonėmis? Ar tai tik dėl to, kad dažnai naudojuosi jo paslaugomis?
- Viskas Ana, nešk savo subinę man iš mašinos.- pavargęs sumurmėjo jis ir atrėmė galvą į vairą.
- Aj tik nereikia... - pavarčiau akis ir ant priekinės sėdynės numečiau kelis eurus, kuriuos turėjau kišenėje, - nusipirk kažką gražaus! - šūktelėjau jam mojuodama ir bėgdama link vakarėlio namo. Po to jo nebemačiau, nes ieškojau Sophios ir Viky.
- O dieve! Dar į spintą įlįskit, kad visai jūsų neberasčiau! - sušukau sudribus šalia jų į laisvą kėdę.
- Mes visą laiką buvome virtuvėje, kur tu mūsų ieškojai? - Sophia pakėlė vieną antakį.
- Tualete žinok...- pavarčiau akis ir pagriebiau bet kokį plastikinį puodelį, kuris dar turėjo kažko viduje. Gurkštelėjau ir antrą kartą bandant atsigert už manęs pasigirdo piktas balsas:
- Čia mano puodelis. - lėtai pilna burna atsisukau į žmogų ir pamačius kas ji,s išpūčiau akis ir 'netyčia' spjoviau viską ant jo.
- O dieve! Aš apsikrėčiau ebola! O dieve aš mirsiu! O dieve aš gėriau iš raupsuotojo puodelio! - mečiau puodelį į jo pusę ir pati pradėjau gramdyti liežuvį servetėle.
- Durne žėk ką padarei! - sucypė jis ir trūktelėjo savo šlapių marškinėlių kraštus nuo savęs.
- Taigi apie ką mes kalbėjome? - lyg niekur nieko vėl atsisukau į drauges, kurios buvo raudonos nuo juoko.
- Apie tai, kad tu su Louis turėsi išvalyt ką pridarėt ant grindų. Vakarėlis dar net neįsisiautėjo, - nusijuokė balsas šalia Sophios.
- Neee, Liam, aš nieko nepadariau, čia jis pirmas pradėjo. - susiraukiau kaip mažas vaikas ir pajaučiau, kaip kažkas bėga mano plaukais. Visi vėl pradėjo juoktis, o aš atsisukau į tą šūdžių. Jis mane apipylė kažkokiu gėrimu!
- Durniau tu paskutinis! - suurzgiau ir atsisukus spyriau jam į tarpkojį.
- Okei, okei! Jokių muštynių! Supratome: jus laikyti vienas nuo kito dvidešimt metrų atstumu! - Liam pasakė atsistojęs tarp mūsų ir išsivedė tą gėjų iš čia.
- Pagaliau! - pavarčiau akis.
- Nesuprantu kodėl jūs vis pykstatės lyg katės? - Viky juokėsi iš niekur nieko ir atsistojusi sukosi ratu. Kiek ji jau išgėrė?
- Visų pirma, aš čia esu katytė, o jis tai baidyklė kažkokia..- pasakiau ir pagriebus kitą puodelį gėrimo pradėjau gerti.
- Aš vis tiek manau, kad jūs su Louis per žiauriai... - Sophia nusijuokė ir nuskambėjus gerai muzikai pagriebiau jų dviejų rankas ir nusitempiau pašokti...
YOU ARE READING
Handcuffs [Lietuvių k.]
FanfictionMėnesis atrodo gana trumpas laiko tarpas, nebent tu esi prirakintas prie savo didžiausio priešo. (Istorija sukurta 1D fanfictionų laikais ir dėl švento atminimo nusprendžiau nekeisti vardų ir išvaizdų, nes jie yra VIENINTELIAI įrodymai, kad tai fanf...