Parašyta: 2015 Lapkričio 30d.
Pataisyta: 2020 Kovo 23d.
------ Permiegojot?? - sužviegiau nuo Viky žodžių.
- Eik tu, iškrypėle, kur tavo mintys...- Viky nenustojo juoktis mums įėjus į vidų ir nusimaunant batus. - permiegoti pas draugus supranti, o ne permiegoti su draugu..- kaip vaikui ji aiškino einant į svetainę, kur buvo Liam, Sophia ir Harry.
- Sveiki! Kas čia per meilės dramos? - Harry nusijuokė gerdamas arbatą.
- Tavo ir Viky dramos..- Louis suprunkštė susidauždamas kumščiais pasisveikinimui.
- Mes turime dramų? - nusijuokė jis Viky pasisodindamas šalia ir pradėdamas kišti sausainį jai į burną.
- Ne, kur tau, juk visi mes taip elgiamės su draugais, miegam su jais, bučiuojamės...- pavarčiau akis, kai sudribome su Louis į priešais juos esančią sofutę. Pagriebiau kažkieno bandelę su šokoladu nuo stalo ir atsikandau.
- Na taip, tu kol kas taip irgi darei... su Louis. - Sophia nusimaivė erzindama mane. - O dabar grąžink mano bandelę.
- O taip, aš kišu Louis į burną maistą, meees toookie draugaii..- dramatizuotai pasakiau ir pavaidinau Harry kišdama bandelę prie Louis veido, bet neduodama.
- Hey, duok bent atsikąst, kad taip jau maskatavai..- Louis suinkštė po mano vaidybos.
- Nia. Bandelės alkano neužjaučia ar kaip ten.- sukikenau pilna burna prajuokindama ir kitus.
- Duok.ir.man. - Louis balsas pasidarė piktas.
- Nebetfuliu niekfo! - greit susigrūdus visą bandelę burnon pasakiau.
- Jei pasakiau duok, tai dalinkis! - Louis įsiuto dėl paprastos bandelės ir pradėjo kišti ranką prie burnos lyg jau norėtų viską ištraukt.
- Louis, baik! - Liam sustabdė jį, kol aš stebėjau paklaikusiu žvilgsniu. Gal jis visai nesveikas?
- Louis sulaukėjo dėl bandelės, nebūk kaip besikandžiojantis Niall..- Harry juokėsi duodamas jam savo bandelę. Visiem čia linksma juokinga, o aš dar vis nesuprantu, kas čia buvo. O dar su tokiu nevispročiu būsiu ilgai surakinta...
-Taigi..- Louis nukreipė dėmesį atsikrenkštęs, - mes su... Ana, jau pasakėm tėvam, kad išvarom, galbūt rimtai kažkur važiuojam?
- Jūs skaitote mano mintis! - kaip ir tikėjomės Sophia suplojo rankomis nudžiugusi.
- Prie jūros? - Viky taip pat nudžiugo.
- Ne, dar šalta bus, gal geriau kokią išvyką, po kalnus, tiesiog į mišką..- Liam pasiūlė ir su paskutiniais žodžiais išsišiepė.
- Šmaikštuolis, bandai priminti mūsų paskutinę kelionę po mišką! Buvo geras! - Harry pradėjo juoktis su visais. Jie kalba apie tą išskirtinę kelionę, kada mes pasiklydome miške ir ieškojome savo mašinų, kurios buvo netoliese, bet mes jų ilgai neradome.
- O ką? Galėtume pakartoti tai! - sukikenau suplodama rankomis.
- Nah, galim ten pat važiuoti, tik šį kartą gal mašinas geresnėje vietoje statykim...- Liam atsisuko klausiamai į Sophia, ar ji sutinka su tuo. Ji čia lyg kokia mama kurios visi klauso.
- Na.. Gerai, išvažiuojame rytoj ryte. - ji pasakė ir visi suūžė iš džiaugsmo.
- Oh, mums dar reikės vėl eiti į mano namus, kad susikraučiau daiktus..- atsidusau.
- O, na žinai, namai dabar tušti? - Louis bandė kitiems kalbant nekelti įtarimo ir paklausti apie mano mamą. Atrodo gerai ji jam baimės įvarė.
- Na, jei paskubėsime, ji nebus namuose...- atsidusau ir jis pašoko pakeldamas kartu ir mane.
- Na, tada mes skubame daiktų! - Louis pranešė, - Ir Liam, mano motociklas dar vis garaže?
- Taip, rakteliai prie durų, pasiimk.- pasakė jis ir mes patraukėme ten.
- Taigi, turi motociklą? Kodėl jis pas Liam? Pirmą kartą girdžiu.- pradėjau klausinėti.
- Tu apie mane daug ko nežinai, jis pas Liam dėl vakarėlio kuris vyko tada, kada įvyko ši nesąmonė. Palikau garaže, kad neatsitiktų nieko bloga.- Louis išsišiepė parodydamas į raudoną gražų motociklą.
