Part - 3

5.2K 260 2
                                    

Parašyta: 2015 Rugsėjį

Pataisyta: 2020 Kovo 23d.

---

Vaizdo įrašo metu ištarti žodžiai kitokiu šriftu

---
Video prasidėjo nuo momento, kai Niall pradėjo kratyti kamerą šaukdamas "Eh tu rūpuže juodoji!" .
- Prasuk, Liam, prasuk iki veiksmo! - Niall visas išraudonavo, kol mes visi juokėmės.
- Gerai gerai, nebegėdinkim šito parazito..- Sophia sukikeno ir pagriebusi pultelį prasuko veiksmą kelioms valandoms. Sustojo ties vakarėlio įkarščiu. Kamera tikriausiai dar vis laikė Niall ir buvo jau girtas, nes tikiu, kad Liam blaivus taip nekratytų.
- Niall! Niaaall! - girdėjosi video metu Liam balsas.
- Kuo tauw nereikia? - galiausiai pasigirdo girtas Niall balsas.
- Sudaužytos kameros nereikia! Duok man geriau, aš pafilmuosiu,pamatysi! - Liam kaip supratau pagriebė kamerą iš Niall ir apsuko aplinkui save parodydamas visus kambaryje besilinksminančius žmones. Tada pradėjo eiti link virtuvės ir, vos kamerai parodžius virtuvę, ten pamačiau save. Aplink didelį stalą buvom susėdę visi: aš, Viky, Sophia, Louis, Harry, kažkoks tamsiaodis su mergina ir dar viena mergina prie Harry kurią matau pirmą kartą.
- Priimkit mane prie staloo! Sopyyy! - pasigirdo Liam balsas ir jis su kamera nuėjo prie Sophios, o ji atsistojo ir kaip supratau Liam ją pasisodino ant kelių jos vietoje. Tada kažkas pradėjo draskyti kamerą ir daužyti ją į stalą, uždeginėti vaizdą pirštais.
- Sopy, Sopy, baik! Čia Niall kamera! - Liam sustabdė Sophia, nes ji trankė kamerą.
- Uoj soriukas, aš galvojau čia tas, nu kaip ten tas... Nu žinai, Lemai tas kur nosinės viduj..- Sophia sumurmėjo ir visi pradėjom juokis iš vaizdo.
- Liam! Galėjai pasakyti, kad aš čia pezu nesąmones! - Sophia išraudus kumštelėjo jam ir greit prasuko vaizdą.
- Draaaaaaaaaasssssaaaaa!!- pasigirdo mano žviegimas ir video sustojo ties vieta kaip aš šokinėju vietoje.
- Anyyyyneeee, nesirink drasos kai Harry vadas! Tai pasaulinė klaida! - nuskambėjo Viky girtas balsas.
- Aš bebaimis kurmiarausis! - vėl ten pradėjau žviegt. Pavarčiau akis, nes jau visi juokėsi iš mano girtos pasakytų žodžių.
- Neapsigalvosi? - Harry ten svyravo apsvaigęs ir visi iš jo vaizdo pradėjom juoktis (nors nebe iš manęs).
- Nia tu šiaške nemuiluotas! - aš ten jau kriuksėt pradėjau įraše ir vėl visi juokiasi iš manęs.
- Mėnesį..
- Mėnesinės?! Ne, man jų nėra.. - nutraukiau girta Harry ir Sophia sustabdė video ir visi pradėjo juoktis iki raudonumo, kol aš raudonavau tik iš gėdos prisidengus veidą.
- Huh, reikia atsikvėpti po tokių vaizdų..- Sophia visa raudona vėdinosi ranka. Po kelių sekundžių video ir vėl buvo pajungtas.
- Ne durne! - pasigirdo Harry atsakymas ten, - mėnesį, tai yra laiko tarpą , mėnesį būsi surakinta su Louis visą laiką. - baigė sakyti Harry vaizdo juostoje ir aš atsisukus į jį žudžiau jį žvilgsniu, nes jis visą sugalvojo.
- Ėėė, bičiuk, ką čia pezi, aš nesutinku! - pasigirdo Louis girtas balsas ir visi sukikenom nuo jo žodžių.
- Nagi! Tokia faina misija! - juokėsi ten tas juodukas kažkoks kurio dabar nėra video stebėjime.
- Jei sutiksit ir iškęsit mėnesį mes visi susimesim po šimtą ir visi pinigai atiteks jums! Lou, pagalvok kokia sumelė, juk mūsų nemažai! - Harry pradėjo zyzti ten.
- Gerai! - pasakėm abu girti ir nesupratau kaip abu su Louis ten pradėjom kriuksėti.
- Kas turi antrankius? - sušuko Viky garsiai vaizdo įraše.
- Aš turiu miegamajame! - Harry pasakė ir pasigirdo mūsų visų girtų suūžimas. Tą akimirką vaizdas išsijungė.
- Kas atsitiko? Kur tęsinys? - Sophia pradėjo trankyti pultelį ir spaudinėti kažką.
- Nėra. Tą momentą kamera išsikrovė. - ramiai pasakė Liam.
- O kas turi raktą? - sutrikusi paklausiau ir pažvelgiau į antrankį.
- Aš pasisiūliau saugot. - Liam išsitraukė raktelį ir pamojavo.
- Žėk, Liam, mes buvom girti, gal baigiam šitą vaikų žaidimą..- suzyziau aš, nors ir kaip man reikėtų tų pinigų.
- Ne, galim padaryti kompromisą, bet visko nenutrauksim. - išsišiepė Harry.
- Kokį? - Louis paklausė su neišskaitoma veido išraiška. Tikriausiai jam reikia pinigų...
- Na, į dieną kelis kartus galėsim paleisti jus vieną nuo kito, nu žinot, į tualetą nueiti, nusiprausti, persirengti...- Harry pavartė akis vardindamas. Žvilgtelėjau į Louis, o jis į mane. Ar galėsiu ištverti visą mėnesį šalia vieno iš nekenčiamiausių žmonių? Bet reikia ir apgalvoti visus variantus, nes jei ištversiu gausiu šešis šimtus... EURŲ! Huh, o man reikia naujų rūbų, liečiamo telefono (taip taip, dar vis kankinuosi su didele kalade, kurią gėda išsitraukti prie draugų).
- Aš sutinku. Man gerai. - kuo ramiau pasakiau. Louis dar kartą žvilgtelėjo į mane ir pasakė:
- Gerai jau.
Visi aplinkui pradėjo ūžti, o aš galvoti, kaip su Louis grįšiu namo. Tai bus arba didžiausia gėda arba didžiausia tragedija, kai jis sužinos, kad mano mama yra vienuolė. Ir kaip tai įmanoma? Aš įvaikinta.

Handcuffs [Lietuvių k.]Where stories live. Discover now