I just can't say no

3K 201 7
                                    

„Myslím, že budu potřebovat sprchu." zasměju se lehce a pomalu rozmotám nohy, ale on mě rukama chytne pod koleny, abych je tam nechala. Poslechla jsem a znovu je zkřížila za jeho zády.

„Dovol mi jít s tebou." zašeptal a já lehce znejistila a stále si hrála s jeho vlasy.

„Já nevím." promluvila jsem nejistě.

„Slibuju, že neudělám nic, co by si nechtěla. Stačí jedno slovo a já přestanu a odejdu ano?" řekl tiše a lehce otřel svoje rty o ty moje. Lehce jsem vydechla, věděl že teď mě má naprosto pod svou mocí.

„Dobře." pípla jsem tiše a on se usmál a chytl mě pod zadkem.

„Drž se Sweetheart." řekl a já lehce zčervenala. Pevněji jsem se ho chytla kolem ramen a on mě nesl nahoru po schodech, až do koupelny, kde mě postavil doprostřed koupelny a zamkl za námi dveře, pak ke mně přistoupil a chytl opatrně lem mého trika.

„Můžu?" zeptal se s lehkým úsměvem a já jen přikývla a zvedla ruce, abych mu pomohla se sundáváním mého mokrého trika, které hodil do umyvadla. Pomalu si ke mně klekl, takže měl hlavu přímo u mého podbřišku a já mohla cítit jeho horký den narážející do mé mokré kůže. Prsty se zahákl za mé legíny a pomalu se stáhl dolu po mých nohách. Chytl mě jemně nejdříve za jeden kotník a čekal, až ho zvednu. Rukou jsem se podepřela jeho ramena a pomalu udělala, co chtěl, později i s druhou mou nohou. Potom se pomalu zvedl, zatím mi nechávajíc spodní prádlo.

„Teď jsi na řadě ty." řekl, čímž mě lehce vykolejil.

„Mám tě vysvléknout?" zeptala jsem se docela překvapeně a on jenom přikývl.

„Nic to není, neboj se." řekl povzbudivě a vzal moje ruce a opatrně je dal na lem jeho trika. Lehce nervózně jsem se kousla do rtu a pomalu mu vyhrnovala triko, očima zkoumajíc každý kousek jeho kůže, co jsem odhalila. Taky zvedl své ruce, abych mu ho sundala a hodila ho do umyvadla za mým oblečením, pak jsem své ruce dala na jeho hruď a pomalu s nimi jela dolů, lehce se dotýkajíc každého z jeho pevného svalu, než jsem dojela na lem jeho trenek. Odtáhla jsem ruce a váhavě je přesunula na rozepínaná jeho riflí, které jsem pomalu stahovala dolů, takže jsem si musela kleknout. Když jsem se koukla přímo před sebe, tak jsem měla jeho rozkrok přímo v úrovni mého obličeje.

„Ani kurva nevíš, kolik zvrácených věcí, bych chtěl v tuhle chvíli s tebou dělat." Těžce vydechl a já lehce zčervenala a hned se zvedla. Harry mě chytl za boky a natiskl ke mně znovu jeho tělo a jeho ruce se posunuly nahoru a rozepl mou podprsenku. Lehce neklidně jsem se zavrtěla, čímž jsem se otřela o jeho vyčnívající bouli a on těžce vydechl. Zavřela jsem oči a obmotala kolem něj nohy, čímž jsem si ho přitáhla ještě blíž k sobě a já mohla cítit jeho erekci na svém nejcitlivějším místě. Vzpomněla jsem si na ten pocit, co ve mně dokázal jednou Harry vyvolat svými prsty a chtěla to cítit znovu.

„Líbí se ti to?" zašeptal hlubokým a svůdným hlasem do mého ucha a začal sebou třít o mé citlivé místo. Pevněji jsem se chytila jeho paží a natiskla svou nahou hruď na tu jeho. Šílela jsem z jeho pomalých pohybů a zvedla proti němu pánev žádajíc o víc. Svoje rty přesunul na můj krk, který začal silně sát, pomalu zrychlujíc svoje tempo. Ruce jsem mu zapletla do vlasů a silněji potáhla, čímž jsem si od Harryho vysloužila hluboký sten, který pro mě momentálně byl ten nejvíc sexy zvuk pod sluncem. Harry dal jednu svou ruku na lem mých kalhotek a potom mě nadzvedl a jen na chvíli se odtáhl, aby mi je mohl sundat a potom hned se vrátil mezi mé roztažené nohy a potom si přede mně klekl. Sledovala jsem ho rozšířenýma očima.

