Part - 51

3.3K 220 8
                                    

Parašyta: 2016 Lapkričio 15d.
Pataisyta: 2020 Balandžio 7d.
-------

- Louis! - aiktelėjau dėl atsakymo, kurio visai nesitikėjau. 

- Ką, - suprunkštė jis , - Aš irgi turiu poreikių. 

 Sophia ir Viky taip pat aiktelėjo dėl netikėto atsakymo, kol Harry su Niall bandė nuslėpti savo prunkštimą kosuliu. 

- Kada tu spėjai? - sušnabždėjau tyliai suraukdama nosį. Vaikinas tik pavartė akis, bet nieko neatsakė.

 - Neskubėk Ana, šitas bus sekantis klausimas.- Harry garsiai nusijuokė. Nu bet rimtai, kada jis spėjo? Tualetuose kai stovėdavau užrištomis akimis ir su ausinukais? Tikrai ne, jis visada užtrukdavo trumpai. 

- Ana nežiobsok, tavo eilė. - Sophia stumtelėjo mane prikeldama iš minčių. 

- Ai, tiesa. - atsakiau greit grįžusi į realybę.

 - Hmmm, ko čia tavęs paklausus...- Harry išsišiepė galvodamas,- Ar Louis matė tave nuogą? 

 - Kas čia per klausimai...- suurzgiau susinepatoginus. Mano veidas paraudo ir supratau, kad meluoti šalia Viky ir Sophios neapsimoka, kai jos pažįsta mane geriau nei aš save, - Nu gal taip ir buvo.... kokį vieną kartą. Kauskit Louis. - atsikrenkščiau pasikasydama nosį. Visiem tai tik sukėlė kikenimą. Po kelių sukimų atėjo vėl ir Louis eilė.

 - Drąsa. - nusijuokė rudaplaukis šalimais parodydamas liežuvį. 

- Lengva. Išdrysk atsakyti į klausimą kuris buvo kilęs Anai po tavo tiesos. - garbanius sutrynė delnais priversdamas prisiminti tą klausimą. 

- Ko jums taip svarbu kada tai buvo...- Louis pavartė akis nenorėdamas atsakyti.

 - Supranti, jei net Ana to nesugebėjo pastebėt, tai kaip tau pavyko.- Niall nusijuokė apgirtęs ir nusivalė juoko ašaras. 

- Sakykim, kad tai įvyko viešbutyje. Važiuojant į stovyklavietę..- rudaplaukis sumurmėjo. Žiobtelėjau prisiminus tą rytą.

 - Aš maniau, kad pabudau pirma.- aiktelėjau. 

- Tik užmerki akis apsimesdamas ir tu patiki, kad miegu..- Louis suprunkštė žiūrėdamas į rankas. Žiobtelėjau, bet nieko daugiau nepridūriau.

 - Aš noriu miego...- Sophia pradėjo žiovauti. 

- Gerai, tu vade nebebūsi po to, o butelį sukam paskutinį kartą.- Liam suplojo rankomis. Pagaliau! 

 - Tiesa.- Sophia nusijuokė butelio kakleliui sustojus ties ja. 

- Ar tiesa, kad jei Liam tau pasipirštų tu sutiktum? - Harry pasakė ir visi rimti nutilo. 

- Tikriausiai.- nepatogiai pasimuistė ji, - tikriausiai taip. 

- Harry. - Liam atsikrenkštė paslaptingai mesdamas perspėjantį žvilgsnį į Harry pusę. Niall pakilo pirmas ir pasileido į tualetą iš kurio pradėjo sklisti vėmimo garsai. 

- Štai kodėl aš negėriau.- kaip kokia mama pasakiau kol visi lipom į antrą aukštą, kur buvo svečių kambariai. Viky tik suurzgė atsiremdama į Harry,o jis į sieną. Liam nieko nelaukęs parodė du svečių kambarius ir su svyruojančia Sophia patraukė į savo kambarį. Viky su Harry nuėjo į vieną iš jų, o mes į kitą. 

