Parašyta: 2016 Sausio 12d.
Pataisyta: 2020 Kovo 23d.
---Ana P.O.V.
Dar vis nesuprantu, kas buvo ten įvykę. Ir kodėl apsiverkiau. Vieną kartą man reikia nustoti buvus tokia šventuole. Sakiau sau, kad nebūsiu tokia kaip mano motina, bet pati nepastebėdama virstu ja. Ten buvo tik paprastas apkabinimas!
- Ana! Ana! Kur tu išskridai? - iš kažkur išdygusi Viky kratė mane.
- Ką? - atsibudau, lyg iš kokios komos su gera nuotaika.
- Sophia klausė tavęs ar įsidėjai maudymuką, aš su tavimi sveikinausi, o Niall nesustodamas tau žviegia paduoti pabarstukų! - Viky atsipalaidavo supratusi, kad man viskas gerai.
- Oh, labas rytas, taip, visko pasiėmiau ir kodėl Niall tau reikia pabarstukų? - nusijuokiau greit pradėdama darytis pusryčius.
- Kai nuvyksim ten, darysiu tortą! - Niall pamaskatavo man prieš nosį kažkokiu maišu su tešla ir pats pasigriebė šalia manęs stovėjusius pabarstukus.
- Kalnuose? Miškuose? Tortą? - Louis taipogi nesuprato.
- Sakiau, sakiau, kad gryna nesąmonė! - Harry sušuko mosikuodamas savo sultimis į Niall pusę.
- Aj jūs visi ten mirsit badu! Džiaukitės, kad rūpinuosi savo gyvybe! Gal ir jums duosiu! - Niall mostelėjo mums ir išėjo iš virtuvės.
- Hey, Sophia, kam man maudymukas kalnų miškuose? - susigaudžiau tik dabar supratusi ankstesnį jos klausimą.
- Na, jei neprisimeni, net yra ir kur maudytis. Dabar visur šaltoka, bet ten vanduo šiltesnis nei įprastuose vandens telkinuose! - Soph sucypė iš laimės aiškindama, o visi pavartė akis.
- Jei mes visi ten sušalsim į ledo gabalą kalta būsi tu! - Viky sušuko baigusi valgyti ir išėjusi į svetainę.
-Gal jau galim su lagaminais eiti į mašinas? - Liam plaudamas indus paklausė.
- Mašinas? Tai su keliomis mes važiuosim? - pilna burna paklausiau. Reikia paskubėti, nes liksiu nepavalgiusi kai reiks išvažiuoti.
- Dvi, nes kitaip netilps jūsų, mergos, lagaminai.. Viky atrodo ten metams susikrovė rūbų..- Harry sukikeno.
- Paskūsiu tave Viky! Nešmeižk! - Sophia pirštu jam pamaskatavo prieš nosį.
- Aš vairuosiu vieną ir joje bus Soph su Niall, o Harry vairuos kitą ir joje būsit jūs,Louis, Ana su Viky.- Liam pasakė valydamasis rankas į rankšluostį.
- O dabar visi prie daiktų, nes aš jų netampysiu! - Viky išdygo virtuvėje. Susikišau dar vieną didelį šaukštą dribsnių burnon ir palikau ant stalo nepabaigtą valgyti likutį su lėkšte. Visi nuėjome ir susirinkome paliktus daiktus. Niall pastoviai dainavo kaip jam bus gerai važiuoti vienam mašinos gale, tai jam sukrovėme visus savo daiktus.
- Haha , prisidainavai, dabar man gale bus geriausia! - Louis sušuko Niall prispaustam daiktų kai ėjom link savo mašinos. Harry sėdo už vairo, Viky priekyje šalia jo, o man su Louis liko visas galas kur pradėjom muštis.
- Aš tau sakau bliama, nenoriu sėdėt šalia tavęs, vidurinė kėdė bus tuščia, na ir kas kad tavo rankai nepatogu! - nepasidaviau ir žviegiau jam į ausį stumdama iš vidurio.
- Pusę šitos kėdės priklauso man! Ką noriu tą darau! - Louis laikėsi įsikibęs.
- Policija! - Viky sušuko iš priekio ir mes persigandę išsitiesėm ir prisisegėm diržais.Tik išgirdę isterinį Harry juoką supratome, kad Viky juokavo.
- Šiknė! Aš gi patikėjau! - suirzusi niūktelėjau jai priekyje.
- Nustokit muštis, nes išmesim pakelėj..- Harry valėsi juoko ašaras.
- Nebūkit žiaurūs! - Louis numykė ir atsisėdo į vidurinę kėdę.
- Bliamba, sakiau tau čia nesė-
- Ana, dar viena ir va stojam šitam miške.- Viky jau rimtesnė pasakė. Pavarčiau akis ir pikta nusisukau į langą. Louis tyliai kikeno.
