Parašyta: 2016 Vasario 15d.
Pataisyta: 2020 Kovo 24d.
-------
Nesusivaldžiau ir prunkštelėjau garsiau nuo gauto atsakymo. Pasigailėjau, kai tai privertė Louis greitai atsisukti ir pažvelgti į ekraną?- Kas per velnias?? - suraukė kaktą jis. UPS...
- A'aš...- pradėjau mikčioti kai telefonas buvo išplėštas iš rankų. Louis piktas peržiūrėjo pokalbį.
- Žmona? Lenta? O Dieve, galvojau su mano mama rašinėjiesi....- Louis atsidusęs numetė telefoną ant kelių.
- Kas ten vyksta? - Harry paklausė pažvelgęs pro veidrodėlį į mus.
- Ana prirašinėjo nesąmonių Lolai, o aš iš pradžių pagalvojau, kad ji čia su mano mama rašinėjasi...- numykė tas ranka perbraukdamas per veidą. Atsidusau supratusi, kad jis nepyksta. Jau rimtai buvau išsigandus.
- Oh, Lola! Senai apie ją kažką girdėjau, dar vis susidėjęs su ja? - Harry garsiai nusijuokė. Kaip suprasti 'susidėjęs'?? Ar jie pora ir aš to nežinojau??
- Nepradėk, Harrieta tu, ji gera lovoj ir tiek..- Louis atsakė juoku jam.
- Dar kartą mane taip pavadinsi, taip sustabdysiu, kad išskrisi pro langą..- Harry dar vis juokėsi pasakęs nevykusį juokelį, kuris pasirodė šalia manęs sėdinčiam liurbiui labai juokingas.
- Hey hey, nepraleisk posūkio! - Viky sušuko parodydama į priekyje jau pasukusią Liam mašiną, kol tuo tarpu mes net nepradėjome rodyti posūkio.
- O f.....- Harry norėjo nusikeikti, bet nutilo ir staigiai pristabdė. Iš netikėtumo mes su Louis apsikabinome, buvau neprisisegusi diržo. Jau būčiau lėkusi pro priekį jei ne sustojimas ir mano virtimas atgal į kėdę. Na, nevisai tikslus virtimas, iš tiesų uždribau ant Louis. Tikriausiai dėl to nes jis mane laikė, o atgal tiesiai taip negalėjau sugrįžti. Kaip netikėta.
- Fak...- Louis suinkštė susiėmęs už tarpkojo. Dėl aš visada tokia nevėkšla. Greit nušokau nuo kelių į savo kėdę.
- Neprivalėjai užbaigti mano keiksmažodžio. Sorriukas, biškį per vėlai posūkis. Ir , Ana, prisisek diržą, nes eisi pėsčia..- Harry numykė iš priekio kol girdėjosi Viky priekaištai, kad ji vos galvos netrenkė į stiklą.
- Atsiprašau..- tyliai sušnabždėjau į Louis pusę prisisegdama diržą, nors pasirodo mes jau stojome atvykę. Louis tylėjo susirietęs net mums išlipus.
- Biče, pūslė nelaiko? Žinok man irgi...- Niall juokėsi pamatęs Louis.
- Mano pūslei viskas gerai, aš prieš keliones neišmaukiu dviejų litrų kakakolos! - Louis sušuko Niall, bet kadangi jis jau buvo už krūmų tai girdėjosi tik jo juokas.
Atsiprašiau Louis dar kelis kartus mums besistatant palapinę, bet jis atrodo ignoruoja mane. Ir kodėl aš tokia nevėkšla? Jei nebūčiau pritvirtinta prie jo, tikriausiai jau būčiau spėjusi užsimušti kelis kartus. O dabar tik gerai aptrankiau mus abu.
- Ko tokie tylūs? - Sophia priėjusi prie mūsų padėti pakelti palapinės kampą paklausė.
- Nieko, ta subinė mane ignoruoja...- pavarčiau akis jau pati pradėjus pykti.
- Ak, tai aš dabar subinė? Dar pasakyk, kad su savo subine tau trenkiau į tarpkojį ir vos tavęs nepadariau nevaisingos! - Louis piktas sušuko. Sophios antakiai pakilo, o veidą papuošė šypsena, kuri jau pranešė kaip ji juokiasi viduje. Prasižiojau kažką sakyti, bet neturėjau ką, taigi kaip vaikas mečiau laikytas palapinės dalis ir susiraukiau slėpdama virpančią lūpą.
- Louis baik tu skriaust mano Aną! - Sophia cyptelėjusi šoko apsikabinti mane. Šniurkštelėjau nosimi paslėpus veidą jos petyje ir laisva ranka apkabinau ją.
- Tai ne aš skriaudžiu Aną, o Ana skriaudžia mane! - numykė nepatenkintas Louis.
