Part - 28

3.5K 206 27
                                    

Parašyta: 2016 Balandžio 16d.
Pataisyta: 2020 Kovo 25d.
-------
- Ana? Ką tu darai? - Louis sutrikęs paklausė ir aš nustojau ant jo rankos pirštu raižyti rutuliukus tai pat sutrikusi.

- Aš. Aš. nežinau. Atsiprašau. - vos ne mikčioti pradėjau atsitraukdama toliau nuo jo.Velnias, pati nebežinau ką darau.

- Viskas gerai. Tiesiog... Neįprasta. - suprunkštė Louis, o aš dar vis slėpiau savo pomidorinį veidą.

- Atsiprašau, užsigalvojau. - dar vis sutrikusi ir išsigandusi sukikenau.

- Apie ką galvojai? - jis šyptelėjo.

- Aš-

- Bičiuliai, žinau, kad tai labai svarbu jūsų intymiame gyvenime, bet dėl Dievo meilės ar aš jus žadinu šeštą valandą? - Harry murmesys į pagalvę nutraukė mane ir privertė Louis pradėti juoktis.

- Paprastas bendravimas nėra intymus, čia ne visi palapinėje vos susitikę permiega su kitu. Ir tu man nemeluok! Dar praeitą savaitę man antrą valandą skambinai girtas ir prižadinai! O prisimeni ką pasakei? Nieko, nes visą laiką prunkštei. - Louis atsikirto Harry su šypsena.

- Aš galvojau, kad tu nemiegosi.. - garbanius pats negalėjo nenusijuokęs.

- Jūs rimtai? - Sophia atsisuko į mus žiovaudama.

- Tai vadinama ankstyvas žadintuvas, jau galime eiti maudytis. - suprunkščiau.

- Aš tam ankstyvam žadintuvui išmalsiu dantis... - Niall suurzgė piktas ir privertė mane nutilti.

- Tu pats nesurinksi savų nuo žemės..- Louis garsiai nusijuokė.

- Ar tu gini ' žadintuvą Aną'? - Harry prikandęs liežuvį keistai paklausė. Paslėpiau savo veidą pagalvėje.

- Tai vadinama, lavono netampysiu už rankos, drauge.- Louis atsikirto.

Tarp jų užvirė didelis dramatiškas burbulas ir visi besistumdydami atsikėlė ir pradėjo darytis valgyti.

- Kam sumuštinio? Aj vis tiek niekas negausit, prižadinot tai dabar patys darykitės.. - Niall burbėjo priversdamas Louis tvardytis nuo garsaus juoko.

- Gal dar pasiūlysi savo torto? Ups, vakar visi jį suvalgėme. - Louis kopijavo blondino posakius, priversdamas mane pastoviai niūktelėti jam alkūne. - Ko nepatenkinta niūksuojiesi? Niall pats kvailai šneka... - sušnabždėdavo jis man vos trinktelėjus.

- Nelįsk tu sakau prie jo, po to miegoti neleis ar kokį pokštą iškrės.. - atsakydavau vartydama akis.

Galiausiai visi pavalgėme ir pagal Sophios vadovavimus patraukėme link maudynių vietos.

- Aš jums sakau, merginos, sušalsim net vandens nepasiekę, jūs išprotėjot. - komentavau visą kelią, bet Viky garsiai dainavo ir vaidino, kad negirdi manęs.

- Pamatysi, viskas bus super. - Harry atsilikęs prie manęs ir Louis sušnabždėjo patenkintas, taip palikdamas mane nesupratusią.

- An, negi nematai to jo snukio? - Louis mostelėjo į Harry, - jo galvoje jau kokios ištvirkusios idėjos... - suprunkštė priversdamas garbanių smarkiai trinktelėti jam per pakaušį.

- Tik nereikia, tai velniškai geras planas. Klausyk, vos tik jos stirendamos išlips iš vandens, mes jų lauksim išskėstomis rankomis sakydami, kad greičiausiai sušildo kitas kūnas šalia - Harry išdėstė ir aš garsiai nusijuokiau.

- Ar tu cituoji filmą apie pasaulio pabaigą? Ačiū, kad ispėjai netikėti dar vienais jūsų pezalais... - nusivaliau juoko ašaras.

- Gal ir cituoju, bet dabar, Louis, laikyk šitą laukinę, kad neišplepėtų kitoms. - Harry pavėlė mano plaukus nubėgdamas. Dar norėjau spėti jam atsilyginti, bet Louis sugriebė mano rankas ir neleido vytis.

- Aš tau tik darau paslaugą.. - pasakė jis ir iš pradžių nesupratau ką tai turėtų reikšti, bet tada jis permetė vieną ranką man per petį ir taip įkalino mane.

- Nereikia man tų tavo paslaugų..- suniurzgėjau kaip mažas vaikas ir pradėjau muistytis.

- Ar tu dar vis pyksti ant manęs? - suprunkštė Louis.

- O ar buvo momentas, kada atleidau tau? Tu net per vakarėlį man ant galvos užpylei gėrimo.. - varčiau akis.

- Tai tebuvo atsakas į apipurškimą gėrimu. - jis sumurmėjo suspausdamas mane stipriau tarp rankų.

- Vanduoooo! - mus nutraukė Sophios klyksmas, kai ji pradėjo bėgti link kranto, kuris buvo visai netoliese.

- Kaip manai, mums šokti maudytis? - Louis paklausė pasilenkęs prie mano ausies ir privertė akis iššokti ant kaktos.

Handcuffs [Lietuvių k.]Onde histórias criam vida. Descubra agora