- Ana, geriau papasakok kaip sekasi! - Viky kaip vaikas persisuko kėdėje į galą susikeldama kojas ant sėdynės.
- Tu žinai kaip, jau sakiau anksčiau, o nieko naujo nebuvo.- nusižiovavau ir laikiau galvą atrėmusi į šaltą stiklą kuris turėtų prabudinti mane, bet to nedaro.
- Viky leisk Anai pamiegot, gi dar ankstus rytas, o dar kelintą ją prikėlė..! - Harry žiūrėdamas į mus pro veidrodėlį kikeno.
- Taip, tikra teisybė, o dabar visi tylos. - sumurmėjau ir užsimerkusi gana greitai panirau į miegą.
*
- Labas ryytas miegale! - sušuko žvali Viky vos man prasimerkus. Gulėjau patogiai susiraičiusi ant sėdynių, o galvą padėjusi ant pagalvės.
- Joks ne rytas melage! - suurzgiau nusižiovaudama, kai pamačiau pro langus tamsą.
- Pagaliau Ana pabudai, ji jau mane nervina, neturi matai ką veikt...- Harry atsiduso priekyje.
- Oj tik nesiskųsk, aš tau padedu neužmigti kelyje...- Viky pradėjo ginčytis su juo, o aš tuo metu galvoti, kaip taip mistiškai iš sėdimos pozicijos užmigus atsibundu gulėdama ir dar su po galva...
Staigiai atsikėliau ir pamačiau Louis užvertusį galvą ir prasižiojusį. Miega. Dar gerai, kad neknarkia. Oh ir be to, mano galva visada ilsėjosi ant jo kelių.
- Kaip aš čia atsiguliau ant Louis kelių? - išsitiesinusi ir atsisėdusi pikta paklausiau priekyje sėdinčių bobų kurios negali nustoti peštis. Hahah, kaip ir aš su Louis. Tik mūsų ginčai neturi "laimingos pabaigos".
-Kad tu būtum mačius save..! Galėjau trenkt su kočėlu per galvą, bet vis tiek miegotum! - Viky pavartė akis.
- Tai gerai, kad daiktus Liam mašinoje palikom..- sukikenau pralinksmėjusi, - o jei rimčiau? Juk nemiegojai, matei viską.
- Na jooo, važiavom per neasvaltuotą kelią, mašina kratėsi, o tu laikei atrėmusi galvą į langą, tai Louis ją patraukė, kad neužsimuštum, nes mes gi ne tokie, kur lavonus meta miške..- ji nenustojo juokauti aiškindama greitai lyg hiper aktyvi.
- Aha, o po to mistiškai jis pasitraukė ant tolimesnės sėdynės su mano galva ir mano kojos pačios užšoko ant sėdynės? Ir dar batai nuskrido, ane? - man aiškinantis Harry nenustojo juoktis, o Louis atrodo miega kaip užmuštas.
- O čia jau mano raumenų jėga! Padėjau jam pastumti tave ir numoviau batus kai Louis užkėlė tavo kojas, kad netaptum lavonu sumurzinusi kažką. - Viky baigė sakyti ir tai visai man nepatiko.
- Tu juk žinai, kad mes pykstamės, nepadėk jam be mano leidimo! - priekaištavau.
- Oh, baikit pagaliau jūs peštis gi. Ana, džiaukis, kad prie Louis prirakinta, rūpinasi jis tavimi, o būtum jei prie Niall tai jis tik šaldytuvą globotų..- Harry įsiterpė. Viky dar kažką norėjo pridurti, bet Louis pradėjo žiovauti ir raižytis. Visi sėdėjom tyliai ir tikėjomės, kad jis negirdėjo. Įtemptą tylą nutraukė Viky telefonas.
- Alio? Jo. Komoj? Tikrai? Dar gyvas. Nu davaj davaj. - Viky padėjo ragelį, o mes išsigandę laukėme kada ji pasakys su kuo ji kalbėjo ir kam ten taip blogai.
- Skambino Sophia. Sakė Niall komoj, nes miršta nuo alkio. Liam nenustoja žiovavęs vairuodamas. Dar klausė ar Harry, tu, dar gyvas ir nusprendėm, kad permiegosim motelyje. - Viky baigė sakyt ir aš sušukau iš laimės.
Pagaliau išlipsim! Pagaliau miegosiu lovoje! Bet tada prisiminiau, kad šalia turiu prirakintą Louis. Kuris uždirbo mums bausmę dar ilgam neatsirakinti, net trumpom pertraukėlėm...
YOU ARE READING
Handcuffs [Lietuvių k.]
FanfictionMėnesis atrodo gana trumpas laiko tarpas, nebent tu esi prirakintas prie savo didžiausio priešo. (Istorija sukurta 1D fanfictionų laikais ir dėl švento atminimo nusprendžiau nekeisti vardų ir išvaizdų, nes jie yra VIENINTELIAI įrodymai, kad tai fanf...