Parašyta: 2015 Rugsėjį
Pataisyta: 2020 Kovo 23d.
----------
Pramerkiau akis ir iš melsvos lubų spalvos supratau, kad guliu viename iš svečių kambarių. Dar prisimenu, kaip vakar turėjau Sophios vedamą ekskursiją po šiuos milžiniškus namus, tada pradėjom gerti degtinę ir... Kito veiksmo neatsimenu.
- Mano galva... - pradėjau juoktis iš savęs.
- Užsikišk durne... - sukikeno kažkas man iš kairės. Pasukau galva ir pamačiau ant žemės gulinčią Viky.
- Atsiridenu! - suprunkščiau ir jau norėjau ridentis nuo lovos bet kažkas lyg ir sustabdė mane. Lėtai pasukau galvą ir pamačiau...
- ANTRANKIAI?!? - sucypiau ir pažvelgiau į žmogų prie kurio aš prirakinta. Jis buvo su pagalve ant galvos ir veido nesimatė, bet iš rūbų supratau, kad tai vyriškos lyties atstovas. Okay, nebejuokinga. Lėtai pradėjau kelti pagalvę ir pamačiusi veidą sucypiau per visą kambarį.
- Kas? Kur? - pašoko Louis ir pamatęs savo ranką prirakintą prie manosios sušuko, - Kas per velnias?!?
- Nežinau! Kas vakar įvyko? - išsigandusi pradėjau klausinėti ir draskyti antrankį.
- Nežinau! Aš daug gėriau! - Louis suurzgė ir irgi pradėjo plėšyti metalą.
- Viky?? - suinkščiau atsisukus į ją.
- Ką? Aš nieko neprisimenu.. - pradėjo juoktis ji.
- Bet nors atsimeni kažką, kas vyko po pirmo degtinės butelio?
- Naaa... Mes žaidėm. - juokėsi ji dar labiau.
- Ką? Ką mes žaidėm? - Louis sušuko.
- O Dieve, nežviek, dar nėščias tapsi..- dar labiau pradėjo ji kikenti nuo savo žodžių, - Tiesą ir drąsą. Mes žaidėm tiesą drąsą. - baigusi kikenti pasakė.
- O velnias! Ir kodėl man visada durniausios užduotys..? -suinkščiau.
- Stokis, mes einam pas Liam. - dar vis sutrikusiu veidu pasakė Louis ir pašokęs iš lovos ištempė mane paskui save.
- Kam mums pas tą Liam? Ar jis žino kas vakar buvo? Man atrodo mes čia visi nusigėrėm iki komos..- burbėjau vos spėdama eiti paskui tą šiknių.
- Liam negeria, jis tikrai žinos. - užtikrintai pasakė jis ir pradaręs kažkokio kambario duris išvydau lovoje gulinčius Sophia ir Liam.
- Seksas baigtas! Liam kas vakar buvo?!? - sušuko Louis garsiai ir parodė į antrankį.
- Biče, mes miegojom... - sumurmėjo Liam pramerkdamas akis ir nusiraižydamas.
- Man neįdomu, sakyk kas vakar buvo! - sumurmėjo piktas Louis. Sophia pakėlus galvą ir pamačius mus pradėjo juoktis.
- Soph, prisimeni ką nors? - su viltimi paklausiau.
- Tame ir yra esmė, kad nieko neatsimenu..- ji nenustojo juoktis.
- Liam! Prašau! Pasakyk, kad tu žinai! Pasaky,k kas vakar įvyko! - suinkščiau.
- Aš ne vien jums pasakysiu, bet ir parodysiu. - išsišiepė jis, - Niall įsigijo naują kamerą ir vakar ją norėjo išbandyti filmuodamas mūsų pasilinksminimus, bet vėliau kamerą atidavė man ir aš nufilmavau visą mūsų žaidimą. Ir aš jums paleisiu video, jeigu dingsit iš mano kambario ir palauksit apačioje kol mes ateisim. - baigė savo litaniją Liam ir mes su Louis stovėjom išsižioję.
- Vienas, du, trys... - Sophia kaip visada kikendama pradėjo skaičiuoti ir mes abu pasileidome bėgti iš jų kambario.
*
Su Louis besistumdydami nulipom laiptais ir įsitaisėme ant sofos.
- Ko tokie lyg su bandele burnoj sėdit? - Niall sudribo priešais mus fotelyje.
- Mes ne tu, Niall.. - pavartė akis Louis.
- Nevartyk akių, žvairas tapsi. - suurzgiau jam ir įžnybiau.
- Sakai iš patirties? - vėl pavartė akis ir kumštelėjo.
- Ne nu, atrodo aš kino teatre! - Niall pradėjo juoktis savo skardžiu balsu.
- Tikėkimės tu Pagiežoj, gal kas atims visą tavo maistą...- pasakiau ir norėjau ištiesti ranką link saldainių stovinčių ant stalo, bet mane sustabdė antrankis.
- O brangiausioji bandele! Jūs ką, susiporavot ir susiklijavot, kad liktumėte amžinai kartu?? - sužviegė Niall ir Louis metė į jį pagalvę.
- Užsikišk, idiote.. Mes nieko neatsimenam, o tu taipogi taigi patylėk kol Liam atneš mums tavo kamerą ir pamatysim ko prisidirbom..- Louis (VĖL) pavartė akis ir stipriai prispaudė savo ranką prie sofos, kad nepasiekčiau saldainių, bet aš pagriebiau jų su laisva ranka.
- Štai ir mes? Pasiilgot? - pasigirdo laiptų dundėjimas ir nusileido Liam su Sophia.
- Labai..- pasakiau sarkastiškai ir dar šveplai nes bandžiau burnos pagalba atsilupti saldainį.
- Fu, plastmasė ne tau! - Sophia trenkė man per nagus ir išmušė saldainį besijuokdama.
- Durnė...- suurzgiau ir laukiau kada Liam paleis vaizdo įrašą per televizorių.
- Negalėjai parodyti per kamerą? Buvo būtina jungti didesnį ekraną, kad visi matytų? - Louis nenustojo priekaištauti.
- O tu ką, bijai? Nesijaudink nuogo ten tavęs nebus, nes jei ten ir aš, tai būčiau išsilupus akis.. - bandžiau ramint tą subinę, bet kaip matau tas dar labiau įsierzino.
- Štai, pasimėgaukime kino filmu, pavadintu "Tiesa ar drąsa, o gal visas mėnesis surakintiems" - nusijuokė Liam ir sukritęs šalia mostelėjo ranka į ekraną. Video prasidėjo nuo...
YOU ARE READING
Handcuffs [Lietuvių k.]
FanfictionMėnesis atrodo gana trumpas laiko tarpas, nebent tu esi prirakintas prie savo didžiausio priešo. (Istorija sukurta 1D fanfictionų laikais ir dėl švento atminimo nusprendžiau nekeisti vardų ir išvaizdų, nes jie yra VIENINTELIAI įrodymai, kad tai fanf...