Parašyta: 2015 Lapkričio 2d.
Pataisyta: 2020 Kovo 23d.
-------
- Nuoboduuu! - Sophia inkštė išsidrėbusi ant suolelių. Mes jau čia kelias valandas ir beveik viską aplankėme, be to prie mūsų prisijungė iš kažkur išdygęs tas Zayn. Nelabai jį pažįstu.
- Aš žinau, kur mes nebuvome. - Harry stengėsi, tyliai sukikenęs, pasakyti tai į Viky ausį.
- Harry mes visi žinome, kaip tu nori į meilės tunelį! - Viky užsikimšusi ausis sušuko.
- Nugi davaj, nuvarom ten ir atgal namučio!! - Harry inkštė, nes girdėjo keletą vaikinų nuomonių, kad verta ten varyti jei nori pasibučiuot su mergina laivelyje, - Ej aš sumokėsiu už taksi, kad mus parvežtų, tik nueikim ten!
- Tu nemeluoji? - Niall įsitempė, jis tikrai tingės pareiti.
- Taaaip, praplaukiam tais laiveliais ir viskas...- Harry atsistojo ir mes neiškentę atsistojome visi.
- Tik vienas šitas ir atgal namo..- Sophia suurzgė lipdama su Liam į savo laivelį. Po jų ėjo Harry ir Viky į savo laivelį, tada už jų sėdome aš ir Louis. Už mūsų stovėjo Zayn ir Niall. Nemanau, kad jie plauks laiveliais...
Reikėjo palaukti, kol nuplauks priešais buvę Harry su Viky ir tada paleido mūsų laivelį.
- Tai sušikta nesąmonė, daugiau niekada neisiu į atrakcionus..- Louis nesustojo urzgęs.
- O dieve, rimtai, tai pagal atrakcionų kūrėjus yra romantika..? - aš juokiausi iš širdelių ir angeliukų apklijuotų sienų. Tai vienintelis daiktas sukėlęs man normalią šypseną šiandien.
- Ir ką tie bičai pezėjo, kad su mergom pasibučiuot išeina, gal kokias lopetas laivais čia gabenosi? - Louis balsas vis tiek pasiekė mano ausis. Atrodo kalbame abudu su savimi...
- Wat?? - jis vėl pradėjo vartyti akis kai viso šito tunelio gale jau beveik mums išvažiavus ir išklausius visas juokingas muzikėles mus sustabdė vyras apsirengęs kažkokį skarmalą ir su angelo sparnais.
- Aš meilės angelas ir šaunu į jus meilės strėlę! - jis pradėjo dramatiškai kažką pezėti. Louis savo veidą panardino delnuose.
- Žiūrėk, kloune tu, paleisk mūsų valtelę ir negausi galvon iš šito kvailo irklo... - pasakiau ir girdėjau kaip Louis pradėjo prunkšti.
- Negaliu, kol jūs nepasibučiuosite! Meilės Dievas jus sujungė, sutvirtinkite tai meilės bučiniu! - tas durnius pasakė ir mes su Louis nebeištvėrėm ir pradėjom juoktis per visą tunelį.
- Štai ką omenyje turėjo draugeliai... Po velniais čia tai geras bairis! - valėsi juoko ašaras jis, bet jo veidas greitai surimtėjo ir jis pridūrė, - O dabar nebejuokinga, praleisk mūsų valtelę ir sušiktai tavęs neišmes iš darbo.
- Žiūrėk durniau, man moka už tai, kad sustabdau ir priverčiu pasibučiuoti taigi nemalk šūdo ir praleisiu! Mano darbą stebi kamera,atliekat užduotį ir važiuojat. - piktas 'meilės angelas' suurzgė ir mes nustebom. Woah, tipo.. jo? Dabar teks bučiuotis?
- Daugiau gyvenime neklausysiu Harry pėzalų, šūdas, nebevažiuosiu į jokius atrakcionus...- Louis atsisukęs pradėjo raukytis.
- Į žandą tiks? - paklausiau to vyro jau dabar pikto.
- Kas jūs vaikai, aš nesuprantu! - niurzgė jis ir man nespėjus sureaguoti Louis jam parodė vidurinį pirštą ir pasilenkęs pakštelėjo man į lūpas.
Gerai, Ana, ramiai, ramiai... Tai nebuvo mano pirmas bučinys... su žmogumi. Na kelis kartus per žaidimą tiesa/drąsa bučiavausi su draugėmis, bet niekam nebuvo šovę liepti pabučiuot vaikino, o šiaip nesusitikinėjau tai...
Šūdas, dar vis jaučiu jo lūpas ant savų. Greit perbraukiau per jas atbula ranka ir sutrikusi apsidairiau. Valtelė paleista jau beveik priplaukusi prie prisišvartavimo vietos, Louis sėdi tyliai kaip ir aš tikriausiai nesulaukdamas kada išvažiuos iš čia.
- Biče girdėjom, kad kažką šūkavot ten tunelyję, negi nepatiko bučinyyys? - Harry juokėsi kaip ir visi kiti draugai mums išlipus.
- Tylėk kloune tu, daugiau niekada nedarysim tai ko tu nori, tau tik pasilaižyti svarbu..- Louis pavartė akis.
- Neširsk čia ant manęs, jei nebūtum gėjus gal ir tau patiktų tai..- Harry sukikeno, o Louis vožė jam per pakaušį ir visi pradėjom juoktis. Sophia su Viky toliau nuo vaikinų grįžtant ėjo ir kažką aptarinėjo kikendamos, o aš kaip idiotė vilkausi su Louis ir kitais, nes negalėjau kartu su draugėms aptarti kažko slapto.
- Tai kaip, patiko Harry? - juokėsi Zayn.
- Tai aišku patiko, geri bučiniai su gražiom merginom man prie širdies, - sukikeno jis.
- Woah, ar tik čia ne romano pradžia? - Niall kumštelėjo į Harry pašonę ir visi vaikinai juokėsi.
- Eik šikt! Geriau papasakok kaip su su Zayn praplaukei vienoje valtelėje! - Harry sušuko, kad net Viky ir Soph įtempė ausis..
- What? Tai vis dėl to jūs plaukėte? Vienoje valtelėje? Ir bučiavotės? - sušukau ir Niall su Zayn arba man vaidenasi arba iš raudo.
- Na... - Niall pradėjo sakyti, - buvo visai...
YOU ARE READING
Handcuffs [Lietuvių k.]
FanfictionMėnesis atrodo gana trumpas laiko tarpas, nebent tu esi prirakintas prie savo didžiausio priešo. (Istorija sukurta 1D fanfictionų laikais ir dėl švento atminimo nusprendžiau nekeisti vardų ir išvaizdų, nes jie yra VIENINTELIAI įrodymai, kad tai fanf...