Parašyta: 2015 Spalio 6d.
Pataisyta: 2020 Kovo 23d.
-----
- Viskas, švarūs, gražūs, taigi galime atšvęsti! - sušuko Viky ateidama iš virtuvės su keliais buteliais.
- Oh nooo! Nebegersiu! O tai dar vienam mėnesiui prisiprašysiu...- suprunkščiau.
- Duokit butelį. - Louis išsišiepė kaip šėtonas ir pagavo mestą butelį. Ne nu, jis specialiai erzina mane? Vos tik jam pradarius butelį ir pavertus jį sau prie burnos ranka užverčiau jo butelį aukščiau ir gėrimas užsipylė jam ant veido nutekėdamas marškinėliais ir kelnėmis.
- Kauše tu žėk ką padarei! - suurzgė jis ir butelio turinį pavertė ant manęs.
- Eeei! - sucypiau, nes gėrimas buvo labai šaltas, tiesiai iš šaldytuvo.
- Nevykėlė tu paskutinė! Dabar mano rūbai bus lipnūs..- pradėjo Louis burbėti ir šluostyti maikę.
- Gal labiau lipsi prie mano kumščio, kuris artėja prie tavo veido..- leptelėjau ir jau buvau pasiruošusi vožti, bet mane sustabdė Sophia.
- Nee, tik ne čia! Mums lavonų nereikia..- pakratė ji galvą ir permetė ranką man per nugarą.-be to, dabar mes švenčiam o 'fanarai' linksmesnės šventės nepadaro...- pridūrė ji ir patampius man už žando grįžo pas Liam.
- Negadinkit nuotaikos, šiandien mes švenčiam! - Harry iškėlė butelį ir išgėrė didelį gurkšnį. Visi, kas turėjo gėrimus gėrė, kol aš niurzgėjau. Liam paleido muziką per kolonėles ir visi susėdę pradėjom kalbėtis. Man buvo sunku suprasti, ką man pasakojo merginos nes Louis klausydamas Harry istorijos apie kažkokią mergą baldų parduotuvėj gulinčią po stalu kriokė man tiesiai į ausį.
- Nu aš sakau jai stokis, o ta sako man ant grindų pasaulis gražiau sukas! - Harry pasako ir Louis vėl pradeda žvengti man į ausį.
- HAHAHAHAHAHAAA! - kaip išprotėjusi sužviegiau Louis į ausį vaizduodama jo juoką. Jis pašoko iš netikėtumo ir susiraukė. Kambarį įsivyravo tyla, kol visi pradėjo juoktis iš mūsų. Suurzgiau nuo visų juoko, kuris jau lindo man pro subinę.
- Čia tai geras! - Harry valėsi juoko ašaras.
- Kažkam PMS! - Louis suprunkštė iš mano veido ir pavartė akis.
- KĄĄ? - sucypiau šokiruota ir paraudonavus, - Pačiam gal tau PMS durnius bliamba kažkoks!
- Čia tik mergoms būna..- Niall pasakė.
- Eik tu sau, Šerloke! - pikta atsisukau ir į jį.
- Ej ej, puma! Ramybė ir taika! - Viky kumštelėjo man ir pradėjo pasakoti apie kažkokį savo nagų laką...
*
- Jeeeee! WOHOOOO! - Sophia šokinėjo iš laimės. Gal prieš valandą pradėjom žaisti Alaus pongą ir aš neatsisakiau.
- Soph, labai linksma laimėti pirmą kartą? - juokiausi iš jos, nes man sekėsi daug geriau. Šį kartą pralaimėjau tik dėl to, nes Louis jau girtas būdamas mano komandoje nieko nebepataiko.
- Ana! - Sophi juokingai suraukė kaktą, - negadink mano džiūgavimo!
- Kas dar kartą? - Harry atnešė vėl iš virtuvės gėrimų.
- Nah, baigiam, Louis žėkit tuoj užmigs! - juokiausi. Išsidrėbiau su Louis ant sofos, o Liam nulidėjo kitus į svečių kambarius.
- Jums ant sofos bus gerai, tiesa? Nes nebėra vietų. - Sophia sukikeno atėjus.
- Tai aišku, mes įpratę miegoti sėdom..- pasakiau sarkastiškai mostelėdama į Louis, kuris miegojo nulenkęs galvą priekin.
- Tai gerai.- Soph sukikeno ir išėjo. Pirmas faktas apie ją: kaip matau ji būdama girta - sarkastiškumo nesupranta. Teks miegoti taip...Atsisėdau labiau ant krašto, kad atlošus galvą atgal ji atsiremtų į atlošą ir bandžiau miegoti.
Po kokio pusvalandžio snūduriavimo pajaučiau kažką lėtai drimbant man ant... papų?Staigiai pramerkiau akis ir išvydau Louis, kuris per miegus svyro ant manęs.
- Ei tu, žibute! Kelkis ir nedribk ant manęs! - tyliau sušukau jam, kad neprikelčiau kitų ir trenkiau jam per pakaušį.
- Duok man miegot, mažutia...- sumurmėjo jis,o aš nebesusivaldžius pradėjau juoktis. Aišku tas net nepabudo taigi bus linksma jam ryte tai papasakoti. Nebeturėjau jėgų su juo kankintis tai stumtelėjau ir jis sudribo man ant kelių. Kadangi viena ranka prirakinta prie jo neleido man vėl patogiai atsilošti, paprasčiausiai sudribau ant jo ir smigau...
Atsibudau nuo garsaus juoko sklindančio iš virtuvės. Mieguistai pasitrynus akis pramerkiau jas ir nužvelgiau svetainę. Tada mano akiratyje užkliuvo ant manu kelių išsidrėbęs Louis.
- Kelkis! - suinkščiau ir bandžiau į nustumt, kol jis sau knarkė.
- Eik šikt! - suurzgė jis ir labiau prisispaudė prie kojų.
- Ė! Sophia! Viky! Kažkas ateikit! - sušukau besimuistydama.
- Kas yra? - su dribsnių lėkšte išlindo Niall.
- Atneškit valgyt, tas idiotas nenulipa nuo manęs! - suinkščiau ir laukiau maisto.
Po kiek laiko sulaukiau Niall, bet jis jau nebebuvo vienas, nes į svetainę sugužėjo visi nešini savo maistu.
- Kaip tokią gležną gėlelę paliksim valgyti vieną su tona ant kelių? - sukikeno Viky ir sudribo šalia manęs kol kiti sėdo į fotelius arba kaip Liam su Sophia - ant grindų.
- Dribsnių? - Niall atkišo, o aš neatsisakius greit pasigriebiau ir pradėjau valgyti.
Šiuo metu jau Louis pravertė, kaip indelio stovas, taigi ramiai valgiau ir klausiaus pasakojimo tęsinio iš kurio buvo pradėję juoktis visi jau virtuvėje...
YOU ARE READING
Handcuffs [Lietuvių k.]
FanfictionMėnesis atrodo gana trumpas laiko tarpas, nebent tu esi prirakintas prie savo didžiausio priešo. (Istorija sukurta 1D fanfictionų laikais ir dėl švento atminimo nusprendžiau nekeisti vardų ir išvaizdų, nes jie yra VIENINTELIAI įrodymai, kad tai fanf...