„C-co to děláš." zašeptala jsem a zrychlil se mi dech. On mi neodpověděl, ale místo toho se ke mně přiblížil a jemně mě políbil na moje citlivé místo. Hlasitě jsem se nadechla a zaklonila hlavu pod návalem všech těch intenzivních pocitů. Měla jsem pevně zavřené oči, ale i tak jsem věděla, že na jeho rtech hrál ten jeho typický samolibý úsměv. Ruce dal na moje kolena a rozevřel je co nejvíce od sebe. Svým jazykem se vrátil k mému citlivému místu a jemně ho láskal, než s ním jel pomalu dolu až na můj vchod a strčil do mě špičku jazyka. Rukama jsem mu zajela do vlasů a přitáhla si ho blíž, takže se jeho jazyk dostal hlouběji do mě a já zasténala, šílejíc z toho, že si se mnou jen hraje.

„Harry prosím." zaskučela jsem a kousla se bolestně do rtu, když do mě stále vnikal jazykem a kmital ním ve mně. Po chvíli jeho jazyk nahradil jeho dlouhý prostředníček a jeho pusa vsála můj klitoris do pusy. To celé pro mě byla dokonalá kombinace. Bolestně jsem zaskučela, když se odtáhl a hned otevřela oči a sledovala ho, jak vsál můj prostředníček do pusy a spokojeně zamručel.

„Miluju, jak jsi zkurveně nadržená, jenom kvůli mně." vysloveně si užíval můj zoufalý pohled, ale netrápil mě a já už po chvíli mohla cítit jeho dva dlouhé prsty, jak do mě pronikají stále hlouběji a hlouběji. Cítila jsem, jak se tlak v mém podbřišku pomalu zvětšoval. Cítila jsem jeho kudrliny, jak se vrátili mezi mé nohy. Cítila jsem, jak se jeho dokonalá pusa přisála na moje citlivé místo a jeho jazyk kolem něj začal kroužit. Jediné, na co jsem se dokázala vnímat, bylo to silné mravenčení, způsobené Harryho zkušenými pohyby. Ten tlak už na mě byl moc silný a já to nevydržela a s hlasitým zasténáním jeho jména jsem se prohnula v zádech a konečně dosáhla mnou vytouženého konce. Svým jazykem se přesunul dolu a očistil mě od mého orgasmu, dávajíc mi tím poslední vlnu toho dokonalého potěšení.

Moje smysly byly otupělé a já vydýchávala ten nejlepší zážitek z celého mého života. Zvuk puštěné vody přerušil ticho, které v koupelně panovalo a já líně otevřela oči a viděla Harryho, jak se samolibým úsměvem dává pěnu do koupele. Jeho oči se střetly s těmi mými a já se zaměřila na jeho rty, které byly lehce opuchle. Lehce jsem zčervenala a potom si sedla, dávajíc nohy k sobě.

„Nemusíš se stydět zlato." zasmál se lehce a přišel ke mně, berouc si mě do náručí, na svatební styl. Lehce jsem se usmála a přitulila se k němu. Sedl si se mnou do příjemně teplé vody a hned nás obklopily bublinky a příjemná vůně levandule. Zavřela jsem oči a přitulila jsem se k němu, co to se mnou proboha děla?


Hi Girls!

takže jsem tentokrát přidala takovou... ehm tvrdší část. Něco takového jsem psala poprvé, tak mě prosím omluvte za případné nedostatky. Taky mi napište, jestli do budoucna chcete ještě takové části nebo ne. :)

Budu ráda, za každý koment i hvězdičku!! :)


S láskou

MyCatherine

Why did you do that ? HS / 13+Kde žijí příběhy. Začni objevovat