- Nugi netyyyčia..- sušniurkščiau nosį pakėlusi galvą.
- Jums reikėtų nustoti muštis, dar eina tik pirma savaitė iš visų keturių šio mėnesio..- Sophia glostė man galvą.
- Ne pirma ir nepaskutinė kuri tai kartoja. Pasirodo ne taip lengva ištverti mėnesį su nekenčiamu žmogumi jau net pačioje pradžioje... - Louis dramatiškai mostelėjo rankomis.
- Nepradėkit, jūs net labai panašūs, mušatės dėl kažkokių išsigalvojimų... - Harry išdyko su daiktais iš mašinos ir įsiterpė. O taip, šeimynos ginčas.
- O tu, šeške, patylėk ir nešk daiktus toliau..- Louis nusijuokė ir mostelėjo jam, lyg norėtų pasakyti, kad dar vienas ginče nereikalingas.
- Oh, atsirado ne šeškas, aš tik bandau jus, subines, paguosti! O mano paguoda yra tokia: juk jus paleis ant mano kas menėsinio super duper vakarėlio!! - Harry nusijuokė. O taip, jis kiekvieną mėnesio paskutinė dieną surengia savo vakarėlius per kuriuos visi prisigeria ir gale kažkas ant bairio paskambina policijai.
- Na žinai, bičiuli, tai galėtų paguosti jei dabar... Būtų mėnesio galas!! O dabar yra pradžia ir tegaliu prisiminti, kad per tavo vakarėlį mes susirakinome! - Louis pakėlė mūsų rankas su antrankiais ir pamaskatavo.
- O va šis vakarėlis buvo nevisai mano! Šį kartą jis, jei prisimeni, buvo Liam namuose ir mūsų mielos porelės garbei. - Harry lyg nusiimdamas nuo savęs kaltę su šypsena mostelėjo į Sophia kuri suvaidino įsižeidusią ir metė į jį šaką gulėjusią netoli.
- Tu tik nemesk čia ant mūsų kaltės, iškrypėli, kuris galvoja tokias užduotis žaidimuose, galėjom mes su Liam sau ramiai atšvesti tai vieni! Savo lovoje! - Sophia slėpė šypseną dar vis dramatizuodama.
- Ir kas čia dabar iškrypęs? - Harry juokėsi susiėmęs už pilvo.
- Kas čia iškrypęs tai tik jūs visi..- Viky atėjo taip pat nešdama daiktus.
- Taip taip, ir tu..- Harry atsisuko į ją sukandęs lūpą.
- O Dieve, Viky ant tavo peties voras! - Soph sucypė ir metė baslį link Harry ir jos. O taip, ji taikė į Harry.
- Ką? Kur?? - Viky išsigandusios akys išsiplėtė, kol Harry iš šakos gavo į galvą, bet nieko nesakė tik prasižiojo.
- Oh, nieko, jau numušiau..- Soph pergalingai sučepsėjo ir toliau vaidino, kad kelia palapinę pastatymui. Harry tik atsisuko į ją piktas, bet buvo nutemptas Viky prie mašinos nešti toliau daiktų.
Palapinę pastatėme vieną, bet tikrai didelę. Turėtume sutilpti visi. Ant vakaro pradėjo vėsti oras taigi užsidegėme laužą ir susisukome į paklodes. Vienintelis Niall buvo prie laužo jau su miegmaišiu ir sekė mums pasakas, kaip jam bus gera nuėjus į palapinę iš karto dribti ir miegoti.
- Pirma nakties, kas nori miego? - Viky pasakė jau pati pakėlusi ranką.
- Kas tu per urvinis, aš be antros neužmigsiu.. - Sophia dar vis buvo žvali.
- Tik vėliau nesakyk, kad neperspėjau, apie kėlimąsi dešimtą valandą.
- Nu gerai gerai, bet miegosiu kairiajame palapinės kampe. - Soph šyptelėjo.
- Aš šalia!- Liam greitai pridūrė. Po to sekė Viky ir Harry greiti šūktelėjimai apie 'dešinę'.
- Vidurys? - sutrikusi pasakiau vienintelę likusią vietą miegoti.
- O tu dar prisimeni, ką daro 'vidurys'? - Niall sukandęs liežuvį tarp dantų pasakė laimingas.
YOU ARE READING
Handcuffs [Lietuvių k.]
FanfictionMėnesis atrodo gana trumpas laiko tarpas, nebent tu esi prirakintas prie savo didžiausio priešo. (Istorija sukurta 1D fanfictionų laikais ir dėl švento atminimo nusprendžiau nekeisti vardų ir išvaizdų, nes jie yra VIENINTELIAI įrodymai, kad tai fanf...