Parašyta: 2016 Rugpjūčio 16d.
Pataisyta: 2020 Balandžio 6d.
------- Paliesk Jį.
- Paliest ką? - nusijuokiau nesupratusi jo.
- Paliesk Jį.- Louis pakartojo su šypsena, kurią bandė nuslėpti lūpos prikandimu. Jis paėmė mano ranką ir nuleido sau prie tarpkojo ant kelnių. Jau norėjo pridėti prie savo draugužio, kai aš greit sureagavau ir pakėlus kelį tvojau juo per jį.
- Na štai.- išsišiepiau lyg laimėjusi medalį. Louis akys iššoko, o ranka greit nusileido. Pagriebiau pyrago lėkštutę ir puoliau jį kabinti.
- Ačū.- padėkojau pilna burna, kol jis tylėdamas stovėjo nuleidęs galvą.
- Tu... Tu kvaile...- suurzgė jis vos kvėpuodamas.
- Sakei paliest, aš ir paliečiau, negi tikėjaisi kažko kito? - nerūpestingai atsakiau suprunkšdama.
- Tik pastebėjau, kad nebepirmą kartą šiandien taip... - rudaplaukis piktai pavartė akis.
- Aš padariau tai, ką norėjo padaryti kiekviena mergina, kuria pasinaudojai. Pirmas smūgis už mane, o šis joms. - nusijuokiau pilna burna.
- Aš tavim nepasinaudojau, kaip ir kitomis merginomis. Nesu kaltas, kad jos neatsispiria mano pagundom. - sumurmėjo jis išsitiesdamas ir atimdamas pyrago likutį, dėl ko net nebepykau, nes ten vienas kąsnis.
- Gal ir neatsispiria, juk nebūtina visas iš eilės gundyt..- pavarčiau akis kai jau ėjom į ko kambarį.
- Aš ir iš eilės negundau, pavyzdžiui Soph ir Viky, jas juk išbraukiau iš sąrašo..- sukikeno jis uždarydamas savo kambario duris už mūsų.
- Tu turi sąrašą? - tyliai sucypiau nepatenkinta.
- Juokauju, nevykele, geriau nueik nusipraust to purvo kur ant rankų...- Louis nenustojo tyliai juoktis, kai pirštu perbraukė man per ranką ir jo pirštas tapo juodas.
- Ko tu nori, nesiprausiau jau kokią savaitę.. - suniurzgėjau.
- Taigi einam į dušą, negi bijai.
- Ne, nebijau ir jau sumaniau ką nuveiksim. - šyptelėjau dirtinai ir pagriebus savo daiktus nuo kelionės pasiknisiau. - Mano maudymukas čia, susirask savo.
Louis išsišiepęs žengė prie savo spintos ir pradėjo knistis. Kol jis ten ieškojosi, mano ranka palindo po maikute ir mikliai numovus liemenėlę, uždėjo viršutinę maudymuko dalį.
- Velnias, praleidau geriausią dalį... - Louis atsisukęs sukikeno, kai nusiėmiau maikę ir jau buvau beveik pasiruošusi.
- Bent kažkas liko pasigrožėt..- tyliai sumurmėjo slėpdamas šypseną, kai jo akys nusileido apačion. Garsiai sužvengiau ir pasigriebusi rankšluostį gulėjusį ant lovos, apsijuosiau aplink liemenį. Louis pavartė akis ir pats paprasčiausiai nusisukęs pradėjo persirenginėti. Žiobtelėjau norėdama pakomentuoti tai, bet jo apatiniai nukrito žemėn ir aš greit nusisukau.
Paraudusi kaip pomidoras baigiau rengtis ir sau rankšluostį pasiėmiau į ranką.
- Negaiškim laiko, jau greit reiks miegot.- Louis pasakė timptelėdamas mano ranką. Atsisukau jau pamatydama tik jo nugarą, taigi ir nusekiau paskui į dušą. Visą kelią stebėjau jo judančius raumenis, o pasiekus tikslą ir jam sustojus, nespėjau sustabdyti ir atsitrenkiau.
