Parašyta: Birželio 20d.
Pataisyta: Balandžio 6d.
----- Čia pas jus tokios šeimyninės dramos...- kikeno Viky.
- Manykit ką norit..- Louis tyliai atsakė uždarydamas dureles ir užvesdamas mašiną. Mano ranka dar buvo iškelta ore, kad jam būtų patogu važiuoti su antrankiu, bet tai buvo taip sunku, kad pradėjau laikyti ranką su kita ranka.
- Lou! - suinkščiau jausdama kaip mano rankos silpsta, o jis dar čia daro visokius posūkius.
- Palauk moterie, turiu nors iš miško išvažiuot, kad viena ranka vairuočiau..- jis tik suurzgė pavargęs. Nesupratau kodėl Liam ir Harry žiovavo, kai naktį lakstė tik Louis su Niall.
- Harry? Ko toks pavargęs? - atrėmiau galvą į atlošą ir atsisukau į jį pasižiūrėti.
- Ne mergaičių reikalai.- nusijuokė jis priversdamas mane susiraukti.
- Bro, ar aš tau irgi į mergą panašus? - Louis suurzgė pažiūrėdamas į Harry.
- Ką? Ne, tu tik neklausei nieko.. - garbanius dar garsiau pradėjo juoktis.
- Tai dabar jau klausiu, ką veikėt be manęs. - Louis ranka perbraukė per savo plaukus, o mano prirakinta ranka trenkėsi jam į petį, priversdama mane vartyti akis.
- Mes su Liam ir Niall atsibudom anksti ryte ir... Na žinai, vyriškai pasipliuškenome ežere..- Harry prikando lūpą kikendamas.
- Jūs rimtai?? Maudėtės nuogi ežere ir nepasikvietėt manęs! Juk aš pradėjau šią tradiciją, kodėl jūs taip su manim..- rudaplaukis suinkštė ir lengvai trenkė į vairą delnu.
- Mes tikrai norėjom tave pasiimt kartu, bet pagalvojom, kad tai tik vyrų reikalas, o tu dabar toks... užimtas. Taigi galvojom ir nuslėpsim tai nuo tavęs, kad labai nenusimintum... - garbanius atsiprašomai šyptelėjo.
- Užimtas? Na palauk kol viskas baigsis...- rudaplaukis sugriežė dantimis suspausdamas vairą.
- Ė ramiai ramiai, geriau leisk man jau nuleist ranką...- pasitariau ir aš priversdama Louis vartyti akis. Vos mašina pasiekė asvaltuotą kelią, jo surakinta ranka, kartu ir manoji, su trenksmu nusileido ant jo šlaunies.
- Patenkinta, primadona? - šyptelėjo jis netikroviškai.
- Taip, o dabar leisk man miegot..- nejaukiai pasijutus sumurmėjau ir susmukau savo sėdynėje. Jo ranka stipriai prispaudė manąją prie savo šiltos kojos ir pajaučiau kaip kaista žandai, bet greit tai nuslėpiau nusisukdama. O tuomet jau kritau į miegų karalystę...
Louis P.O.V.
Bandydamas nesumerkti akių dar žiūrėjau į kelią. Po veidrodėlį mačiau gale susirangiusius bei saldžiai Harry ir Viky, o savo pašonėje girdėjau ramų Anos šnopavimą.
Ana... Ir kodėl mes taip ginčijamės? Viso to ryte nebūtų, jei ji nustotų mane erzinusi. Net ir dabar ji erzina mane. Jaučiu kaip ji visa svyra, o jos galva tuoj trenksis man į petį.
Na va, su trenksmu ji nusviro mano pusėn, bet nė kiek neprasibudino. Jos galva ilsėjosi man ant peties, o iškvėptas oras kuteno mano odą bei kėlė šiurpuliukus.
Ką ji man daro? Su ja mano visi jausmai keičiasi kas sekundę. Net tas kvailas susierzinimas tampa kitoks nei visada.
Dažniausiai, kai kažkas pyksta ant manęs, aš pradedu garsiai ginčytis, kol neabejotinai užsitikrinu savo teisingumą, bet su Ana man norisi šypsotis iš jos suraukto veido bei leisti jai manyti, kad ji teisi. Nesuprantu kokią ji man daro įtaką, bet tikiuosi tapsiu kaip ir seniau, vos tik mėnesis baigsis...
Ana pasimuistė ir net pati nepajuto kaip sudribo man ant kelių. Puoliau tikrinti, ar ji persisvėrusi nekliudo bėgių perjungimo lazdos, bet jos plonas liemuo aukštai kabojo ir nieko netrugdė. Prikandau lūpą, kai ji pasikišo ranką po galvą ir tai mane prajuokino.
Jau norėjau pažadinti ją, bet nusprendžiau palaukti. Tegu pati pabunda, gal linksmiau ne vienam man bus.
YOU ARE READING
Handcuffs [Lietuvių k.]
FanfictionMėnesis atrodo gana trumpas laiko tarpas, nebent tu esi prirakintas prie savo didžiausio priešo. (Istorija sukurta 1D fanfictionų laikais ir dėl švento atminimo nusprendžiau nekeisti vardų ir išvaizdų, nes jie yra VIENINTELIAI įrodymai, kad tai fanf...