Part - 45

3.5K 281 11
                                    

Parašyta: 2016 Rugsėjo 2d.
Pataisyta: 2020 Balandžio 7d.
------

Savaitė kančių prabėgo visai neskausmingai. Lyg kokiam sapne visas buvo, o dar Louis visai nepanašus į įprastą save. Tikriausiai tai jo 'naminė' pusė. 

Su jo mama visai gerai sutarti pradėjom, nors po to kvailo incidento su 'lytiniais santykiais' kurių nebuvo, tvyrojo keista įtampa.

Louis per savaitę kelis kartus buvo susitikęs su kažkokias draugais, tuo metu miegodavau šalia jo, susisupusi į adialą ir klausydavausi ausinukų. Nesiklausiau jo pokalbių ne vien dėl to, kad jis to prašė, nenorėjau jam gadinti nuotaikos, kadangi jis iš ties visą laiką buvo mielas.

Su Sophia ir Viky bei kitais jau ilgai nesimatėme, bet Louis prižadėjo, kad kai man pagerės visi lėksime prie vandens, kadangi pranešė šiltus orus.

- Rankšluosčiai, vaikai, jums reikia rankšluosčių. - Louis mama lakstė mums kraudama daiktus prie vandens.

- Sakiau, sakiau, kad mes per dešimt minučių nesusiruošime. O tu kaip visada keltis tik dešimtą ir ne anksčiau... - sumurmėjau įsispirdama į basutes, kol Louis rišosi sportbačius. 

- Na žinai, aš anksčiau ir šeštą laisviausiai kėliausi, nuo tavęs čia per savaitę tingėjimu apsikrėčiau. - suniurzgėjo jis pagriebdamas daiktus. - Gerai, mam, mes einam.

- Viso vaikai! - šūktelėjo ji, kol mes užšoko ant motociklo. Pritaisiau daiktus ir atsisėdusi už Louis pamojavau jo mamai.

- Mes vėluojame jau pusvalandžiu! - šūktelėjau išsigandusi, kai pažvelgiau į laikrodį.

- Laikykis ir tylėk. - Louis tik atsakė ir mūsų greitis pakilo. Po kiek laiko mūsų padangas pasiekė smėlis.

- Ana! - Viky balsas pasitiko mane kai sustojome. Greit nušokau nuo motociklo ir apkabinau Viky kartu su Sophia.

- Sveikos, atsiprašau, kad anksčiau nesusitikom. - numykiau tyliai jausdama, kaip Louis sveikinasi su Liam, Niall ir Harry.

- Viskas gerai, tiesiog dabar tiek pokalbių temų prisikaupė. - Sophia mirktelėjo man.

- Bičiuliai, jau visą savaitę jus galėjom paleisti trumpam, kur jūs buvot dingę? - Harry nusijuokė padėdamas ranką man ant peties, lyg pasisveikindamas.

- Oh, slėpėmės to urvinio smirdančiam kambarį. - išsišiepiau prajuokindama visus.

- Na jau mano kambarys nesmirda, čia tik tu visokių dvokų į jį prinešei. Taip, An, aš mačiau kaip pakišai tą nešvarią lėkštę po mano lova ir grįžus turėsi ją išnešti. - Louis pakomentavo garsiau. Mano lūpos prasiskyrė, bet nieko nebesakiau, tik paraudau.

- Jūsų ginčai kaip kokių sutuoktinių.. - Liam suprunkštė.

- Čia dar ne ginčai, tiesa, Ana? - Sophia nusijuokė mirktelėdama man.

- Kaip suprasti? - Louis sutriko.

- Mes atvažiavome čia maudytis, teisingai? - sukikenau ir visi linktelėję patraukė prie vandens.

- Taigi, kadangi jau ilgai surakinti, be trumpiausių pertraukų, tai leisim jums maudytis atskirai. Be to dar ir antrankiams toks vanduo nelabai gerai, jie greit nuo tokio rūdija. - Liam išdėstė kol visi sumetė daiktus ir nuėjo persirengti maudymukų.

- Dievas išklausė mūsų maldų! - nusijuokiau užversdama galvą į dangų.

- Aš ne Dievas, brangute. - sukikeno Harry ištiesdamas raktą ir jau su maudymosi šortais patraukdamas link Viky. Žaismingai pavarčiau akis ir palaukiau kol mano ranka atsilaisvino. Pasitryniau riešą supratusi, kaip buvau pasiilgusi savo rankos šalia savęs, be jokio metalo ir tempimo. 

Negaišdama laiko nubėgau į persirengimo kabiną ir apsirengiau maudymosi kostiumėlį.

- Soph, ar aš kažką praleidau? - sutrikusi paklausiau draugės šalimais, kai man prieš akis prabėgo Harry su besijuokiančia Viky.

- O taip, tu praleidai labai daug. - ji patraukė kartu su manimi prie vandens.

- Kai tik viskas baigsis, tikrai atsigriebsiu prarastą laiką.. - atsidusau kai kojas pasiekė šaltas ir drėgnas smėlis.

- Tai aišku atsigriebsi, o mes taip pat, klausydamos tavo šio mėnesio linksmybių. - mergina permetė ranką man per pečius.

- Nebuvo nieko linksma. - suprunkščiau žiūrėdama į žemę.

- Taip ir pamaniau. Toks gražus karštakošis prirakintas prie tavęs visą mėnesį ir jokių meilės reikaliukų? Jau buvot apsiskelbę pora, tikiuosi išgirsti ir daugiau. - Sophia vėl nusijuokė tyliai priversdama mane parausti.

 Gražus ir karštakošis. Gana tikslus apibūdinimas...

*

- Na štai, jūs ir vėl kartu. - Niall nusijuokė kai mus vėl surakino. Piktai jį nužvelgiau ir pavarčiau akis.

- Nebūk tokia niūri, mėnesis jau į galą, liko ik savaitėlė. - Viky kumštelėjo atremdama galvą man į petį.

- Ji jau pavargus, todėl ir pikta. - Louis tylai sumurmėjo.

- Tiesa, jau gana vėlu, oras šąla. - Liam sudrebėjo.

Su keistomis kalbomis pradėjome pakuotis rankšluosčius.

- Buvo tikrai gera, kada vėliau pakartosim tai. - Niall šyptelėjo kai ėjome nurimę jau į stovėjimo aikštelę.

- Tai aišku, kad pakartosime, o rytoj susitiksime Liam namuose ir gerai praleisime laiką. - Harry nusijuokė.

- Oh, vien dėl to, kad lauki savo tiesa drąsa žaidimo vadovavimo, tai  dar nereiškia, kad gali žadėti už mane. - Liam pakėlė antakius suprunkšdamas.

- Tai nesusitiksim?- Louis sutriko.

- Rytoj ne. Bet poryt laukiu visų. - jis atsakė apkabindamas Sophia.

- Tai tada iki susitikimo? - numykiau pakabindama merginas ir linktelėdama vaikinams. Atsisveikinus ir Louis, patraukėme link jo motociklo. 

Namo grįžome visiškoje tyloje.

Louis atrakinus buto duris mano uoslę pasiekė baisus vokas. Jau norėjau kažką komentuoti, kai pro pravertas duris pamačiau vėl daugybę tuščių alkoholio butelių. Kaip tai suprasti?

Handcuffs [Lietuvių k.]Where stories live. Discover now