- Ar taip tu flirtuoji su vaikinais? - Louis garsiai nusijuokė, uždarydamas dušo kabiną.
- Gal.- sumurmėjau atsukdama šiltą vandenį ir pajungdama jį.
- O kaip man flirtuoti su tavimi? Irgi reikia atsitrenkti? - rudaplaukis netikėtai krūtine įsirėmė man į nugarą. Per kūną perbėgo šiurpuliukai ir šiltas vanduo atrodo dar labiau įkaito.
- Vanduo. Per karštas . - numykiau pakeisdama temą ir griet pagriebdama kraną. Louis juokas pasigirdo visai šalia mano ausies, kai jo rankos perbraukė man per pečius.
- Puiki taktika pakeisti temą, bet ateis laikas kai taip lengvai ji nepasikeis. O gal tai šiandien. - vaikinas sušnabždėjo man į ausį, kai jo lūpos prilietė mano petį. Žiobtelėjau kažką sakyti, bet išdžiuvusioje burnoje neliko žodžių.
- Žinai, kas man patinka tavyje? - pasirodo jam ne kaip man, žodžių netrūko. Louis šiltos rankos glostė mano šonus. - Tavo nekaltumas. Tave liesdamas žinau, kad nieks tau dar taip nedarė.
- Aš. Aš atėjau čia praustis. - sumykiau bandydama atsispirti šioms vilionėms. Pagriebiau muilą ir apsisukusi pradėjau trinti pečius.
Nenorėjau pakelti akių nuo plytelių, kodėl man taip sunku jam atsispirti? Gal ir negalėjau spėti jo įsimylėti per pastarasias savaites, bet galbūt jo grožis per daug sužavėjo mane? Kaip visai nepatyrusi niekur dar nesuprantu ko noriu ir tai tikrai knisa. Galbūt man pats laikas suprasti ko noriu iš gyvenimo?
Griet pakėliau akis ir rankomis suėmus Louis veidą sugraudžiau mūsų lūpas.
Šilta vyriška ranka prisiglaudė prie mano nugaros ir prisitraukė arčiau. Atpalaidavau savo plaštakas ir nuleidau jas jam ant pečių, kai mūsų bučinyje įsiterpė liežuviai. Louis supynė mūsų surakintus delnus ir priglaudė juos sau prie šono.
Mano nugara švelniai prisilietė prie sienos, o vaikinas prisiglaudė arčiau manęs. Šiltas vanduo manęs nebesiekė, bėgdamas tiesiai rudaplaukiui ant pečių jis išryškino jo lengvai įdegusius raumenis. Laisva ranka nesusivaldžiau ir perbraukiau per jo pilvą, kai vaikino lūpos nusileido prie mano kaklo.
- Lou...- bandžiau ištarti pro greitą bei gilų kvėpavimą.
- Žinau, viskas gerai, tiesiog pasitikėk manimi. - rudaplaukis nutraukė mane lūpomis vėl grįždamas prie manų. Tik jo ranka nebekilo, o tik leidosi žemyn, glostydama pilvą. Mano blaivus mastymas visai pasitraukė iš dušo kabinos, kai pajaučiau šiltą delną apačioje prie maudymuko.
Rudaplaukio viena koja buvo tarp mano, neleidžianti suglausti jų.
- Lou...- pro lūpas išsprūdo tyli, nebaigta dejonė.
Užsimerkiau prikąsdama lūpą ir pajausdama vaikino lūpas ant krūtinės.
(sėkundė jūsų vaizduotei)
Lėtai prasimerkiau pamatydama vaikino šypseną priešais mane.
ESTÁS LEYENDO
Handcuffs [Lietuvių k.]
FanficMėnesis atrodo gana trumpas laiko tarpas, nebent tu esi prirakintas prie savo didžiausio priešo. (Istorija sukurta 1D fanfictionų laikais ir dėl švento atminimo nusprendžiau nekeisti vardų ir išvaizdų, nes jie yra VIENINTELIAI įrodymai, kad tai fanf...