- Woah, raudona, mergaičių spalva! - išsišiepiau erzindama. Jis tik pavartė akis ir atsisėdo laukdamas manęs. Nužvelgiau dar kartą raudoną spalvą. Okay, baisu, mano motociklas stovintis garaže lygiai tokios spalvos.
- Pasakyk, kad jį pirkai 'Road speed' lenktyninių motociklų skyriuje ir aš tave nušausiu.- nužvelgiau ir ratus, baką. Viskas kaip mano! Aš suklojau tris tūkstančius dėl lenktyninio motociklo, kuris paaiškėja tupi lygiai toks pats pas šį debilą!
- O taip, trys tūkstančiai ir aš beveik visada laimiu lenktynes su šia mažute..- Louis išsišiepė didžiuodamasis ir paglostė ratų apsaugas.
-Wat? Ne, fak, ne! - sužviegiau susinervinusi.
- Tu! Tu tas debilas neleidžiantis būti man nuolatine laimėtoja! Tu tas idijotas kuris per paskutines lenktynes įbrėžė mano mtociklą ir laimėjo.. ! Tu... ! - pradėjau staugti ir prišokusi spardyti jo motociklą.
- Ką? Nieko nesupratau! Stok! Ką tu darai?!? - Louis nušoko nuo savo 'mažutės' ir puolė manęs atitraukti.
- Woah, kas čia darosi? Išgirdome riksmus ir...
- Soph, jis tas idijotas sutrukdęs man laimėti! Louis subraižė mano motociklą! - nutraukiu Liam balsą visiems atėjus. Isterijai apėmus aš plėšiausi iš visų jėgų suspausta idioto glėbyje.
- Louis? Ana? Pala pala, nesupratau,Louis, tu dalyvauji lenktynėse? - Liam mikčiojo.
- Nu ir kas čia tokio! Man tik prireikė pinigų, tai buvo vienintelė išeitis! Tai tik vienas kartas! - jis pasipiktino.
- Mes žinojom, kad Ana lenktyniauja, ji sakė tai mums, bet, Louis, kodėl tu negalėjai pasakyti to? Juk ir prie tavęs aptardavome lenktynes! - Harry atrodo įsižeidė, kad Louis jiems nieko nepasakė.
- Atrakink mus.- Louis ištiesė ranką su antrankiu link Liam. Neprieštaravau, nes pyktis liejosi pro kraštus, turėjau nurimti. Viena.
- Bet tik penkioms minutėms.- atrakinus pridūrė Liam.
- Man nusispjaut.- Louis nespėjus mums susivokti šoko ant savo motociklo ir atsidaręs garažo duris išlėkė.
- Louis! Ką tu darai?!? Jei tuoj pat negrįši atskaičiuosiu visą tavo praleistą laiką nuo kitų dienų! O tai reiškia, kad nebebūsi paleistas! - Liam sušuko išbėgęs ant gatvės, bet raudonas motociklas buvo pertoli, kad vairuotojas dar kažką išgirstų.
- Aš taip saugojau ją, o tas idijotas subraižė! Dėl jo aš verkiau visą dieną! - apsiašarojau kaip durnė vėl prisiminusi savo motociklą ir dribau Sophiai su Viky į glėbį.
- Ej, ej neverk, prisimeni, mes tarėmės sutvarkyti tai iki...iki...- Sophios žodžiai užsikirto gerklėje.
- Iki sekančių lenktynių..- užbaigiau aš, - kuriose aš nebegalėsiu dalyvauti! - vėl puoliau verkti.
- Baik, tu gi stipri! - Viky glostė nugarą bandydama mane nuraminti. - mes priversime Louis važiuoti su tavimi į lenktynes. Juk ten yra ir porų lenktynės, ten dar niekada nebuvai čempionė, tiesa? Va, žiūrėk, ir naują šaką išmėginsi..
- Taip, Ana, nereikia verkti, mes dar apibraižysime Louis motociklą.- Harry bandė pralinksminti, kas jam pavyko, nes atsitraukiau nuo merginų besivalydama akis su šypsena.
- Oh, bet mes dar vis turime problemą..- Liam numykė iškeldamas nurakintus antrankius.
- Omaigad! Turiu skubėti susitvarkyti ir rasti tą durnių! - persigandus žvilgtelėjau į laikrodį ir išbėgau iš garažo į namo vonią. Visi nusijuokė iš mano užsidegimo ir grįžo į svetainę.
Laiko yra mažai, rasiu durnių ir prisirakinsiu jį atgal, nes jis nebus tas, kuris vėl atims iš manęs pinigus.
YOU ARE READING
Handcuffs [Lietuvių k.]
FanfictionMėnesis atrodo gana trumpas laiko tarpas, nebent tu esi prirakintas prie savo didžiausio priešo. (Istorija sukurta 1D fanfictionų laikais ir dėl švento atminimo nusprendžiau nekeisti vardų ir išvaizdų, nes jie yra VIENINTELIAI įrodymai, kad tai fanf...