Part - 8

4.2K 233 13
                                    

Parašyta: 2015 Spalio 24d.

Pataisyta: 2020 Kovo 23d.

------

- Aš rimtai palikau jus ant sofos gulėti, nes nebeliko lovų? - Sophia negalėjo patikėti savo 'mandagumu' vakar vakare kai buvo girta.

- Nu taaaip, tau girtai ne kažką su sarkazmu..! - juokiausi pasidėjus rankas ant Louis lyg ant stalo. Visai jis man praverčia, tik spaudžia kojas belekaip, kraujas gal ten net nebe nuteka.

- Nu Louis! Kiek tu miegosiii! Mes jau baigėm pusryčiaut..- Harry zyzė nuo fotelio spardydamas jo koją.

- Eikit šikt..- suurzgė jis galvą patrindamas į mano kojas ir prisispausdamas labiau lyg nenorėdamas nors viena ausimi kažką girdėti.

- Louis, jau gal rimtai! Aš nejaučiu kojų..- sukikenau ir pradėjau jį stumti nuo savęs. Šiandien man gera nuotaika, nesispardau. Louis suurzgė, bet apsimiegojęs atsisėdo ir pradėjo trinti akis iš miegų.

- Graži šukuosena! - Liam pasakė ir visi pradėjom juoktis.

- Eikit šikt..- vėl pasakė kimiu balsu snūduriuodamas ir piktas, kad prikėlėm jį atsistojo ir norėjo kažkur eiti, bet jį sustabdė prirakinta ranka.

- Ej, kur eini? - suzyziau, nes ir man reikia stotis.

- Aš noriu tūlikan..- suurzgė jis ir visi pradėjo garsiai juoktis iš mūsų.

- Atrakink mus Liam..- atsidusau pavartydama akis.

- Bet tai vienintelis kartas į dieną, prisimeni, Ana? - jis pakėlė antakius.

- Fuck..- nusikeikiau kai supratau, kad taip išnaudosim kartą per kurį ketinau persirengti ir nusiprausti. Dabar aš neturiu švarių rūbų...

- Sophia, duok man rūbų. - pasakiau ir pakilus nuo sofos ji nusivedė mus į Liam kambarį ir ištraukė man rūbų.

Kadangi Louis pastoviai zyzė, kad pridės į kelnes tai ji man davė bet kokius rūbus ir vos mums atsirakinus pasileidom į vonias. Spėjau viską padaryti ką norėjau, tik pastebėjau, kad Sophios duoti jos nauji dar nenaudoti apatiniai velniškai per maži. Karočia, lenda šiknon...

- Viskas! Duokit vėl jus surakinsiu! - Liam pasakė, atrodo jiems tai pastoviai būna linksmiausias veiksmas. Surakinti vėl sudribome ant sofos ir valgėme pusryčius.

- Ej! Mes visai prilipome prie sofos! Varom į miestą, atrakcionus ar dar kažkur! - Viky sušuko plodama rankomis. Vos ne vos visi atsiklijavome nuo sėdimų vietų ir pagal jos norus ėjome po atrakcionus, kurie buvo už pusvalandžio kelio.

- Uh, galėjom išsikviesti taksi..- Niall susiėmęs už pilvo suurzgė, - mano maistas susiplakė pilve...

- Ne tai ne dėl maisto, tai yra dėl to, kad tu visą gyvenimą praleidai šaldytuve ir nejudėjai...- Liam komentavo.

- Tiesiog nustokit, mes jau čia! - nusijuokė Sophia ir pasistiebė žvilgtelėdama pro tvorą į pripūstus atrakcionus bei sukonstruotus kalnelius. Aš irgi pasistiebiau ir kadangi man visai apatiniai sulindo į šikną tai pradėjau taisytis kol nepajaučiau Louis rankos ant šiknos.

- Ką darai? - užstaugiau ant jo.

- Pati tu ką darai, - juokėsi jis, - juk ne aš su surakinta ranka pradėjau kasytis subinę, kas tu galvoji liestų šikną...

- Durnius...- pavarčiau akis.

- Debilė...- sudainavo jis tyliai.

- Eik šikt..- negaliu pakęsti, kai kažkas laimi ginčą.

- Nugi baikit po velniais jūs pastoviai...- Niall suriko ir nutraukė mus.

Galiausiai kažkaip visi išsisklaidėme po parką ir ėjome kas kur nori. Aš aišku vilkausi su tuo kaušu, kuris tik norėjo pavažinėti aukščiausiais kalneliais ir nusipirkęs cukraus vatą įklijuoti gabalą man į galvą....

- Sakau, plausi man galvą...- urzgiau matydama kaip visi spokso į mano galvą kurioje gabalas cukraus vatos. Nenorėjau liesti jos, nes išsitepliočiau rankas.

- Nugi aš nekaltas, nereikėjo tau taip staigiai stabdyti einant pirmai..- vartė tas durnius čiulpdamas jau nuvalgytą vatos pagaliuką.

- Blemba nedaryk man gėdos! - išplėšiau pagalį jam iš burnos ir išmečiau.

- Linksmybių gadintoja..- sukikeno jis.

- Eik šikt...- pavarčiau akis. Man tikrai sugadinta nuotaika!

- Ką darai? - buvau nepatenkinta kai einant link Niall ir Harry, kurie stovėjo prie velnio rato Louis pradėjo temti mane į kitą pusę.

- Einu šikti. - ramiai atsakė su šypsena.

- Ne, tu nedarysi to. - išsižiojau.

- Ana, kodėl tu eini į vaikinų tualetą?!? - jis garsiai dramatiškai sušuko, kad praeiviai kreivai mane stebėtų tempiamą pro duris su užrašu 'WC' ir pavaizduotu berniuku.

- Ne! - cypiau laikydamasi už durų rankenos ir įsispyrus į slenkstį.

- Nesipriešink mažute! Pati to norėjai! - juokėsi Louis ir tempė mane už alkūnės.

- Prašau, pasigailėk po velniais! - cypiau jausdama, kad tuoj atsikabins kojos nuo slenksčio ir sudribsiu į vidų. Visi praeiviai spoksojo išsižioję, kai kurie išsitraukė telefonus.

- Išpildysi vieną mano norą, gerai? - juokėsi jis.

- Gerai gerai, po velniais baik! - suinkščiau ir jis staigiai nustojo tempęs mane. Nespėjau sureaguoti, kaip pajaučiau, kad drimbu atbulomis, bet tvirtos rankos mane pagauna.

- Šūdas, man anksčiau laiko lavono nereikia..- Louis juokėsi mane laikydamas.

- Anksčiau laiko? Lavono? - išplėčiau akis greit atsistodama ir pasitvarkydama rūbus.

- Neimk į galvą, čia posakis..- jis pavartė akis ir mes nuėjome prie Harry ir Niall.

Fuck, aš gi pasižadėjau Louis išpildyti norą... Tikėkimės tai tebus kažkas panašaus į 'iškepk blynus' ar 'paklok mano lovą'....


Handcuffs [Lietuvių k.]Where stories live. Discover now