- Žinai, tu tikras šiknius...- suburbėjau sau po nosimi nusimaudinėdama kelnes, kad galėčiau lysti po kaldra. 

- Tu irgi kartais tokia būni.- suprunkštė jis jau įsirausdamas į kaldrą. Palindau kartu po ja.

Daugiau nieko nekalbėjom, kadangi atėjo Niall ir įsikūrė ant kampe stovėjusios didžiulės sofos, kur jis visada ir miegodavo. Louis tyliai prisislinko prie manęs ir permetė ranką man per liemenį, savo krūtinę prispausdamas prie mano nugaros. Nieko nesakiau, tik užmečiau savo surakintą ranką ant jo, kad kuo labiau nejausčiau antrankių tempimo. 

 Planas nugirdyti visus, kad greičiau baigtume žaidimą iš ties pavyko. 

Šyptelėjau pati sau didžiuodamasi genialumu, kol teko surimtėti. Louis klubai pradėjo daryti keistus judesius man prie nugaros. 

- Lou! - tyliai sušnypščiau girdėdama ramų Niall miego kvėpavimą. 

- Tik patikrinau ar jau miegi.- sukikeno jis nusiramindamas. 

- Pats tu miegok neišsidirbinėdamas.- atsidusau nuo jo apsurdiško elgesio. Louis tik tvirčiau apsikabino pagaliau pats mėgindamas nurimti ir miegoti. 

Taip ir užmigau su mintimis apie vaikiną, kuris elgiasi kaip hormonų valdomas paauglys... 

Ryte jaučiausi užtinusi kaip ir visi, nors nebuvau išgėrus. Sėdėjom prie stalo visi gurkšnodami stiprias kavas, kol Liam garsiai skaitė laikraščiuose buvusius anekdotus.

 - Jie darosi vis prastesni ir prastesni...- Viky suvaitojo galvą užversdama atgal. 

- Sugalvok naujų.- Sophia kumštelėjo jai pasitrindama savo užtinusius paakius. 

- Ėjo Louis per mišką ir sumanė papraktinkuoti kvėpavimą pro užpakalį, atsisėdo ir užduso.- pasakiau tyliai nuleidus galvą priversdama visus prunkšti. 

Niall išspjovė kavą atgal į puodelį, kol Louis dirbtinai piktu žvilgsniu perliejo mane.

- Ko jūs juokiatės, šiame anekdote aš miriau! - dramatiškai suinkštė jis.- Be to visai neorginalu, Ana, visi tą patį girdėjo apie kiškį arba senį. 

- Gal tas senis buvai tu.- išsišiepiau pergalingai pakeldama antakius. Harry balsu nusijuokė, o kartu ir kiti. Louis tik įtartinai šyptelėjo pakratydamas galvą ir neturėdamas ką pridurti. 

- Sakau, vieną dieną, kai tu visai to nesitikėsi, aš taip tau pajuokausiu, kad pamatysi.- rudaplaukis pakratė galvą. 

- Brangusis, jau penkios dienos iki mano laisvės, abejoju ar spėsi..- drąsiai atsilošiau atgal užsiversdama puodelio paskutinius lašus. 

- Mes irgi taip ginčijomės.- Sophia įsiterpė niūktelėdama Liam į petį, - kai tavo tėvai buvo atvažiavę... 

- Nieko panašaus, tu viena niurzgėjai, o aš klausiausi,kol čia jie niurzga abudu.- Liam pakratė galvą. 

- Pritariu Liam, pritariu tau.- suprunkščiau pakratydama galvą pakildama iš vietos. - O dabar mes turim eiti. 

- Kur dar eiti? - Louis nesupratęs pažvelgė į mane, - Mes nieko nesitarėm.

 - Louuu, - sumykiau ranka trenkdama sau per kaktą, - Ar tu jau visai pamiršai ką žadėjai?

Handcuffs [Lietuvių k.]Where stories live. Discover now