Parašyta: 2016 Sausio 25d.
Pataisyta: 2020 Kovo 24d.
--------
Vos išsiropštę iš mašinos visi bėgo į tualetus.- Aš neisiu į vyrų tualetą! - suurzgiau.
- O aš neisiu į moterų! - Louis bandė stumti mane link vyrų tualeto.
- Niall, pasakyk, kad ten uždari tualetai! - numykiau, kai jis išėjo iš ten.
- O, vaikyti, ten pisuarai..- jis pradėjo juoktis supratęs mūsų problemą. Galiausiai, po ilgų ginčų, aš užsirišau akis ir su Louis nuėjome ten. Keli vyrai pradėjo piktintis, kad mergina čia, bet tikriausiai pamatę antrankius ir mano užrištas akis užtilo. Louis dar ten dramatizuoti pradėjo, kai nieko nematydama netyčia stumtelėjau jį.
- Sušiktai pažiūrėk kaip per tave atrodau! Kaip koks paskutinis debilas! Ką vaikinai pagalvos? Kad apsimyžau?? - niršo jis einant prie visų. Per jo kelnes ėjo šlapias ruožas, o aš vos tvardžiausi nepradėjus garsiai juoktis.
- Oh, kažkas nespėjo nusimauti kelnių? - Harry sukikeno pamatęs tai, bet kiek aprimo, kai Louis pervėrė jį žudančiu žvilgsniu.
- Gerai, užsakėm du kambarius su dvigulėm ir vieną su dvigule ir viengule..- Liam pasakė vartydamas rankose raktus.
- Oh, aš kaip visada vienas, ane?? - Niall vaidino piktą.
- Aš tau prieš miegą lopšinę padainuosiu, neverk beibi.- Viky juokėsi. Harry paėmė iš Liam vieną raktą ir Louis taip pat pasiėmė vieną.
- Gerai, aš mirštu, susirinksime kavinėje už kampo vienuoliktą..- Sophia suurzgė.
- Na tada gerai, Liam tu neprisižaisk ten su Soph, o jums...- Harry dar šmaikščiai kalbėjo ir atsisuko į mus, - Jums... Žodžiu, Ana, linkiu prikelti Louis.
- Kodėl man turėtų kilti problemų su prikėlimu? - suraukiau kaktą žiūrėdama, kaip Liam su Sophia dingsta už vienų durų.
- Na, po ilgų kelionių mašina Louis miega kaip užmuštas! Vieną kartą juokavome su Niall ir apipylėme jį lediniu vandeniu! Miegojo sau ramiausiai! - Harry pasakė ir Niall tikriausiai prisiminęs pradėjo juoktis.
- Nustokit čia apkalbinėti, labanakt. - Louis suurzgė ir nusitempė mane prie kambario su mūsų rakto numeriu.
- Nebūk toks nemandagus..- pavarčiau akis dėl jo elgesio.
- Neaiškink.- atsakė ir patraukė į vonią.
- Kur eini? Aš galvojau tiesiai į lovą.- sutrikau visai.
- Na, jei galvoji, kad miegosiu su tokiomis kelnėmis tai tu buka kaip šaukštas..- atšovė ir pradėjo jas nusiiminėti. Tuomet pakišo po kranu ir pradėjo plauti. Kol jis plovė, aš stovėjau nusisukusi ir dairiausi visur tik ne į jį. Jaučiuosi kaip nesveika, kai žvilgsnis krypsta prie jo apatinių..
- Viskas.- sumurmėjo jis nusižiovaudamas ir užkabindamas ant radiatoriaus savo kelnes. Buvau labai pavargusi ir aš, ir jis, taigi greitai palindome po kaldra. Po ja dar nusimoviau kelnes, kad galėčiau ramiai miegoti.
- Ana? - Louis paklausė tyliai po kelių minučių.
- Nu? - suurzgiau nepatenkinta.
- Negaliu užmigti.
- O Dieve, nebūk mažas vaikas...- suurzgiau ir prisislinkus prie jo padėjau savo galvą ant jo peties. Jo ranka greitai apsikabino mane ir prispaudė arčiau.
*
Prabudau nuo spindulių pro langą. Išpūtusi akis pašokau griebdama Louis telefoną nuo stalelio pažvelgti kiek valandų.
Atsipūčiau pamačiusi, kad dar tik devinta ir mes nevėluojame niekur susitikti. Padėjau galvą atgal ant Louis peties ir padėjau dairytis. Kambarys mažas, su vonia ir tualetu. Patogus praleisti vienai nakčiai. Louis gulėjo prasižiojęs lyg užmuštas. Dūriau pirštu į jo pilvą, bet tas net nesureagavo. Pati nesuprasdama ką darau ranka perbraukiau per Louis krutinę. Pažvelgiau į veidą,miega. Atsargiai pakėliau maikutės su kuria jis užmigo kraštą ir pakišau delną. Šiltas pilvas ramiai kilnojosi jam kvėpuojant, o mano ranka kilo į viršų. Kiek galėdama pasiekiau krūtinės viršų ir atsargiai ranka braukiau žemyn. Staiga atkeliavus prie atsipalaidavusio pilvo pajaučiau kaip įsitempia jo raumenys ir vietoj lygumo pajaučiu kvadratukus. Mano kvėpavimas sustojo ir greitai atsitraukiau ranką.
- Kutena..- kimiu rytiniu balsu sukikeno jis dar neprasimerkęs. Atsitraukiau nuo jo kiek galėjau į savo lovos pusę visa raudona iš gėdos. Ką aš išviso galvojau taip darydama??
- A-a-š.. Reikia keltis, - sumikčiojau ir bandžiau nuraminti kvėpavimą kuris tik ir rodė kaip aš išsigandau. Kokia gėda! Jaučiuosi kaip kokia pedofilė ar sadistė...
- Kvėpuok, Ana, žinau, kad mano pilvas visus vilioja.- jis pradėjo juokis garsiai.
- Aš.. Aš atsiprašau, man nederėjo...
- Aš suprantu tave, net aš apčiupinėčiau tokią gražuolę kaip aš jei ji beveik pusnuogė miegotų šalia.- Louis juokėsi toliau. Pravėriau burną norėdama kažką pridurti, bet uždariau ją supratusi, kad nepradėti ginčo dabar būtų geriau.
- Tuk tuk, Angeliukai! Atvyko jūsų išankstinis žadntuvas! - kažkas pradėjo trankyti duris ir šaukti. Staigiai užsimoviau kelnes ir su Louis, kuris to nepadarė, nuėjome atidaryti durų.
- Labas rytukas, porele! - Harry su Niall juokėsi už durų.
- Hhh, jūs gal nesveiki? Aš dar galėjau numigti..!- Louis numykė trindamas akis.
- Bet man atrodo jūs nemiegojot... Kažką sutrukdėme? - Harry akys nuslydo į Louis stovintį tik su apatiniais. Nuleidau akis į ten ir supratau, kad ne vienas Louis stovi...
---
cringe xdd bet jūs įsivaizduojat, kokios pyplės dydžio rašiau šitą xdd net baisu xdd
ESTÁS LEYENDO
Handcuffs [Lietuvių k.]
FanficMėnesis atrodo gana trumpas laiko tarpas, nebent tu esi prirakintas prie savo didžiausio priešo. (Istorija sukurta 1D fanfictionų laikais ir dėl švento atminimo nusprendžiau nekeisti vardų ir išvaizdų, nes jie yra VIENINTELIAI įrodymai, kad tai fanf...